tulevaisuuden lapset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ADEBIS
  • Aloitettu Aloitettu
Näinhän se menee. Jos luonnonmukaisuudesta ja luonnonvalinnan noudattamisesta pidettäisiin kiinni, niin aika monet normaalina pidetyt lääketieteelliset toimenpiteet olisivat kiellettyjä.

Mitä sitä esimerkiksi turhaan korjaamaan heikkoa näköä silmälaseilla/piilinisseillä/leikkaamalla kun luonto on selvästi moisten ihmisten kohdalla tarkoittanut että he kuolevat nuorina. Ja näin ollen on pienempi todennäköisyys että huono geeniperimä pääsee leviämään...

Samaa mieltä...:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Homo / lesbo asiasssa tullaan kokoajan suvaitsemaisemmaksi, kaikkea kokeillaan ja kaikelle haetaan lain nojaa. Siitä on tehty yhteiskunnassa muotia ja tämä on vasta alkua. Tämän pitäisi sanomattakin olla selvää, että missä kohtaa tulisi huolestua. Vaan kun ei ole niin ei ole, kaikelle löytyy aina jostain kiven alta jokun pieni peruste, miksi näin tulisi olla. Tuleeko näissä rajaa vastaan, on ajan kysymys. Ensin se tulee, sitten ajatukseen totutaan ja lopuksi kaikki hyväksytään. Käsittämättömä sairastahan tämä on, että näistä edes väitellään.

Homot ajaa tietämättään eugeniikan asiaa. Which is instrumentally nice.

http://www.glennsacks.com/why_dads_matter.htm
The rates of the four major youth pathologies--teen pregnancy, teen drug abuse, school dropouts and juvenile crime--are tightly correlated with fatherlessness, often more so than with any other socioeconomic factor.

Muistelen, että isättömillä poikalapsilla oli jonkin tutkimuksen mukaan kahdeksankertainen mahdollisuus joutua vankilaan. Onnea vaan yksinhuoltajaäipille.

Jos tätä ajattelutapaa jatketaan pidemmälle, voitaisiin ajatella, että luonnonvalintaa "raiskataan" jo antibiootteja käytettäessä. Niilläkin voidaan saada "luonnollisesti" kuolevia jatkamaan elämää. Omasta mielestäni luonnonvalinta on muokannut ihmisestä tarpeeksi älykkään luomaan teknologiaa, mutta ei riittävän viisasta käyttämään sitä oikein.

Samaa mieltä. Tossa aikaisemmin heitetty elinsiirtojen vertaaminen keinohedelmöitykseen oli jo naurettava. Hengissä pysymistä verrataan tarpeeseen jatkaa sukuaan? LOL! Muutenkin keskustelussa voitaisiin noi luonnonmukaisuuden vertaukset rajata vähän tarkemmin.

Oon myös samaa mieltä, että nykyään tiede ja teknologia kehittyy niin nopeasti, että se polttaa jo ihmisten näpeissä. Geeniteknologian avulla pystytään kohta valitsemaan lapselle tietyt piirteetkin. Rikkaillehan tämä tulee olemaan ensimmäisenä saatavilla, mutta aika pelottava yhtälö. Uusi ihmisrotu?

Yksinäisille naisille hedelmöityshoidon sallimista en tajua ollenkaan. Jos ihminen ei sen vertaa ole onnistunut ihmissuhderintamalla, että hankkisi puolison itselleen niin morjes. Hankkisivat koiran ja miettisivät uudestaan. "Mut lapset on ihqui ja mä haluun!! :curs: "

Lesboparien on myös mahdotonta "luonnollisesti" hankkia lapsia, joten adoptio-oikeuden ehkä ymmärtäisin. En kyllä pidä ajatuksesta koeputkilapsista heteroillakaan, mutta se päätös on tehty aikoja sitten. Oikeuksia pois tuskin lähdetään ottamaan kovin helpolla. Miksi näille ihmisille ei käy adoptio? Itsekästä halua jatkaa omia geenejään?

Miksi terveitä ihmisiä hoidetaan valtion varoilla? Jos katsotaan, että naisella on oikeus saada lapsi ilman miestä, miksei miehellä katsota olevan oikeutta lapseen ilman naista? Jos naisella on oikeus siemennesteeseen, miehillä on oltava oikeus kohtuun!

Miksi näille ihmisille ei käy adoptio? Itsekästä halua jatkaa omia geenejään?
Niin, ilman tätä "itsekästä halua jatkaa omia geenejä" ihmisiä tai muitakaan eläimiä ei välttämättä edes olisi olemassa. Lohi sanoi merellä toiselle:"Vi**u mä mihinkään ylävirtaan jaksa lähteä porskuttamaan ja sitten kuolla sinne, kun olen mädit heittäny kiven koloon...taidanpa jäädä tänne merelle löllymään." Kyllä se vaan niin on, että oma on aina oma.

Taannoin tuli telkkarista joku dokumentti jossa seurattiin lesboparin häävalmisteluja. Toinen lesboista oli raskaana ja luvalla sanoen aivan pihalla normaalista elämästä. Ei raukka pystynyt huolehtimaan itsestään eikä toinen lesbokaan täysillä käynyt. Häiden aattona toinenkin lesbo oli hankkiutunut raskaaksi ja yhdessä sitten sekoilivat. Tuo pari oli ainakin aivan kuutomolla kaikesta mitä kuuluu vanhemmuuteen ja lapsen kasvatukseen. Ihan kuin olisivat hankkiutuneet raskaaksi pelkästään siksi, että heillä on siihen oikeus..

Sääliksi kävi jo etukäteen heidän lapsensa. Kaksi täysin epätasapainoista naista vanhempina..

Hengissä pysymistä verrataan tarpeeseen jatkaa sukuaan? LOL! uutenkin keskustelussa voitaisiin noi luonnonmukaisuuden vertaukset rajata vähän tarkemmin.

Ai ? Minä kun luulin että kumpikin noista erittäin vahvasti perustarve. Vai puuttuuko esimerkiksi itseltäsi jompi kumpi noista...?

Muuten jos ihan tarkkoja ollaan, niin ehkäisykin on epäluonnollista. Ei luonto varmaankaan ole tarkoittanut että hedelmöittymistä estetään kaiken maailman kumeilla ja pillereillä, joista jälkimmäiset vielä aiheuttavat naisille ikäviä sivuvaikutuksia

(= sen määrittely mikä on luonnollista ja mikä ei on täysin mahdotonta)

Taannoin tuli telkkarista joku dokumentti jossa seurattiin lesboparin häävalmisteluja. Toinen lesboista oli raskaana ja luvalla sanoen aivan pihalla normaalista elämästä. Ei raukka pystynyt huolehtimaan itsestään eikä toinen lesbokaan täysillä käynyt. Häiden aattona toinenkin lesbo oli hankkiutunut raskaaksi ja yhdessä sitten sekoilivat. Tuo pari oli ainakin aivan kuutomolla kaikesta mitä kuuluu vanhemmuuteen ja lapsen kasvatukseen. Ihan kuin olisivat hankkiutuneet raskaaksi pelkästään siksi, että heillä on siihen oikeus..

Sääliksi kävi jo etukäteen heidän lapsensa. Kaksi täysin epätasapainoista naista vanhempina..

Joo, olen samaa mieltä siinä että kyllä kaikki homot ja lesbot on varmaan henkisesti ihan pihalla ja epätasapainoisia.

Lisäksi kaikilla saksalaisilla on viikset ja nahkahousut. Ainakin telkkarista tuli sellainen ohjelma missä viiksekkäät saksalaiset joi olutta nahkahousuissa.

Täydellinen tekosyy ammentaa bloginani tunnettua loputtoman viisauden lähdettä

Mun ploki sanoi:
Sana "pervo" on myös kokenut inflaation: ennen se miellettiin negatiiviseksi (no, perversio meinaa kieroutumaa) ja sitä käytettiin haukkumasanana. Nykyään sitä käytetään merkityksessä "muaki panettaa joskus". Mulle kyseisellä sanalla on todella kapea merkitys: mikään, mitä kaksi vastakkaista sukupuolta olevaa ihmistä vapaaehtoisesti keskenään tekevät toisiaan vahingoittamatta, ei voi olla perverssiä. Täten mä lasken perversioiksi lähinnä toisten vahingoittamisen, kuolleisiin, eläimiin ja samaan sukupuoleen sekaantumisen.

Tästähän kaikki kukkahattuihmiset haukkovat henkeään kun rinnastan homoseksuaalisuuden nekrofiliaan, mutta vain niin kauan kuin heillä kestää tajuta, että lopputulos on sama: kopulaatiosta halutun kumppanin kanssa ei voi seurata jälkikasvua vaikka miten jätettäis se ehkäisy käyttämättä.

Samaa logiikkaa venyttämällä voitaisiin sanoa, että sodomiittina olen itsekin perverssi, koska siemenen levittäminen suuhun tahi hanuriin harvemmin saa aikaan muksuja. Tässä unohdetaan se tosiasia, että seksi on myös nautinnon ja välittämisen väline, eikä tähtää yksistään siihen jälkikasvun duunaamiseen. Mä voin kumppanini kanssa ruveta pykäämään muksua, oravannussija ei.
Tarviiko vielä lisätä jotain? :)

edit: No minäpä lisään. Pat on oikeessa.

Tunnen molemmat ja hyvin niillä menee. Ei telkka aina kaikkea näytä, tai sitten oikein...

Tunnen molemmat ja hyvin niillä menee. Ei telkka aina kaikkea näytä, tai sitten oikein...

Hieno homma lasten kannalta. Ehkä vaan esittivät sekopäitä tuossa ohjelmassa.

Hyvä laki. Ei kaikki vaan löydä sitä kumppania ja silti voivat perustaa perheen. J

Eipäs. Tuohan on ihan järjetön lause. Siis ihan totta nyt. Lueppas uudestaan.

Ei yksi ihminen voi perustaa perhettä. Se kumppanin löytäminen on ensimmäinen ja kaikista olennaisin asia siinä perheen perustamisessa. Sellanen vaihe, jota ei voi mitenkään oikaista. Hyvänen aika sentään, sanoo mummo kun ei nykyaikaa ymmärrä.

Miksi modernissa yhteiskunnassa edelleen on vain toimittava tietyllä tavalla, koska se on ”luonnollista”..Yhteiskuntatieteet tai kulttuurintutkimus voivat esittää päinvastaisia näkökohtia: ei ole mitään ihmisluontoa, naisen tai miehen syvintä olemusta, johon voitaisiin palata, on vain kulttuurisesti määräytyneitä normeja. Näin ollen se, mikä nykykulttuurissa on normaalia tai epänormaalia, ei ole vain yhden tahon määrittelemä asia, vaan se on jatkuvan uudelleenmäärittelyn kohteena. Miksi haluamme kieltää tiettyjä toimintatapoja epänormaaleina? En usko että kukaan on "tilannut" itselleen lesboutta/homoutta. Ajatellaan asiaa omalle kohdallemme. Olisi itse tuossa tilanteessa, etkö juuri silloin toivoisi, että toimintamalleja muutetaan? Itse pyrin ainakin olla tuomitsematta muita, koska koskaan ei voi tietää,mitä elämä tuo tullessaan. Omasta lapsestani voi tulla tämän lain tarvitsija. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että kaikki uusi olisi varauksetta hyväksyttävä. Joku pelkää heteroseksuaalisen perheen aseman heikkenevän, joku taas pelkää joutuvansa elämään yksin jos ei miestä löydäkään, mutta kannattaa pohtia syitä miksi ei jotakin hyväksyisi..:piis:

Ai ? Minä kun luulin että kumpikin noista erittäin vahvasti perustarve. Vai puuttuuko esimerkiksi itseltäsi jompi kumpi noista...?

Muuten jos ihan tarkkoja ollaan, niin ehkäisykin on epäluonnollista. Ei luonto varmaankaan ole tarkoittanut että hedelmöittymistä estetään kaiken maailman kumeilla ja pillereillä, joista jälkimmäiset vielä aiheuttavat naisille ikäviä sivuvaikutuksia

(= sen määrittely mikä on luonnollista ja mikä ei on täysin mahdotonta)

Perustarve on runkata tai saada seksiä. Vuonna kivi ja tikku ei ollut edes mahdollisuutta ehkäisyyn. Jos mulla menee toinen munuainen paskaks niin odotan, että yhteiskunta jelppaa asiassa. Se on sitten eri asia, kuin että mulle tarjottaisiin säännöllisesti sitä pildeä.

Edit: Perustarpeella meinasin, että meinaatko että ei pysty elämään ihmisarvoista ja hyvää elämää ilman omaa lasta?

Niin, ilman tätä "itsekästä halua jatkaa omia geenejä" ihmisiä tai muitakaan eläimiä ei välttämättä edes olisi olemassa. Lohi sanoi merellä toiselle:"Vi**u mä mihinkään ylävirtaan jaksa lähteä porskuttamaan ja sitten kuolla sinne, kun olen mädit heittäny kiven koloon...taidanpa jäädä tänne merelle löllymään." Kyllä se vaan niin on, että oma on aina oma.

Ääripää vertaus. :zzzz:

Joku pelkää heteroseksuaalisen perheen aseman heikkenevän, joku taas pelkää joutuvansa elämään yksin jos ei miestä löydäkään, mutta kannattaa pohtia syitä miksi ei jotakin hyväksyisi..:piis:
Ja joku (minä) pelkää, että jengiltä lähtee järki päästä ja perspektiivin puute tekee parisuhdeperheestä historiaa. Oikeesti, yyhooäidiksi keinosiemenellä tahtova heteronainen haluaa mieheltä enemmän kuin voi siltä saada - eli ilmeisesti jotain hollywoodfantasiaa tai jotain, koska ei koe kykenevänsä sellaista löytämään. Ei sellainen väärämieli ansaitse kakaraa. Opettaisi nyrjähtäneen ajattelunsa lapselleenkin, ja sitä pidettäisiin sitten hienona ja hyväksyttynä. Ja yhä enemmän olisi ihmisiä, jotka etsivät sitä täydellisyyden ideaa tajuamatta, että me eletään ehdassa maailmassa eikä missään utopiassa.

Homoparit puolestaan ovat löytäneet kumppanin, mutteivät saa lisäännyttyä. Paska flaksi hei. Cry me a fucking river. Tietäisivät miten muuttaa asia, mutteivät saa sitä tehtyä. Oma valinta.

Yks asia mikä on aivan varma, että näiden lesboparien lapsia tullaan jossain elämän vaiheessa kiusaamaan ja rankasti... Tälläista ei ymmärrä sellainen ihminen jota ei olla koskaan kiusattu. Ei tarvi kovin kummoisesti erota taustoiltaan, ulkonäöltään tai käytökseltään muista että saa aikaan jopa vuosia kestävän HELVETIN, vaikkei sitä itse aiheuta ja se pistää vituttaan. Ja mulle on turha tulla selittään että ei se ole näin, koska itse omien kokemusten kautta tiedän että SE ON NÄIN.

Tähän maailmaan ei koskaan tule niin paljon suvaitsevaisuutta että saatas aikaan tilanne ettei ketään kiusata.....

Olisi itse tuossa tilanteessa, etkö juuri silloin toivoisi, että toimintamalleja muutetaan?

En, miksi toivoisin? Ei mielipiteitä pidä muodostaa aina vain oman edun mukaisesti. Joskus voi yrittää ajatella oikeasti järjellä vähän pidemmälle. Mun edun mukaista olis, että luotais laki, jonka mukaan kaikki naiset vois ottaa kymmenen miestä, joista yks hoitais talouden, toinen tois rahaa, kolmas siittäis penikoita, neljäs hierois hartioita ja kaikki yhdessä tekisivät temppuja peiton alla. Musta tuo ois superihquu ja mun edun mukaista :kuola: Maailma ei vaan toimis niin, joten en mä lähde tuollasta esittämään.

Tästä seuraa hernesadetta, mutta ihan sama: mun mielestä pitäis ensin selvittää ihan perinpohjin, että mikä homoseksuaalisuuden aiheuttaa. Tuskin kukaan on voinut täysin sulkea pois sitä mahdollisuutta, että taustalla olis lapsuudessa vaikuttaneet asiat. Kyse olisi siis jollain tapaa epätasapainoisesta tilasta. Joku olisi mennyt vikaan. Tämä kun on selvitetty, voidaan alkaa miettiä, halutaanko näille ihmisille tekemällä tehdä niitä lapsia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom