Tunnustan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
minium sanoi:
En uskalla mennä hammaslääkäriin
-sama vika

lisäksi
-pyöristän yhteistulosta aika railakkaasti ylöspäin
-Töissä roikun päivät pitkät netissä
-Liioittelen naisjuttujani (nimimerkillä cityn peilikuvasta ka. 5,5 ei oo paljoo varaa)
-Valehtelen kavereille etten kaipaa entistä, paskan marjat ottasin sen heti takaisin.
-Valehtelen muutenkin liian usein, vaikka peräänkuulutan ihmisissä rehellisyyttä
-Oon ihastunut varattuun naapurin tyttöön

-koltiaisina tehtiin vaikka mitä koiruuksia,mutta koskaan ei jääty kiinni(vaikka pari kertaa poliisitkin oli perässä pitkin metsiä)

-olen kanssa tilannut tv-shopista tavaraa,Flying Lureja joskus kauan sitten.Ei niillä mitään tullut.

-Tsunamit sun muut ei kiinnosta v...n vertaa.Aika rumasti sanottu,mutta aikalailla totta..

-Varastin n. 6-vuotiaana isoveljen kaverin siskolta 3 pientä kumista ponia, koska keräilin kumeja. Anteeksi :nolo: Varmaan palauttaisin ne nyt jos mulla vielä olisi ne.

-Vien töistä toimistotarvikkeita kotiin. Tästä en saa omantunnontuskia.

-Teeskentelen joskus töissä, etten huomaa tiskille tullutta asiakasta, jotta hän asioisi työparini kanssa ja voisin itse jatkaa rauhassa netissä surffausta :jahas:

E: Noin 4-vuotiaana tarhassa meitä oltiin varoitettu laittamasta talvella kieltä kiinni rautatankoon, mutta meille ei oltu kerrottu mitä siitä seuraa. Viehtymykseni empiirisiin tutkimusmenetelmiin ajoi minut tietysti testaamaan asiaa ulkona. Kun asiasta kerran oltiin varoitettu, ajattelin, että jos jää kiinni, siitä seuraa joku rangaistus, joten kun se kieli oli jäätynyt kiinni siihen keinutelineeseen, niin rangaistuksen pelossa repäisin kielen irti. Ei ollut ihan Mensa-tason teko :david:

Tunnustan, kuuntelin joululauluja joka päivä viikon ennen joulua. Lauloin myös täysillä mukana, varsinkin Jari Sillanpään Lumilinna kappaleen aikana. Laulan tunteella ja suurella nautinnolla myös autossa, josta jäinkin viime viikolla useaan otteeseen kiinni liikennevaloissa... :nolo:

Puhun myös usein itsekseni. Kotona siivotessani tai muuten vaan puuhastellessani annan itselleni ohjeita, mitä seuraavaksi pitää tehdä. Kyllä näin on.

"Nim. Omituinen Höpöttäjä"

Tunnustan, että söin eilen illalla litran bourbonvaniljajäätelöä äidin valmistaman omenahillon :haart: kera. Alkuperäinen suunnitelma oli mennä hakemaan kaupasta kanaa paistettavaksi. :jahas:

Tunnustan että olen vetänyt ison osan hiilareista tässä parin päivän aikan vihreitä kuulia syömällä, on nuo sitten niin saatanan hyviä. :D

Timba79 sanoi:
Tunnustan että olen vetänyt ison osan hiilareista tässä parin päivän aikan vihreitä kuulia syömällä, on nuo sitten niin saatanan hyviä. :D

Korkeitaan yks tai kaks menee :urjo: :D

-Kopioinut vanhemmalta siskolta koulutehtäviä. Paras oli yläasteella kun saatiin kirja-analyysit takaisin. Opettaja kehui "mun" ainetta luokan edessä, ja olin kertonut kavereille et mun sisko on tehny ton. Pitivät onneks naamansa kiinni:rolleyes:
-Varastanut muutamat patukat kaupasta joskus 8-vuotiaana.
-Ampunut 10-vuotiaana ilmakiväärillä lintuja. Myöhemmässä vaiheessa mentiin heinäpellolle sihtailemaan vanhainkodin työntekijöiden autoja. Osuttiinkiin kaverin kanssa syöksysämpylä-Saabiin. Kunnan työntekijä lähti autolla perään ja juostiin pakoon kuin jossain elokuvassa.
-Ajanut 13 ja 14-vuotiaana päivittäin kylällä PV:llä (80ccm ja muut)

Eli melko pientä :)

Ai niiiin, lukiossa plagioin paria kouluainetta. Otin aika lailla vaikutteita äikän Shakespeare-aineeseen parista englanninkielisestä aineesta, ja sain todella hyvän numeron. Ala-asteella huijasin kertotaulukokeissa pitämällä penaalissa piilossa kertotauluja :david:

Koulujutuista tuli mieleen ala-asteen enkun sanakokeet. Yhen kaverin kanssa aina fiksailtiin toistemme sanakokeet (tarkastettiin kaverin kanssa ristiin) silleen että jokakerta päästiin läpi. Muutenkin tuli kyllä huijattua aina kun tilaisuus oli. :nolo:

Masturboin joskus ihan murkkuiässä omassa huoneessani peiton alla. Vähän mua vanhempi kaveri ampaisi sisään ja valehtelin olevani kipeä, kun olin peiton alla. Mulla oli housut auki ja vehje piilossa. En siis kehdannut nousta. Tilanne kesti noin puol tuntia, kunnes sain vedettyä sen huomaamatta housut kiinni. :D

~Ayla~ sanoi:
Tunnustan, kuuntelin joululauluja joka päivä viikon ennen joulua. Lauloin myös täysillä mukana, varsinkin Jari Sillanpään Lumilinna kappaleen aikana. Laulan tunteella ja suurella nautinnolla myös autossa, josta jäinkin viime viikolla useaan otteeseen kiinni liikennevaloissa... :nolo:
Mulla olis vähän samankaltainen tunnustus..
-kuuntelin pari viikkoa ennen joulua Iskelmä radion joulucd:tä lähes jatkuvalla syötöllä, ja pakotin myös oppilaat kuuntelemaan sitä. Toinen vaihtoehto oli näin joulun alla kuunnella Iskelmä radiota...

-"pakotan" oppilaita laulamaan duettona itseni kanssa mm. Antti Tuiskun biisejä esim. käsityön tunneilla..

-uskaltauduin vihdoin ja viimein lopettamaan pari turhana lojunutta pankkitiliä... (Eikä se pankin täti ollut edes yhtään nyreissään) :D

Joudun kyllä nyt tunnustamaan, että en jaksanut vielä tänäänkään pestä kylppäriä/vessaa/saunaa. Keksin pienen valkoisen valheen, miksi en voinut hommiani hoitaa ja avo näytti uskovan täysin. ;) Mitäpä siitä, jos kuukausia myöhässä oleva siivous siirtyy vielä parilla päivällä. :D

edit. Tuli muuten nyt samalla mieleen, että lupasin kyllä tänään imuroidakin koko kämpän, mutta unohdin (siis ihan oikeasti unohdin). : nolo :

-puhun yksin koko ajan
-oon tehny yläasteella ehkä yhden aineen itse ja luntannu joka kokeessa muilta
-ostan kavereilta varastettuja prode patukoita
-kaadoin varmaa kakskyt kananmunaa erään opettajan pyörän päälle
-kaadettiin kavereiden kanssa ala-asteella koulun tietokone järjestelmä viruksella.:D

Mitäs viel...

Nää voi tunnustaa, koska aikaa on kulunut jo niin paljon, että osaa jo vähän hymyillä omalle idioottimaisuudelleen:

- Menin junnuna useasti baariin jonkun toisen papereilla. Kerran oli niin paskat paperit (lue = ei näyttänyt YHTÄÄN multa), että poke alkoi nauramaan melkein kippurassa ja sano, että "tää pelasti mun illan", ja päästi mut sisään. :D Rafla oli Broadway Bulevard (ei muuten ollut kauaa olemassa :) )

- Syljeskeltiin junnuina kaverin kanssa joidenkin muijien laseihin sillä aikaa kun ne oli tanssimassa, koska eivät suostuneet antamaan pildeä laivalla, antoivat vaan räplätä. Ja sanomattakin selvää, että oltiin aika helvetin jurrissa.

- Kusin erään jätkän fillarin satulalle kännipäissäni. En edes tuntenut oikeastaan koko tyyppiä, eikä hommassa ollut mitään järkeä. Oltiin vaan läträilty vähän liikaa pirtun kanssa.

Mietin juuri, että voisiko tuo maa nielaista mut... :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom