Tunnustan...

Timba79 sanoi:
Tunnustan että olen vetänyt ison osan hiilareista tässä parin päivän aikan vihreitä kuulia syömällä, on nuo sitten niin saatanan hyviä. :D

Ja kokeileppa sitten punaisia kuulia jos pidät noista vihreistä sillä ne punaiset on viellä 100* parempia. Nimimerkillä pari rasiaa on kumpaakin laatua mennyt tässä joulun seutuun.

Ps. mitään en tunnusta ennenkuin on todella vahvat näytöt mua vastaan:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tunnustan käyttäväni kasvonaamiota kerran viikossa ihon puhditukseen :nolo:

japa sanoi:
Ja kokeileppa sitten punaisia kuulia jos pidät noista vihreistä sillä ne punaiset on viellä 100* parempia. Nimimerkillä pari rasiaa on kumpaakin laatua mennyt tässä joulun seutuun.

Ps. mitään en tunnusta ennenkuin on todella vahvat näytöt mua vastaan:)

Pitääpä testata, edellisistä onkin jo aikaa...

Ja työkaveri sanoi hyvän jutun tohon tunnustamiseen joskus, eli sen sanoin: " Älä Timba ikinä tunnusta mitään, sillä jos tunnustat niin olet hävinnyt pelin. Vaikka tartuttaisit tippurin vaimoosi niin älä saatana vain mene tunnustamaan."

Tuhannen päissään ton joskus laivalla sanoi.

Pakko se on tunnustaa, että selailen välillä tuota laatua naisille #1
ketjua, nähdäkseni minkälaiset miehet naisen silmää miellyttävät :nolo:

...ja jos punttimimmien osio ei olisi vain naisille, niin katsoisin sieltäkin
maailman komeimmista miehistä osviittaa ;)

Ostin myös tänään 2 litran punkkurasia "ruokajuomaksi"
...eli juon sen tänään kokonaan itsekseni :david:

:nolo: :nolo: :nolo:

Nikodemus sanoi:
ketjua, nähdäkseni minkälaiset miehet naisen silmää miellyttävät :nolo:

Mä katson Laatua pojille-treadista jokaisen uuden postauksen. Eikä hävetä yhtään :D

Halo sanoi:
Mä katson Laatua pojille-treadista jokaisen uuden postauksen. Eikä hävetä yhtään :D

Mutta jos sinä jäät siitä kiinni kavereilles niin et joudu kuuntelemaan
homovitsejä maailmantappiin :D

:offtopic:

Nikodemus sanoi:
Mutta jos sinä jäät siitä kiinni kavereilles niin et joudu kuuntelemaan
homovitsejä maailmantappiin :D

Hehe, tämä on kyllä totta. Ne kuitenkin vaan kuolais ja kysyis että mistä tollasia löytyy :D

Eipä tuu kummemmin mielee mitä ois kavereille tehny mut muuta:

-Huijasin veroissa
-Tein pimeää työtä
-Hain sossusta rahaa pitemmän aikaa vaikka mulla oli sitä tilillä ,josta en ilmoittanut.
-Väitän autopaikkaani omaksi vaikka en ole siitä mitään sopinut isännöitsijän kanssa

Eipä ollu paljon mitään. eikä kyl hävetä yhtään ja tekisin varmasti samat uusiksi jos ois mahdollisuus. harmittaa jopa etten hoksannut hakea työttömyyskorvausta ajalta jona olin pimeissä töissä..

nikodemus sanoi:
ketjua, nähdäkseni minkälaiset miehet naisen silmää miellyttävät
Itsekkin syyllistyn siihen :kuola:

Minulla on joku laitefetisismi. Nautin suunnattomasti Gigantin yms. mainoslehtisten selaamisesta ja upeiden ja mahtavien erityisen tarpeellisten laitteiden ihastelusta. Vähän kuin lukisi alusvaatemainoksia. Timo Rautiainen taisi jossain ohjelmassa mainita, että vaimo piilottaa aina Gigantin mainokset. Minultakin ne sietäisi piilottaa. En minä kaikkia laitteita osta, mutta vasta äsken annoin aivan hyvän digikameran isälle siksi, että voisin ostaa uuden Casio Exilim EX-S500-kameran kun se on niin hieno ja pieni. Nyt olen aivan täpinöissäni, että koska se Verkkokaupasta kotiin tupsahtaa.

Tunnustan, että toivoin tänään salaa mun "kauppakassin" katsastuksessa, että se ei olisi mennyt läpi.... Ihan järkyttävä autokuume päällä..

viltteri sanoi:
Minulla on joku laitefetisismi. Nautin suunnattomasti Gigantin yms. mainoslehtisten selaamisesta ja upeiden ja mahtavien erityisen tarpeellisten laitteiden ihastelusta. Vähän kuin lukisi alusvaatemainoksia. Timo Rautiainen taisi jossain ohjelmassa mainita, että vaimo piilottaa aina Gigantin mainokset. Minultakin ne sietäisi piilottaa. En minä kaikkia laitteita osta, mutta vasta äsken annoin aivan hyvän digikameran isälle siksi, että voisin ostaa uuden Casio Exilim EX-S500-kameran kun se on niin hieno ja pieni. Nyt olen aivan täpinöissäni, että koska se Verkkokaupasta kotiin tupsahtaa.

:lol2: Sulla on sitten sama "tauti" kuin minullakin. Ja jos on tarve ostaa jotakin, niin en todellakaan tahdo pysyä housuissani kun on jo kiire kauppaan räpläämään eri laitteita. Toinen fetissi on nuo ilotulitteet näin ennen uuttavuotta.

nyysin ala-asteella koulun varastosta niitä opettajien harjoituskirjoja joissa oli kaikki vastaukset valmiina.. eipä tarvinut tehdä historian ja uskonnon läksyjä pariin vuoteen. ja sai loistaa tunnillakin kun oli aina vastaukset oikein :D
tarttui sieltä mukaan kyllä kaikkea muutakin tosi hyödyllistä kuten esim. säkillinen vesivärinappeja. lol.

Jaa, vaimo sanoi, että se olikin Hannu-Pekka Björkman eikä Timo Rautiainen (mistähän lie tuon keksin). No, sairas mikä sairas. Meitähän taitaa riittää.

Tuli harjattua naperona jonkun random jätkän hammasharjaa linnunpaskaan, jolla tämä harjasi vielä hampaat.

Sori

Tunnustuksia:
- Varastin lastentarhasta 6-vuotiaana leikkikuumemittarin
- Olen vietellyt entisen kaverin pikkusiskon
- ...ja jäänyt kiinni "housut kintuissa" (entinen tuon tapauksen jälkeen).
- Olen syyttänyt pikkuveljeäni itse syömistäni jouluherkuista
- Poltin jouluaattona molemmat pakarat takan lasisiin oviin. Älkää kysykö mikä tähän johti - mutta tietäkää että se sattuu ihan vitusti. Oikeaan pakaraan tuli 15cm halkaisijaltaan oleva palohaava, vasempaan vain 5cm kokoinen rakkula. Peilistä katsoen selvästi erottaa takan ovien rakenteen, lasikuviot ja aukaisukahvan. Tämä huvitti tyttöystävääni suuresti. Nyt alkaa onneksi helpottaa, ja valtava rupi halkeilemaan.
- Rokotin asiakkaalta ylimääräistä työkorvausta voidakseni ostaa enemmän lahjoja
- Ostin tyttöystävälleni lahjaksi taskupeilin. Pelimies kun olen.
- Syöneeni kokonaisen ison pakkauksellisen "Vihreitä kuulia" sen sijaan että olisin paketoinut ja antanut vanhemmille lahjaksi.

Timba79 sanoi:
:lol2: Sulla on sitten sama "tauti" kuin minullakin. Ja jos on tarve ostaa jotakin, niin en todellakaan tahdo pysyä housuissani kun on jo kiire kauppaan räpläämään eri laitteita. Toinen fetissi on nuo ilotulitteet näin ennen uuttavuotta.

Ah täysin sama tauti tai siis taudit:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom