setae sanoi:omistan nikkei-veitsisarjan.
Toi on jo PAHA! Vaan tosimiehet kehtaa tunnustaa tollasen asian. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
setae sanoi:omistan nikkei-veitsisarjan.
Toi on jo PAHA! Vaan tosimiehet kehtaa tunnustaa tollasen asian. 
Smart hyvä, ei tossa ole IMO mitään noloa! Niin nimittäin osaan minäkin.. Tosin voin varmaan pistää vielä paremmaksi, luulen olevani Il Divon suurukuluttaja... :DSmart sanoi:Osaan Il Divon biisit ulkoa.
Kai Nalo sanoi:Riitannuttuani naapurini kanssa reilu 10 vuotta sitten tein asioita, jotka halua nyt tunnustaa:
Tunnusta, olet fiilistellyt (?) myös Il Divoa, mä tiedän!!! ;)makew sanoi:Hirveitä asioita, koska juro hevimies olen yleensä...:D.
Et kai vaan käytä niitä. Mä kuvittelin, että ei ketään sellasia osta.minium sanoi:Oon tilannu joskus ostos-TV:stä mojave aurinkolasit.
Aivan loistavasti kerrottu. Kaunista. :itku:Teurassika sanoi:
MerZi sanoi:Tunnusta, olet fiilistellyt (?) myös Il Divoa, mä tiedän!!! ;)
, okei olen muutaman biisin kuunnellut... En tunnusta fiilisteleväni...;).hömppä sanoi:-Makaan parvekkeellani 4. kerroksessa kesäisin nudena ja luulen ettei kukaan huomaa.
Tähtityttö sanoi:Tän mäkin tunnustan! Kerros on tosin 2.
ToughGrip sanoi:- Pyörin alasti terassilla 2:ssa kerroksessa, koska luulen, että joku katselee.
Tähtityttö sanoi::lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Apua, kuolen nauruun!
:lol2: :lol2: :lol2:
ToughGrip sanoi:ensi viikon karpoon :D
Mulle väitettiin että karpossa oli viimenen jakso nyt viikonloppuna.Kahdeksan kuukauden tauolle lähti. Kuka nyt puolustaa pientä ihmistä?ZweCCo sanoi:Eiks karpo loppunukkaan?Mulle väitettiin että karpossa oli viimenen jakso nyt viikonloppuna.
:lol2: