Tunnustan...

Nautin suunnattomasti flush&go wc-paperihylsyjen päälle virtsaamisesta. Joskus koitan juoda mahdollisimman niukasti, jotta pissa olisi erittäin keltaista. Neonkeltaisen, voimakkaan virtsasuihkun murskatessa hylsyn saan mahtavat sävärit.

Heitin raamatun roskikseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kakarana oli rahan tarve en nyt muista mihin "tärkeeseen" ni mikäs sillon sen parempi rahanlähde olis ollu ku käy hautuumaalta ja kaupungin istutuksista repimässä kukkia ja tietysti myymässä vanhoille ihmisille suoraan ovelta käsin.

Muistan myös Kiukun kanssa flipanneeni tähän mummojen kavallustoimintaan nuorena oikeen pahanpuoleisesti. Netistä hienon näkösiä piirrettyjä kuvia ja taas ovikellot soimaan ja kertomaan kuinka ollaan piirretty tarkasti ja aikaa käyttäen tällästä jälkeä. Eräänä päivänä sitte eräs mummo tajus kuinka syvällä pohjamudissa ryvetään ja kuinka lähellä alamaailman liigoja ollaan ja piti pienen puhuttelun toiminnastamme. Mitäs muutakaan suomen tulevaisuudet voisikaan keksiä kuin marssia leuka pystyssä pyöräkellariin ja tietysti mummon renkaat tyhjäksi.

Kaikella lämmöllä kunnioittaen silloisen talonyhtiön vanhoja asukkaita, sekä myös uskollista rikoskumppaniani.
EN OLE YLPEÄ TEOISTANI

Kaverin kolmekymppisillä jaettiin kertakäyttökameroita vieraille, jotta voisimme ikuistaa juhlatunnelmia. Tunnustan että otin kameran mukaan vessaan ja napsin kuvia yksityisalueistani. Hämmentävintä tässä on kuitenkin, että kaveri tunnisti minut myöhemmin kuvista. Saakelin pervo. :curs:

Oltiin aikoinaan kaverin häissä jossa morsiammella oli ollut ihqu idea että joka pöydässä on kertakäyttökamerat. No kuvattiin sitten kaveriporukalla ryhmäpippeli kuvia kaikkiin kameroihin. Ei ollut kuulemma vaikeaa arvata oliko pippelikuvat sulhasen vai morsiammen kavereita :jahas:

Oltiin aikoinaan kaverin häissä jossa morsiammella oli ollut ihqu idea että joka pöydässä on kertakäyttökamerat. No kuvattiin sitten kaveriporukalla ryhmäpippeli kuvia kaikkiin kameroihin. Ei ollut kuulemma vaikeaa arvata oliko pippelikuvat sulhasen vai morsiammen kavereita :jahas:

Kävikö flaksi tuon jälkeen?

No paneskeltiin emännän kanssa autossa kotimatkalla joten näinkin voisi sanoa.

Kyllä se aina kiihottaa kun muilleki saa sukuelimiä näyttää. :)

Olisi voinut laittaa tuonne vitutusketjuun...
Minä aikuinen mies... tunnesyöppö... kuin joku pentu tai ämmä... vituttaa ja hävettää

Olen virtsannut koulun ikkunaan. Samalla kertaa näytin paljasta persettä toisesta ikkunasta, jonka takana oli ihmisiä. Olen ollut mukana aiheuttamassa maastopaloa ."Olympiasoihdusta" se kaikki alkoi, ehkä. Kipinöitä jäi kytemään sammaleeseen. Joskus koulussa revin jostain kieltenluokasta venäjänlipun ja pistin sen koristeeksi kusilaariin. Olen kussut jonkun tuntemattoman postiluukkuun kirjeiden päälle. Olen polttanut ruohoa ala-asteen pihalla välitunnilla, en siis tarkoita kannabista, vaan pihalla ollutta nurmikkoa, kaverit jäi kiinni, itse pääsin kuin koira veräjästä. Joskus kavereiden kanssa tuli myös koputeltua ihmisten ikkunoita keskellä yötä. Kaikki noista on tapahtunut suunnilleen siinä 10-14v iässä koulussa, tosin sain aina koulussa käytöksestä kympin. Kaikkea saa tehdä, kunhan ei jää häntä oven väliin.

Minä olin se, joka heräsi baarintakaa asfaltilta oksennuksen peitossa ilman mitään muistikuvia illasta. Minä olen se, joka kusi samana iltana jonkun auton renkaanpäälle (kromivanne oli), vähän poskipää oli kipeän oloinen, mutta en tiedä oliko sitten joku lyönyt, vaiko olin kaatunut (kusemisen muistan, mitään muuta en).

Se oli minä ja kaverini, kun pudotimme linnunpesän puusta alas, ja rääkyvät linnunpoikaset sätkivät, kunnes kuolivat. (tätä ei tosin ajettu takaa)

Se olin minä, joka ruisrockissa pyöri tuhannen pöhnässä ja jutteli ihmisille "kivoja". Minä myös siellä pyörin mudassa sadesäällä huomattavan kännini ansiosta.

Kävelin kaverin kämpässä kengänpohja täynnä koiranpaskaa, en myöntänyt. Oksensin Turun keskustassa heti kun bussin ovet aukesivat (kaaressa lensi ovista pihalle laatta, laivareissu takana).

Liikunnantunnilla valehtelin useasti, jotta jalka kipeä, päästäkseni penkkaamaan.

Se olin minä, kuka paskansi yhden rivitalon viereen metsään, missä usein lapset leikkivät. Tämä tapahtui tosin vain karvakäsipizzan ja hesburger aterioiden ansiosta.

Kavereidenkanssa oli hauska viikko, kun päivät koputtelimme erään hyvin rakkaan herran ikkunaan, oveen ja soitimme ovikelloa, joskus tämä tuli ikkunaan ja kaveri ampui "vappupaukulla" (mikä lie, posahtaa ja sieltä lentää paperia) ikkunaanpäin tätä kaveria naamankohdalle. Tämä oli kyllä hauskaa ja kaveri oli niin mulkku, etten häpeä tätä yhtään :D Tämä tapahtui hurjassa polkupyöräiässä 7-luokalla.

Tunnustan esittäytyväni huolella luodulla alter-egollani naishenkilöille joita en tunne millään tapaa. Ihan vaan huvin vuoksi.
Tunnustan paskoneeni saunaan tooga-bileissä tilassa jossa en muista mitään, tästä saa kuulla aika usein.
Tunnustan että kaikki mikä liittyy uskontoon on mulle hyvin vastenmielistä ja tartun kaikkiin uskonnollisiin väitteisiin hyvin kärkkäästi.
Tunnustan että kuuntelen helvetisti instrumental-musiikkia ja friistailen niihin ja hävettää jos joku kuulee.

Mummo kun kuoli ja sillä oli noita raamattuja kertynyt kymmenkunta, kannoin sen laatikollisen niitä saunalle sytykkeeksi. Siitä kirjasta ole kunnolla edes siihenkään hommaan.

Totuus ei pala tulessakaan:hyvä:

Ja aiheeseen: pippeli&karvapyllykuvia tuli pariin otteeseen otettua poikaporukalla armeijassa. Mitäs jättivät kameroita lojumaan ympäriinsä, ja siihen aikaan digikameroista ei oltu kuultukaan joten kuvia kehityksestä hakiessa yllätys on varmasti ollut mukava :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom