Homoparit puolestaan ovat löytäneet kumppanin, mutteivät saa lisäännyttyä. Paska flaksi hei. Cry me a fucking river. Tietäisivät miten muuttaa asia, mutteivät saa sitä tehtyä. Oma valinta.
Ei ole.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Homoparit puolestaan ovat löytäneet kumppanin, mutteivät saa lisäännyttyä. Paska flaksi hei. Cry me a fucking river. Tietäisivät miten muuttaa asia, mutteivät saa sitä tehtyä. Oma valinta.
Jaa ei? Oisko sulla jotain perusteita?Ei ole.
Yks asia mikä on aivan varma, että näiden lesboparien lapsia tullaan jossain elämän vaiheessa kiusaamaan ja rankasti... Tälläista ei ymmärrä sellainen ihminen jota ei olla koskaan kiusattu. Ei tarvi kovin kummoisesti erota taustoiltaan, ulkonäöltään tai käytökseltään muista että saa aikaan jopa vuosia kestävän HELVETIN, vaikkei sitä itse aiheuta ja se pistää vituttaan. Ja mulle on turha tulla selittään että ei se ole näin, koska itse omien kokemusten kautta tiedän että SE ON NÄIN.
Tähän maailmaan ei koskaan tule niin paljon suvaitsevaisuutta että saatas aikaan tilanne ettei ketään kiusata.....
En, miksi toivoisin? Ei mielipiteitä pidä muodostaa aina vain oman edun mukaisesti. Joskus voi yrittää ajatella oikeasti järjellä vähän pidemmälle.
Erilaisuuden perusteella syrjiminen on ihmisessä myötäsyntyinen piirre. Omia suositaan yli muiden.Syrjiminen jonkin yhden ominaisuuden perusteella (silmälasit, paino...) ei ole mitenkään myötäsyntyinen piirre ihmisessä.
Ei kiusaamiseen tarvita mitään radikaalia poikkeavuutta edes. Paska juttu, että jotkut kärsivät, mutta ratkaisu sen poistamiseen ei voi olla kaiken erilaisuuden karsiminen maailmasta. Lapset (ja aikuisetkin) keksivät kyllä jonkun syyn kiusata toista, jos vain haluavat.
Itse kyllä kannatan syntyvyyden rajoittamista jo heteropareillakin, joten en sen kummemmin ole kenenkään lisääntymisen puolella. Pointti on se, että tuo kiusaamispelko on todella löperö syy jonkun kieltämiseen. Sama kuin sanoisi, että läskit eivät saa tehdä lapsia, kun niitä kiusataan. Oma valinta olla läski hei, laihduta ensin.
edit. Ja useimmiten vielä lapset oppivat asenteet vanhemmiltaan (tai kavereilta, jotka ovat oppineet ne vanhemmiltaan). Syrjiminen jonkin yhden ominaisuuden perusteella (silmälasit, paino...) ei ole mitenkään myötäsyntyinen piirre ihmisessä.
Miksi modernissa yhteiskunnassa edelleen on vain toimittava tietyllä tavalla, koska se on ”luonnollista”..Yhteiskuntatieteet tai kulttuurintutkimus voivat esittää päinvastaisia näkökohtia: ei ole mitään ihmisluontoa, naisen tai miehen syvintä olemusta, johon voitaisiin palata, on vain kulttuurisesti määräytyneitä normeja. Näin ollen se, mikä nykykulttuurissa on normaalia tai epänormaalia, ei ole vain yhden tahon määrittelemä asia, vaan se on jatkuvan uudelleenmäärittelyn kohteena. Miksi haluamme kieltää tiettyjä toimintatapoja epänormaaleina? En usko että kukaan on "tilannut" itselleen lesboutta/homoutta. Ajatellaan asiaa omalle kohdallemme. Olisi itse tuossa tilanteessa, etkö juuri silloin toivoisi, että toimintamalleja muutetaan? Itse pyrin ainakin olla tuomitsematta muita, koska koskaan ei voi tietää,mitä elämä tuo tullessaan. Omasta lapsestani voi tulla tämän lain tarvitsija. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että kaikki uusi olisi varauksetta hyväksyttävä. Joku pelkää heteroseksuaalisen perheen aseman heikkenevän, joku taas pelkää joutuvansa elämään yksin jos ei miestä löydäkään, mutta kannattaa pohtia syitä miksi ei jotakin hyväksyisi..:piis:
Ehdotan sitten myös heteroille vanhemmuuskoetta, jossa karsitaan
-vaimonhakkaajaat
-pedofiilit
-juopot
-narkkarit
-tupakoitsijat
-perinnöllisesti sairaat
-hitaat
-uhkapelaajat
-ääriliikkeiden edustajat
...nämä kaikki ovat ennalta vanhempien tiedossa ja aiheuttavat suurella todennäköisyydellä vaikeuksia lapselle kasvuvaiheessa. Lisäksi on paljon todennäköisempää, että esim. alkoholistin lapsi kärsii JO KOTONA, saati sitten koulussa tms.
Ja minä en siis kannata hedelmöityshoitoja oikein kenellekään, en välttämättä edes perus heteropareille.
Omasta mielestä se ei todellakaan ole löperö syy. On huomattavasti parempi että annetaan lapselle edes mahdollisuus selvitä ilman kiusaamista jos se syntyy normaaleihin olosuhteisiin(lue: Heteroparille). Ja en tarkoittanut että kaikki poikkeavuudet pitäisi karsia vaan että tämä on sellainen poikkeavuus mihin itse lapsi ei voi edes halutessaan vaikuttaa ja tämä poikkeavuus on "vanhemmilla" jo etukäteen tiedossa.
Tossa kyllä ois järkee, mut mitä toi hitaat tässä tapauksessa meinaa? Älyiset?
Tyhmempi vois luulla, että se ei ole enää ihan kulttuurisidonnainen ja keinotekoinen juttu, että kaikki säilyneet kulttuurit ovat miehen ja naisen alulle paneman perheen kulttuureja? Sä varmaan oiot jotenkin tätä mun erheellistä käsitystä.Erityisesti maailman luonnollisimmalle kainalokarvaiselle ja rintaliivittömälle naiselle joka myös nimellä pat, palstallamme tunnetaan. Luonnollisuutta ja luonnottomuutta ei ole. Rotat nussii lapsiaan, etanat vaihtaa sukupuoltaan minkä kerkiää ja kasvit lisääntyvät jopa itsensä kanssa. On vain nykyisen moraalimme mukaan oikeita ja vääriä tapoja toimia. Ja nämä sitten tietysti riippuvat kulttuurista, uskonnosta ja ihmisen omista haihatteluista.
Väkisinkin luulis että sillä on aika paljon merkitystä millanen pikku-villestä kasvaa ihmisenä sen mukaan onko vanhempina normaalisti isi ja äiti vai teuvo ja marco tai vaihtoehtoisesti kaksi hehkeää l-ryhmäläistä. Miten vaikuttaa pikku-villeen kun hän 5-vuotiaana yllättää molemmat isänsä harrastamasta rajua anaaliseksiä, miten seksiasiat selitettää umpihomo heteropojalleen? Katkeroituuko pikku-ville isilleen teini-iässä ja alkaa haukkumaan vanhempiaan homoiksi ja katkoo välit näihin kokemansa paskan johdosta? Jos hänestä tulee homo, pitääkö hän vanhempiaan syyllisenä siihen?
Toisaalta, jos olisin tuo pikku-ville ja hetero ja molemmat äitini olisivat hyvännäköisiä niin saattaispa mulla olla mukava lapsuus katellessa kun he hellivät toisiaan:D
Noh, ehkä tää homojen lasten hankkiminen ei tuu toteutumaan.
Toisaalta, jos olisin tuo pikku-ville ja hetero ja molemmat äitini olisivat hyvännäköisiä niin saattaispa mulla olla mukava lapsuus katellessa kun he hellivät toisiaan:D
QUOTE]
:urjo: eipä taida toimia tollanen vaikka olis kuin hyvännäköiset äidit..
:urjo: eipä taida toimia tollanen vaikka olis kuin hyvännäköiset äidit..