- Varastin kerran kaljaa huoltoasemalta. Kävelin vaan takaovesta sisään ja aloin lappaamaan koreja ja keissejä mukaan.
- Pienenä varastin aivan saatanasti kaupoista. Käytin taskualennusta aina kun mahdollista. Joskus jopa reppualennusta.
- Olen polttanut roskiksen tai roskiksia ei muistu nyt mieleen kuin se yksi kerta.
- Olen potkinut lamppupylväitä ja ampunut niitä paskaksi ilmapistoolilla. Muistuupi mieleeni kun lähti joku ajamaan minua ja kaverianii takaa pururadalla niin nokkelana keksin, että ammutaan vielä pari lamppua paskaksi niin voidaan piiloutua pusikkoon paremmin. Onnistui ja jahtaaja juoksi ohi.
- Heitin tiiliskiven koulun ikkunasta läpi, sen jälkeen kun olin pöllinyt liikkeentunnistimella toimivan valon seinästä.
- Kiipesin koulun katolle (monta kertaa) ja taisin jotain hajoittaa sielläkin, en muista.
- Menin kaverin kanssa yläasteella ruokatunnilla usein ottamaan muutamat viinapaukut.
Tuossa nyt muutama pikkurötös jota on tullut pikkukersana ja vähän vanhempana tehtyä. Varmasti kymmenientuhansien eurojen edestä olen vandalisoinut kaikkea ihan pienestä asti. Aika
touhua mutta siltikään en tunne minkäänlaista katumusta. Sori vaan kaikille niille ihmisille joiden omaisuutta olen tuhonnut. Jos yhtään lohduttaa, niin ainakin minulla oli hauskaa. :D
Nykyään olen ihan kunnon kansalainen (ollut jo kauan), paitsi nyt kun muistui mieleen noita juttuja niin aloin kaipaamaan sitä jännitystä ja tuhoamisen iloa. :evil: