Tunnustan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Smart sanoi:
Osaan Il Divon biisit ulkoa :nolo: .
Smart hyvä, ei tossa ole IMO mitään noloa! Niin nimittäin osaan minäkin.. Tosin voin varmaan pistää vielä paremmaksi, luulen olevani Il Divon suurukuluttaja... :D

Edit: Ehkä tämä sitten voi olla mun tunnustus, nimittäin se, että kuuntelen häpeilemättä Il Divoa, Virtuosoa, Tomi Metsäketoa yms. samaan genreen menevää.

Kai Nalo sanoi:
Riitannuttuani naapurini kanssa reilu 10 vuotta sitten tein asioita, jotka halua nyt tunnustaa:

Hohohoo! Äijä on unelmanaapuri. Mitäs se sun naapuri teki että ansaitsi moisen kohtelun?

Voin sanoa, että on tullut fiilisteltyä:
Sarah Brightman feat. Andrea Bocelli - Time To Say Goodbye +
Lucie Silvas:ta myös.
Hirveitä asioita, koska juro hevimies olen yleensä...:D.
Nyt todella vähän kuullut heviä, ei jassa olla agressiivinen:D.

Tunnustan

-Potkasseeni työpaikan vartijaa munille.
-Maksaneeni Provinssiin 2 päivän lipun, mutta lähtenyt kotiin n.10 tunnin oleilun jälkeen koska olin niin sairaassa humalassa...
-Makaan parvekkeellani 4. kerroksessa kesäisin nudena ja luulen ettei kukaan huomaa.
-Tunnustan tiputtaneeni 10 kg käsipainon varpalleni koska tuijotin vastakkaisen sukupuolen hauista. (Ukkoni: se sattui ennen sua!:D )

makew sanoi:
Hirveitä asioita, koska juro hevimies olen yleensä...:D.
Tunnusta, olet fiilistellyt (?) myös Il Divoa, mä tiedän!!! ;)

Tähtityttö sanoi:
Tän mäkin tunnustan! Kerros on tosin 2.

Jos on sama kerrostalo vielä... niin tämä on tunnustuksien tunnustus...;).

edit: maantieteellisesti taitaakin olla mahdottomuus:D.

- Pyörin alasti terassilla 2:ssa kerroksessa, koska luulen, että joku katselee.
- Ruttasin mummin auton pyörätelineeseen jonain 10v. penskana kun luulin, että osaan ajaa siinä ihan pihassa vaan. Sain sitten auton vieriteltyä melkein paikoilleen ja siirsin pyörätelineen toiselle puolelle etupihaa, jottei sitä voinut linkittää lommoihin. Lommot huomattiin ilmeisesti vasta reilusti myöhemmin, joten pystyin taas hengittämään...
- Olen tosun alla, vaikka se ei puheista kuulukaan
- Minulla on "puhelinääni" kun puhun avokkini kanssa
- Olen käynyt tik takin keikalla Lieksassa asti (asuin Lahdessa)
- Olen kussut unissani housuun murkkuiässä (olin olevinani kans vessassa)
- valehtelin eilen penkkitulokseni 5kg yläkanttiin kun kaveri kysyi. Sanoin et tuo on sellainen et menee koska vaan...
- Ollaan pidetty asuntoja yön pimeinä tunteina hereillä pihaan heitetyillä ilotulitteilla (loppukeväästä)
- Hajoitettu useita katuvaloja
- Varastettu sadoittain omenoita
- Blandattu ukon viinaa vedellä "vetäen välistä"
- Jättänyt pahimmat varmaankin vielä tunnustamatta.

Tähtityttö sanoi:
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Apua, kuolen nauruun!

:lol2: :lol2: :lol2:

Jeh! Vähän vieraamman näköisetkin naapurit moikkailevat pihalla... tytöt myös ;)
Saa varmasti ilmaista matskua mielenterveysalan opinnäytteeseen tai pahimmassa tapauksessa ensi viikon karpoon :D

Tunnustan:

Olin töissä ja puhuin asiakkaan kanssa puhelimessa (ei voinut vähempää kiinnostaa tämä puhelu). Tuli sitten kauhea kusihätä, sanoin että otan välipuhelun ja tarkistan yhden asian, ja kävin kusella. Palasin sitten takaisin ja hoidin asian loppuun. :nolo: :lol2:

- poltin ensimmäiset tupakkani kaverin isän askista hänen tietämättään
- kävin siellä useamminkin
- naureskelen pakkislaisia heidän tietämättään, useimmiten niitä joilla menee huonosti tai joilla on sydänsuruja
- varastin naapuriltani useaan otteeseen tyhjiä limupulloja, vein kiskalle ja ostin namuja
- vedin vessasta pesuharjan. en koskaan myöntänyt.
- järjestin kisoja että kuka pääsee meille sisälle. tahallani valitsin lajeja joissa tietyt henkilöt hävisivät. juoksukisoja, kivenheittoa ja muuta kivaa.
- tuodessani kiskalle pussillisen tyhjiä pulloja kassatäti ei koskaan tarkistanut vaan kysyi että paljos tos on. sanoin aina ylikanttiin.
- poltin huoneessani tupakan. äidin kysyessä olenko syönyt poppareita, valehtelin ja sanoin kyllä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom