Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa tulla myös pojalle elinikäinen velkavankeus.
Vanha puuvarasto harvemmin sijaitsee kaupungin keskustassa.
Pyysin tappotuomioista esimerkkejä. Anna tulla niitä äläkä jauha paskaa.
Mistä näitä idiootteja sikiää...
Tuomio ei sinänsä ollut liian kova tai lepsu, mutta minun oikeustajuni kanssa (vrt.raiskaus&tappo) tuomio ei ole missään linjassa.Vaikka se olisi mun talo mikä poltettaisiin.
Jokaisesta yhtä paljon eli vähintään seitsemän vuotta.Jos polttaa kaupungin keskustasta ison kirjastorakennuksen, paljonko olis sopiva antaa?
Jos kaupungin keskustasta polttaa kaupungintalon, paljonko olis sopiva antaa?
Jos kaupungin keksustasta polttaa jonkun muun ison rakennuksen (keksi itse), paljonko olis sopiva antaa?
Jos joku v*tun pälli tulis ja polttais SINUN talon, ehdottaisitko sakkorangaistusta? Älä valehtele.
Samaa mieltä ainoastaan tuosta, että sakot eivät olisi riittäneet.mxm sanoi:Sakot eivät olisi tässä riittäneet, kyllähän linnareissu tekee hyvää tuon teon jälkeen mutta tuomio on liian pitkä. Jamppa on nyt 18v eli koulut on vielä kesken ja kolmen vuoden kakun jälkeen ne varmaan myös jäävät kesken, tosin hän taitaa istua tästä puolet eli 1,5v. Mitäs tämän kaverin kanssa sitten tehdään? Korvauksia se ei pysty maksamaan kun itsekin elää valtion rahoilla eli siinä taas yksi elätettävä verorahoilla.
voi voi ja voi. turha jossitella kun on faktaa ettei se mihinkään levinnyt. tuomiota annetaan sen mukaan mitä tapahtui, eikä sen mukaan mitä olisi voinut tapahtua, onneksi.
Tämä on taas ni huippua kun palstan ikiomat laki asiantuntijat kommentoivat tuomiota ja vielä sen pohjalta, mitä lukevat iltasanomien nettisaitilta:thumbs: :lol2:
Kerrohan sitten Annie meille oliko toi sun mielestä hyvä tuomio. Ja by the way, noi tiedot on myös MTV3:n saitilla....Tämä on taas ni huippua kun palstan ikiomat lakiasiantuntijat kommentoivat tuomiota ja vielä sen pohjalta, mitä lukevat iltasanomien nettisaitilta:thumbs: :lol2:
Tämä on taas ni huippua kun palstan ikiomat lakiasiantuntijat kommentoivat tuomiota ja vielä sen pohjalta, mitä lukevat iltasanomien nettisaitilta:thumbs: :lol2: