TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jee elikkäs tein tuon joulukuussa ja viikon levon jälkeen totesin että mitään ei jäänyt käteen lisää, siihen kuusi päivää niin hanskassa oli +2cm ja on sen jälkeen kasvanut 2-3 milliä normi reenillä :) eilen aloitin uudestaan tuon eli parin viikon päästä osaa sanoa miten kävi tällä kertaa mut voin sanoa et oli melkoinen pään raapiminen et mitä teen nauhan kanssa väärin ku tein viikoittaista mittausta :D

Ihan vitun typerää verrata appelsiinia ja omenaa, molemmat hedelmiä, kreatiini ja hera eivät molemmat ole esim proteiinia.

Se on sanonta, tarkoittaa juuri sitä että niitä ei voi järkevästi vertailla keskenään. Tässä analogia vähän ontuu, koska idiomi poimittu jostain muusta kielestä. Ei ole suomalainen sananlasku.

Sori offtopic :D

Toimiiko kreatiinin sijana hera 80 ?

kaks ihan eri ainetta ja eri tarkotuksiin, sama ku vertais appelsiineja ja omenoita

Ihan vitun typerää verrata appelsiinia ja omenaa, molemmat hedelmiä, kreatiini ja hera eivät molemmat ole esim proteiinia.

Se nyt on ihan yks ja sama mitä vitun hedelmiä käyttää jossain kielikuvassa. :dance:

Typerää sen sijaan on paneutua johonkin TTT-treeniin jos yleistietämys punttailusta on tolla tasolla et ei tiedetä mitä eroa on krealla ja heralla. Perusasiat kuntoon ja sit ruveta tutustumaa johonki edistyneempien erikoistekniikoihin. Varsinkin kun TTT-treeni ei ees oo mikään perus kikka vaan ihan puhdas hc-tekniikka

tän threadin viimesin sivu on hauskempi kuin salikomedia threadin vastaava...ROFL

Laiskurille vastauksia :) Oliko tässä tarkotus vetää tuota semmosilla painoilla että täytyy vähän fuskata vai että pystyy tekemään puhtaasti, mutta nopeasti? Sarjat ilmeisesti väännetään loppuun asti kuten esimerkissäkin jo näkyy; liian vähän painoa jos menee ensimmäisellä sarjalla jo "kevyesti" 30 toistoa?
ps. tuloksia kehiin!:puntti::kuola:

Laiskurille vastauksia :) Oliko tässä tarkotus vetää tuota semmosilla painoilla että täytyy vähän fuskata vai että pystyy tekemään puhtaasti, mutta nopeasti? Sarjat ilmeisesti väännetään loppuun asti kuten esimerkissäkin jo näkyy; liian vähän painoa jos menee ensimmäisellä sarjalla jo "kevyesti" 30 toistoa?
ps. tuloksia kehiin!:puntti::kuola:
Pikku fusku sallittu mutta se ei tarkoita että se hauiksen pumppaaminen näyttää rinnallevedolta yms.Painoa sen verran että saa tuossa ekassa sarjassa sen tiukan 30 ja lopuissa tulee sitten mitä tulee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itsehän tein tämän joskus vuosi sitten ja tuli 1cm lisää mittaa haballe :D nyt tein uudestaan ja vielä supersarjoina mutta tulos oli 0mm :D:D että vissiin vaihtelee vähän tän teho

Olenkohan nyt pari-kolme kertaa tehnyt tämän parin vuoden aikana. Jos on itelleen rehellinen ja ei lähe tosiaan vetämään liian kovilla painoilla, vaan tekee sen ensimmäisen 25-30 hyvällä formilla failureen, saa aivan infernaaliset kivut kyllä aikaiseksi. Paha sanoa onko sitä ympärysmittaa tullut olkavarteen nimenomaan tällä, mutta kyllähän se käsi ajan myötä turpoaa ilmankin.

Pakostakin tällä saa sen 1-2cm pumpin ja varmasti aina jää muutama milli pysyvää tavaraa varteen. Paras puoli tässä on minun mielestä kuitenkin se, että kyllä muuten rytkähtää jumittaneet sarjapainot kasvuun kun antaa välillä tämmösellä ylipitkällä sarjalla vedettyä runtua kiukaille.

Ensimmäinen kerta oli kuitenkin paras. Muistan kun pudotin tangon käsistä kolmantena päivänä sekä hauiksen että ranskiksen jälkeen lattialle, istuin alas, irvistelin ja kirosin kuin puukosta saanut. Ja parin päivän päästä se pistely vasta hunajata olikin.

Suosittelen koittamaan. Tehkää keksijän ohjeiden mukaisesti ja irvistelkää kun kolmantena päivänä taivas repeää. :puntti:

Pitäisköhän tällä viikolla koittaa rykästä. Hanska saanut muutenkin nyt startatessa 3kk aikana 1.5-2cm lisätäytettä, niin jos kiskois tällä toisen samanlaisen. Lauantaina on juhlatkin, niin olis sopivasti hanskat turvoksissa siellä :D :thumbs:

Tossa sitte viimeviikolla otin ja tein kyseisen treenin läpi.. Ohjelman mukaisesti mentiin pilkulleen ja yllättäen tulosta tuli, vaikka kreatiini loppui viikonloppuna ja olin miinuksilla (wnb-dietti as always)
Pakko sanoa että tyytyväinen olen, 1 cm tuli lisää ja vihdoin pääsin siihen 40cm ympärysmittaan :D Niin ja hauis sekä ojentaja olivat rääkin kohteena, näin selvennykseksi jos joku tykkää tätä muille lihaksille vääntää !

Taian läpällä kokeilla tätä kaikille lihasryhmille seuraavan puolen vuoden aikana. Kevyttä/velocity viikkoa edeltävänä.. Ekana vaikka kädet, sitten jalat, selkä-pohje.

edit. jätetääs rinta ja olat pois.

Ensi viikko vielä ohjelmaa jäljellä eli vois sen jälkeen koittaa tätä. Jos ei mitään jää niin ainakin hyvä pumppi varmasti tulee treenissä :D

Vinkkejää kiitos!!!!!!

Terve!

Elikkä tarvisin muutamia vinkkejä treenaukseen olen lukenut nytten tästä (ttt-treenistä) todella paljon ja olen erittäin kiinostunut
Olen 15V ja painan sellaset 60 kiloa ja olen 165 cm pitkä Penkistä nousee 40-50 kg =( eli tahotoisin hyviä treeni vinkkejä minun ikäiselle Hermostuttaa ihan olla tälläinen ruipelo:(:D

Eli miten saisin suhkot nopeasti hauvista ja ojentajaa... itellä on Penkki kotona ja käsi painot. painoja riittää 60 kiloon... :(:(:(
Olen salillakin käynyt silloin tällöin. ja nostellut 10 kg käsipainoilla 10-15 kertaa aina per sarja
Muttaku ei ainaa oo rahaa sinne salille ni tahtoisin hyviä vinkkejä kotona treenaamiseen

eli hauvis, ojentaja, ja rintalihakset on ne pää asia =)

Terve!

Elikkä tarvisin muutamia vinkkejä treenaukseen olen lukenut nytten tästä (ttt-treenistä) todella paljon ja olen erittäin kiinostunut
Olen 15V ja painan sellaset 60 kiloa ja olen 165 cm pitkä Penkistä nousee 40-50 kg =( eli tahotoisin hyviä treeni vinkkejä minun ikäiselle Hermostuttaa ihan olla tälläinen ruipelo:(:D

Eli miten saisin suhkot nopeasti hauvista ja ojentajaa... itellä on Penkki kotona ja käsi painot. painoja riittää 60 kiloon... :(:(:(
Olen salillakin käynyt silloin tällöin. ja nostellut 10 kg käsipainoilla 10-15 kertaa aina per sarja
Muttaku ei ainaa oo rahaa sinne salille ni tahtoisin hyviä vinkkejä kotona treenaamiseen

eli hauvis, ojentaja, ja rintalihakset on ne pää asia =)

Älä alota sitä hauis-penkki linjaa vaan treenaa koko kroppaa.

Back
Ylös Bottom