- Ikä
- 37
setae sanoi:omistan nikkei-veitsisarjan.
Toi on jo PAHA! Vaan tosimiehet kehtaa tunnustaa tollasen asian.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
setae sanoi:omistan nikkei-veitsisarjan.
Smart hyvä, ei tossa ole IMO mitään noloa! Niin nimittäin osaan minäkin.. Tosin voin varmaan pistää vielä paremmaksi, luulen olevani Il Divon suurukuluttaja... :DSmart sanoi:Osaan Il Divon biisit ulkoa .
Kai Nalo sanoi:Riitannuttuani naapurini kanssa reilu 10 vuotta sitten tein asioita, jotka halua nyt tunnustaa:
Tunnusta, olet fiilistellyt (?) myös Il Divoa, mä tiedän!!! ;)makew sanoi:Hirveitä asioita, koska juro hevimies olen yleensä...:D.
Et kai vaan käytä niitä. Mä kuvittelin, että ei ketään sellasia osta.minium sanoi:Oon tilannu joskus ostos-TV:stä mojave aurinkolasit.
Aivan loistavasti kerrottu. Kaunista. :itku:Teurassika sanoi:
MerZi sanoi:Tunnusta, olet fiilistellyt (?) myös Il Divoa, mä tiedän!!! ;)
hömppä sanoi:-Makaan parvekkeellani 4. kerroksessa kesäisin nudena ja luulen ettei kukaan huomaa.
Tähtityttö sanoi:Tän mäkin tunnustan! Kerros on tosin 2.
ToughGrip sanoi:- Pyörin alasti terassilla 2:ssa kerroksessa, koska luulen, että joku katselee.
Tähtityttö sanoi::lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Apua, kuolen nauruun!
:lol2: :lol2: :lol2:
ToughGrip sanoi:ensi viikon karpoon :D
Kahdeksan kuukauden tauolle lähti. Kuka nyt puolustaa pientä ihmistä?ZweCCo sanoi:Eiks karpo loppunukkaan? Mulle väitettiin että karpossa oli viimenen jakso nyt viikonloppuna.