Tunnustan...

Tunnustan että kävin eilen kirkossa tyttöystäväni kanssa kuuntelemassa joululauluja. hävettää. (kaikkea noi naiset teettää.. :) )

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tunnustan että minut on määrätty ulkonaliikkumiskieltoon, ja samassa hommasta meinas joutua oikeuteen mikähän se termi oli oiskohan ollu joukko väkivallan lietsomisesta.

Olen sanonut poliisille vedä äijä käteen, en saanut ees kyytiä sano vaan et ai sä oot kova äijä.

oon tapellu kadulla kymmeniä kertoja

Gdane sanoi:
:eek:

Asennetta!

Juups, voittaminen on vaan niin kivaa:D

Kuka tahansa suuttuu, jos on juuri koonnu änärin parhaimmat (tai ainakin kiekkolehden kuvissa parhaimman näköiset) pelaajat, kovalla vaivalla Dream Teamiksi. Sitten joku tulee ja voittaa mut jollain Englannin maajoukkueella:itku: .

Siitä syystä pelailen nykyisin vain Crash Team Racingiä ja Spyroa :)
... ja joogaa IRL

sgege sanoi:
Kuinka monelle hengelle noi on? Aika paha, en oo elämäni aikana ostanu 100 joululahjaa.

Noin kymmenelle ihmiselle... Kaikista lähimmät saa jonku lähemmäs parikyt lahjaa ja muut sit tyylii jonku 5... Oon tuhlari...:nolo:

Tunnustan riparibileissä kusseeni kaljapulloon ja sen jälkeen laittaneeni sen "tarjottimelle" hirveessä tuubassa olevalle tutulle, josta en hirveemmin pitänyt. Kaveri veti miehekkäästi pullon alas ja ehkä noin nanosekunti sen jälkeen juoksi vessaan laattaamaan viettäen siellä loppuillan:D Aih, kyllä hävettää, mutta tuskimpa lukee palstaa..

hoplaa90 sanoi:
mä tunnustan että harrastan liikaa omaa kivaa:nolo:

Noo, eihän tuossa nyt mitään ole.. Vai onko? Pitäiskö munkin tunnustaa että vuorokausi annos saattaa pahimmillaan pyöriä kaksinumeroisissa luvuissa :hyper:

MissEvilEve sanoi:
Noin kymmenelle ihmiselle... Kaikista lähimmät saa jonku lähemmäs parikyt lahjaa ja muut sit tyylii jonku 5... Oon tuhlari...:nolo:

No ainakin tiedän keneltä voi ens jouluna kysyä neuvoa vaimon lahjan ostoon

- flirttailen exälleni seksin toivossa.
- välttelen exääni etten sattuisi näkemään häntä toisen miehen kanssa, em. haave murskautuisi.
- vihaan silmälasejani yli kaiken, mutta en tiedä ovatko piilolinssit sen parempia.

samppap sanoi:
Tunnustan että kävin eilen kirkossa tyttöystäväni kanssa kuuntelemassa joululauluja. hävettää. (kaikkea noi naiset teettää.. :) )

No kerran muutkin tunnustaa tämän niin minä myös. Tein sen eilen, olin kirkossa kuuntelemassa joululauluja tyttöystävän kanssa. Puolustukseksi voin sanoa että en laulanut yhtään laulua. Tai ainakaan en tunnusta että olisin laulanut...

Tyttöystävä oli kyllä mielissään kun lähdin mukaan, oli ollut kuulemma 100% varma että kieltäydyn.

:nolo: Varpunen jouluaamuna Vesa-Matti Loirin tulkitsemana on ihan sairaan kova joulubiisi.:nolo:

Tunnustetaan muutakin nyt sitten:
-Käyn aina pöllimässä työkaverin huoneesta purkkaa kun itse en jaksa ostaa.
-Roikun työaikana luvattoman paljon pakkiksella...

Tunnustan, että mua on luultu tosi monta kertaa Antti Tuiskuksi. Mulle on huudeltu perään kaupoissa ja mammat on kyselly henkilöllisyyttä kännissä laivalla. Kerran jaoin huvikseni pikkulapsille nimmareitakin, kun olivat niin varmoja että oon Antti. :nolo:

setae sanoi:
omistan nikkei-veitsisarjan.

Tämä alkaa lähestymään jo kaikista kovinta tunnustusta...olen innolla odottanut ensimmäistä "Tilasin mojave-aurinkolasit ja olen käyttänyt niitä julkisesti" tunnustusta :kippis1:

Wall sanoi:
Tämä alkaa lähestymään jo kaikista kovinta tunnustusta...olen innolla odottanut ensimmäistä "Tilasin mojave-aurinkolasit ja olen käyttänyt niitä julkisesti" tunnustusta :kippis1:

Tilasin Mojave aurinkolasit... Tilaus oli tapahtunut kylläkin lauantai-sunnuntai välisenä yönä ja maanantai aamuna sieltä Tv-shöpistä soiteltiin ja kyseltiin mitä mä oon yrittänyt tilata. Tilasin sitten silti selvinpäin se MOJAVE aurinkolasit...:nolo:

Kun sain lasit laitoin ne autossa päähäni, katsoin peiliin. Kävelin postiin, ostin paketin ja pistin samantien takasin. :nolo:

Ja käytän yöpaitaa missä on Tiikerin ja Nallepuhin kuva.:)

Ihan pakko laittaa ensimmäinen postaus tänne. Tämä painaa niin mieltäni. ;)

Ollessani ala-asteella kirjeenvaihtokaverit lähettelivät toisilleen koiriensa ym. lemmikkiensä kuvia, jotka vastapuoli sitten sai omakseen. Eräs tyttö lähetti minulle hoitohevostensa kuvia, joita jonkin ajan kuluttua alkoi penätä takaisin. Olin ihmeissäni, sillä käytäntöhän ei yleisesti ollut tämä. Etsiskelin kuvia aikani, ja laitoin hänelle kirjeen, jossa pahoittelin, että kuvat olivat kadonneet. Tyttö suuttui, mikä pani etsintöihini vielä enemmän vipinää. Koska vihaisia kirjeitä alkoi tulla tiheään tahtiin, aloin itsekin hermostua. Kun kuvat viimein löytyivät, lähetin ne tytölle siten, että jokaiseen kuvan taakse oli kirjoitettu "Paskat sulle". Näsäviisas kirjekaverini vastasi: "Eipä näkynyt paskaa kirjeessä". Ja siitä se idea sitten tuli...

Kävin paskalla, pyyhin perseeni ja sulloin käytetyn vessapaperin kirjekuoreen. :nolo: Kirje lähti tytölle ja järkyttynyt vastaus saapui: "Mä kirjotan susta Lemmikkiin, Koululaiseen, Villivarsaan ja kaikkiin lehtiin. Sä olet ihan hullu!!!!" Onneksi tyttö ei koskaan toteuttanut uhkauksiaan. :rolleyes:

Ps. Olen siis nainen. :)

Osaan Il Divon biisit ulkoa :nolo: .

... muuten olen vannoutunut R`n B, Hip Hop, Drum`n bass ja elecktronisen musiikin suurkuluttuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom