Sana "pervo" on myös kokenut inflaation: ennen se miellettiin negatiiviseksi (no, perversio meinaa kieroutumaa) ja sitä käytettiin haukkumasanana. Nykyään sitä käytetään merkityksessä "muaki panettaa joskus". Mulle kyseisellä sanalla on todella kapea merkitys: mikään, mitä kaksi vastakkaista sukupuolta olevaa ihmistä vapaaehtoisesti keskenään tekevät toisiaan vahingoittamatta, ei voi olla perverssiä. Täten mä lasken perversioiksi lähinnä toisten vahingoittamisen, kuolleisiin, eläimiin ja samaan sukupuoleen sekaantumisen.
Tästähän kaikki kukkahattuihmiset haukkovat henkeään kun rinnastan homoseksuaalisuuden nekrofiliaan, mutta vain niin kauan kuin heillä kestää tajuta, että lopputulos on sama: kopulaatiosta halutun kumppanin kanssa ei voi seurata jälkikasvua vaikka miten jätettäis se ehkäisy käyttämättä.
Samaa logiikkaa venyttämällä voitaisiin sanoa, että sodomiittina olen itsekin perverssi, koska siemenen levittäminen suuhun tahi hanuriin harvemmin saa aikaan muksuja. Tässä unohdetaan se tosiasia, että seksi on myös nautinnon ja välittämisen väline, eikä tähtää yksistään siihen jälkikasvun duunaamiseen. Mä voin kumppanini kanssa ruveta pykäämään muksua, oravannussija ei.