- Ikä
- 41
Miespareilla voi mielestäni antaa esim. adoptio-oikeuden - toki jos ratkaiset kuinka he voisivat saada omia lapsia (esim. kohdunvuokraus?) niin mun puolestani antaa mennä vaan. Mun mielipide on, että kaikki kunnolliset ihmiset saa hankkia lapsia - ei alaikäiset ja narkkarit ja alkoholistit ja muut jotka ei pysty huolehtimaan lapsistaan.
Tämä ei ole sellainen asia, missä meidän mielipiteillä pitäisi olla mitään väliä. Sun puolesta voi olla, että kunnollinen apinakin voisi synnyttää ihmislapsen, mutta kun luonto on toista mieltä. Lapsia ei vaan tehdä sillä tavalla. Lapsia tehdään niin, että on nainen ja mies, jotka yhtyvät toisiinsa ja siitä syntyy elämä. Mun puolesta yksinäiset naiset voi ihan rauhassa käydä kuksimassa naapurin setää saadakseen lapsen, mutta yksinäisen ihmisen (tai kahden samaa sukupuolta olevan) lapsen saantia ei pitäisi valtion tai yleisen mielipiteen mitenkään puolustaa saati järjestää. Se on luonnotonta.
Jos mä valitsen elämän naisen kanssa, mä valitsen samalla lapsettoman elämän. Tiedän, kaikille se ei ole valinta, mutta silloin luonto on tehnyt nämä päätökset jo etukäteen. Toki mä haluaisin lapsen vaikka seurustelisin naisen kanssa. Olis helppo vetää omaan pussiin ja puolustaa tätä järjestelyä. Mä en tekis silti niin, koska aina pitää nähdä laajemmatkin vaikutukset. Mihin maailma on menossa. Miehen ja naisen välisen suhteen pitää olla se luonnollisin ja oletus, koska se (ja vain se) synnyttää elämää.