TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hmm, tämän vois kyllä tehä parin viikon päästä. aattelin selälle ojentajalle ja haukkarille. onkohan mahollista tehä myös ranteille, vai meneekö ne iha hajalle tommosestä?

''6. Lepoa näille treenatuille lihaksille loppuviikko. '' Eli jos vaikka hauikseen olen TTT-treenin tehnyt niin se jätettävä loppuviikoksi rauhaan vai tarkoittaako tää kaikkia liikkeitä, jotka voisivat rasittaa hauista epäsuorasti? Kuten kulmasoutua, leukoja?

Onko TTT-treenin idea, että kolmena perättäisenä päivänä ja sitten se on ''valmis'' vai jatketaanko sitä seuraavalla viikolla vielä?

Tyhmiä kysymyksiä, mutta en koko ketjua jaksa lukea, joten kiitos jos joku antaa vastauksen lukihäiriöiselle :D

Onko kenelläkään sellasta "ongelmaa" että ennen hauiksen hajoamista puutuu rannetta ja sormia jännittävät lihakset..? Kipu on niin saatanallinen TTT-hauistreenin lopussa kyynärvarressa että ei voi muuta kuin lopettaa koska muuten se tanko tippuis lattialle otteen petettyä, vaikka hauis vielä ehkä jaksaisikin muutaman toiston. Johtuuko sitten siitä kun on tottunut 6-10toistoa/sarja tyyliin, eli vaatiiko vaan sitten totuttautumista pidempiin sarjoihin? :wall:

"Saatana

Onko kenelläkään sellasta "ongelmaa" että ennen hauiksen hajoamista puutuu rannetta ja sormia jännittävät lihakset..? Kipu on niin saatanallinen TTT-hauistreenin lopussa kyynärvarressa että ei voi muuta kuin lopettaa koska muuten se tanko tippuis lattialle otteen petettyä, vaikka hauis vielä ehkä jaksaisikin muutaman toiston. Johtuuko sitten siitä kun on tottunut 6-10toistoa/sarja tyyliin, eli vaatiiko vaan sitten totuttautumista pidempiin sarjoihin?"

itelläni on ollu samanlainen ongelma joskus. se o iha tuskaa. en usko et o kiinni toistoihi tottumiseen meinaas ite teen pitkii sarjoja. ennemminki sit joku puutostila tai sit o vaa ranteet ja sormet nii rasittuneet. itel se lähti vähä niinku itsestään, ku piti taukoo sellasist liikkeist mis särki

Vituiks meni

TTT tehty, muutama lepopäivä jo ollut. Kun totuuden hetki koitti ja metsästin mittanauhan ja totesin tulokset...Ei ollut mitään tuloksia! :curs: Ehkä milli...jippii. Ja oli kreatiini käytössä ja söin kunnolla jne.

Teoriani on se, että TTT varmaan toimii jos normaalisti treenaat sitä käpälää kerran tai 2 kertaa viikossa. Mutta kun itse totuin treenailua alotellessa vääntelemään hauista lähes joka päivä (olin tyhmä), niin ei ollut TTT:n aikana missään välissä mitään sellasta tunnetta että "vittu kun on kädet kipeet, kyllä tehoo PRRRKL", ei tuntunu oikein mitään, pientä puutumista vähän.

Joten varmaan kannattaa kokeilla TTT:tä jos normaalisti olet treenannut harvoin käpäliä, ehkä silloin saa jotain tuloksiakin.
Mutta jos taas olet kuten minä joskus että melkein joka päivä totuttanu hauiksen tekemään työtä, niin ei se TTT varmaan tunnu kovin ihmeelliseltä...

Korjatkaa teoriani jos olen täysin väärässä :D

Ite tein (alottelija) kyseisen treenin ja ei se haba nii kasvanu, mutta tuloksiin autto! Esim. Penkkitulosta nosti mukavasti (ojentajien treenaus ohjelman mukaa tuntu helvetilliseltä, mut kannatti näköjää) ja sit toho perus hauiskääntöön tuli lisää papua. Suosittelen vaikka ei sitä voi ihmeitä odottaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tosi moni tuntuu väkertävän ton ojentaja osion taljassa tahi ranskiksena. Ite vähän suunnittelin, et jos nyt saa aikaseks tän joku viikko tempasta, niin tekis hauikset mutkatangolla ja ojentajat dippeinä?

Ajatuksia dippien toimivuudesta TTT-treenissä?

Tosi moni tuntuu väkertävän ton ojentaja osion taljassa tahi ranskiksena. Ite vähän suunnittelin, et jos nyt saa aikaseks tän joku viikko tempasta, niin tekis hauikset mutkatangolla ja ojentajat dippeinä?

Ajatuksia dippien toimivuudesta TTT-treenissä?

Mututuntumalta vois sanoa, että olkapäät ei tykkää. Itellä ois tänään viimenen treeni jälellä, oon tehny ojentajat kick-backkinä. Pumppi on armoton.

Moroo! vejin to ttt treenin habaa ja penkkiä. ei tuloksia. . mulla oli noi toistot toi niinku neuvottii .. ei tuloksia viimeks. varmaan painot liian pienet tai sitten toistot plörinäks. nyt miula on menoss toine päivä tuota ja kädet oli aamulla ihan vähän kipeenä :D .. just vedin käsipainoilla 15 kilolla per käsi aika pumppii heittää kyllä mutta katotaan nyt. kannattaako lisätä painoija vai toistoja?

Kumma ku ohjeessa sanotaan että ei kannata tehä penkkiä tässä treenissä nii silti pitää tehä... Noh eihän nuin monimutkasia ohjeita välttämättä ymmärrä... ;)

kädet väsyneet ja turvokissa sillai hieman ehkä 3 milliii lisää kaks päivää on nyt tosta ttt :D ei ne ikinä ihan sairaan kipeenä oo ttt jälkee ollu. et pitääkö niitten käsien olla niin kipeenä että ei pysty saatana lusikalla soppaa kauhomaan `?

Back
Ylös Bottom