TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve!

Elikkä tarvisin muutamia vinkkejä treenaukseen olen lukenut nytten tästä (ttt-treenistä) todella paljon ja olen erittäin kiinostunut
Olen 15V ja painan sellaset 60 kiloa ja olen 165 cm pitkä Penkistä nousee 40-50 kg =( eli tahotoisin hyviä treeni vinkkejä minun ikäiselle Hermostuttaa ihan olla tälläinen ruipelo:(:D

Eli miten saisin suhkot nopeasti hauvista ja ojentajaa... itellä on Penkki kotona ja käsi painot. painoja riittää 60 kiloon... :(:(:(
Olen salillakin käynyt silloin tällöin. ja nostellut 10 kg käsipainoilla 10-15 kertaa aina per sarja
Muttaku ei ainaa oo rahaa sinne salille ni tahtoisin hyviä vinkkejä kotona treenaamiseen

eli hauvis, ojentaja, ja rintalihakset on ne pää asia =)
Kuten Patruush sanoi, treenaa koko kroppaa. Ja eiköhän vanhempasi ole valmiita maksamaan kuntosaliharrastuksesi jos ilmaiset heille innostuksesi harrastukseen ja toiveesi salimaksujen maksamisesta.

..

:wtf::wtf::wtf: Siis pitäääkö mun treenata jalat ja kaikki kehon osat:wtf::wtf:
Tarkoituksena oli itellä saada noita käsivarsia ja rinta lihaksia =O

Ja miten sitten toi ruokavalio?? että sais parhaiten proteiinia ja lisäksi MITÄ TOI MEINAA TOI KREATIINI MITÄ SE TARKOTTAA ?? JA MISTÄ SITÄ SAA

:wtf::wtf::wtf: Siis pitäääkö mun treenata jalat ja kaikki kehon osat:wtf::wtf:
Tarkoituksena oli itellä saada noita käsivarsia ja rinta lihaksia =O

Ja miten sitten toi ruokavalio?? että sais parhaiten proteiinia ja lisäksi MITÄ TOI MEINAA TOI KREATIINI MITÄ SE TARKOTTAA ?? JA MISTÄ SITÄ SAA
Kannattaa tosiaan heti alkuun treenata koko kroppaa, koska myöhemmin on turhauttavaa opetella kyykkytekniikkaa ja aloitella pienistä painoista. Ja ovathan isot jalat näyttävät muutenkin.

Proteiinia kannattaa kannattaa syödä n. 2g/painokilo (kalorilaskuri.fi), ja kalorit yli kulutuksen. Hyviä ja halpoja proteiininlähteitä ovat mm. tonnikala, raejuusto, maitorahka, pähkinät, kana yms.. Kannattaa lueskella tuolta aloittelijoiden osiosta ainakin stickyjä läpi niin saat vähän perustietoa. Kreatiinista tuskin kannattaa näin alkuun murehtia.

Tulipaha se tesmittyä tääki treenin kahdesti viime kesään mutta unohtu kirjotella. :)

Hauis/ojentaja ja liikkeet oli ristitaljassa loivalla v-tangolla hauis ja samalla tangolla ristitaljassa ojentajapunnerrus, toinen ttt meni sit z tangolla scotti penkissä hauikset ja samalla tangolla maaten ranskiksia. Lihaa tuli barely~0,5cm ilman mittausvirheitä, mutta siitä lopullisesti hanskaan jäi tyyliin 2 mm.. eli ei aivan huijausta eikä kyllä täysin tottakaan omalla kohdalla, en mene muuta sanomaan kun en tiedä onko tämäkin persoonakohtaista, aivan varmasti vähäsen.
Hikoiltua tosin tuli ihanasti kiitos kesän jonka takia pitää varmee kokeilla talvella saadakseen enemmän.

voiko tuolla kesällä oikeesti olla noin suuri merkitys kun kuulee miten jotku on saanu 1cm ja päälle?! :wtf:

Ja tuo 1996 poikahan ei ollut trolli . . .

kerro mikä se absoluuttinen liha sit on? treenin jälkeen, pari pv treenin jälkeen vai viikon tauon jälkeen? kuukauden? vuoden?

Oon kuullu että sen lihaskasvun ja lihasten todellisen koon näkee vasta kun on vetänyt kunnon dieetillä ittesä kireeks, näin ne isot poijaat on sanoneet, Ite en asiasta mitään tiedä kun olen vasta kasvamassa. Mutta joo, nestepöhöhän se on pikkubodarin paras kaveri kun näyttää että lihat turpoo silmissä, sitte dieetillä paljastuu karu totuus kun nesteet vähenee ja pöhö laskee, jäljelle jää ne lihakset...

Tulipas sekavaa tekstiä..

"http://www.websaitti.com/treeni/ttt.html"-sivulta kopioitua;

Pääperiaatteet:

1. Harjoitellaan 3 peräkkäistä treenipäivää samaa lihasta (esim. ma,ti,ke)

2. Yksi liike ja kolme sarjaa per lihasryhmä (Sama liike kaikki 3 treeniä ja vakio paino 3:ssa sarjassa).

3. Toisto määrä 20-30 ensimmäisessä sarjassa.

4. Jokainen sarja positiiviseen loppuun asti suoritettuna, suoritus tyyli nopeahko, mutta ei liikaa fuskaava.

5. Sarjojen välillä taukoa siten että hengitys tasaantuu ja tuntuu hyvältä (n. 1-4 min)

6. Lepoa näille treenatuille lihaksille loppuviikko.

Esimerkki treenit ja kuvitteelliset toistot jotka treenin aikana toteutuivat:

Päivä 1.:
hauiskääntö ez-tangolla 35kg (Toteutuneet toistot: 22, 14, 10)
ojentajat, ranskalainen punnerrus ez-tangolla 40kg (Toteutuneet toistot: 24, 15, 11)

Päivä 2:
hauiskääntö ez-tangolla 35kg(Toteutuneet toistot: 25, 15, 11)
ojentajat, ranskalainen punnerrus ez-tangolla 40kg (Toteutuneet toistot: 26, 16, 12)

Päivä 3:
hauiskääntö ez-tangolla 35kg (Toteutuneet toistot: 26, 16, 11)
ojentajat, ranskalainen punnerrus ez-tangolla 40kg (Toteutuneet toistot: 27, 16, 11)

Nyt aivan ymmärrä tätä :wtf:

Eli meneekö tämä käytännössä niin että kaikki sarjat tehdään failureen asti, mutta sillä periaatteella että ensimmäisessä sarjassa saan maksimissaan sen 20-30 toistoa väännettyä, ja tämä toistetaan kolmena peräkkäisenä päivänä, samalla painolla??

Itse olen ajatellut käyttää tätä hauiksille muun treenin ohessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"http://www.websaitti.com/treeni/ttt.html"-sivulta kopioitua;

Pääperiaatteet:

1. Harjoitellaan 3 peräkkäistä treenipäivää samaa lihasta (esim. ma,ti,ke)

2. Yksi liike ja kolme sarjaa per lihasryhmä (Sama liike kaikki 3 treeniä ja vakio paino 3:ssa sarjassa).

3. Toisto määrä 20-30 ensimmäisessä sarjassa.

4. Jokainen sarja positiiviseen loppuun asti suoritettuna, suoritus tyyli nopeahko, mutta ei liikaa fuskaava.

5. Sarjojen välillä taukoa siten että hengitys tasaantuu ja tuntuu hyvältä (n. 1-4 min)

6. Lepoa näille treenatuille lihaksille loppuviikko.

Esimerkki treenit ja kuvitteelliset toistot jotka treenin aikana toteutuivat:

Päivä 1.:
ojentajat, ranskalainen punnerrus ez-tangolla 40kg (Toteutuneet toistot: 24, 15, 11)

Päivä 2:
ojentajat, ranskalainen punnerrus ez-tangolla 40kg (Toteutuneet toistot: 26, 16, 12)

Päivä 3:
ojentajat, ranskalainen punnerrus ez-tangolla 40kg (Toteutuneet toistot: 27, 16, 11)

Nyt aivan ymmärrä tätä :wtf:

Eli meneekö tämä käytännössä niin että kaikki sarjat tehdään failureen asti, mutta sillä periaatteella että ensimmäisessä sarjassa saan maksimissaan sen 20-30 toistoa väännettyä, ja tämä toistetaan kolmena peräkkäisenä päivänä, samalla painolla??

Itse olen ajatellut käyttää tätä hauiksille muun treenin ohessa.

Juurikin näin kuhan tuo eka olis se 20-30 väliin.. lopt menee sen miknkä menee kuhan yrittää vaan saada paljon toistoja.

Voiko tätä reeniä vetää 1-2 kertaa kuussa hauiksille ja ojentajille ?
Sitten Arnoldin G6 silloin tällöin, ku futista 3x, säbää 1x ja 10km lenkki/bodypump/Spinning x1 viikossa.

joo anna mennä vaan...

Miten toi kannattais ujuttaa 3 jakoisee treenii mukaa jos tekis kerra/pari kuussa? onko toi krea tosiaan välttämätön? Mitkä liikkeet toimii parhaiten? Itse aattelin jos tekis hauiskäännöt istualtee ja ojentajat joko kapealla penkillä tai ranskalaisilla punnerruksilla? toimiiko?

Miten toi kannattais ujuttaa 3 jakoisee treenii mukaa jos tekis kerra/pari kuussa? onko toi krea tosiaan välttämätön? Mitkä liikkeet toimii parhaiten? Itse aattelin jos tekis hauiskäännöt istualtee ja ojentajat joko kapealla penkillä tai ranskalaisilla punnerruksilla? toimiiko?

Helppohan toi on ujuttaa esim.
MA vetävät + ttt-hauis sarjat,
TI työntävät + ttt-hauis sarjat,
KE jalat + ttt-hauis sarjat.
Jos treenipäivät on vaikka MA KE PE niin on vähän tyhmä käyä tiistaina salilla vääntään kolme sarjaa habaa ja lähtee menee :D Eri juttu tietenkin jos on kotona tanko.
Seuraavalla viikolla samanlailla ojentajille, seuraavalla taas hauiksille, seuraavalla ojentajille, jne.
Ei oo krea välttämätön, mutta kyllä sitä on hyvä olla.
Itse tein ainakin joskus just perus hauiskäännöllä ja ranskalaisella punnerruksella ja kyllä tuntu toimivan.

Päivä 1.:

Päivä 2:

Päivä 3:

toimisko noilla? mitä tekis lisäks salilla ku tyhmää mennä 6 sarjan takia?

Päivä 1.:

Päivä 2:

Päivä 3:

toimisko noilla? mitä tekis lisäks salilla ku tyhmää mennä 6 sarjan takia?
Lisäks vaikka kyykkyjä 10x10. Tai maastavetoa 5x5. Tai vipareita olkapäille ja rinnalle (sarjat+toistot oman maun mukaan). Pystysoutua? Suorinjaloin maastavetoa pitkää tai lyhyttä sarjaa. Pulloveria taljassa tai käsipainoilla. Juoksumattoa. Stepperiä. Reidenloitontajia tai -lähentäjiä. Pohkeita seisten, istuen, maaten, kotona...Tai mitä jos vaikka treenaat ihan perusreeniä ja jättäisit tulevaisuuteen tämmöset TTT-hommelit :) tottakai sä saat kokeilla, mutta mä vahvasti uskon, että sun hanskat ottaa osumaa jo ihan perustreenillä vielä pitkään.

jos sää tota alat joka toinen viikko vetään niin ainoo mitä saavutat on heikentyny lihaskasvu kaikille lihasryhmille... joka toinen viikko menee työntävien ja vetävien treenit vituiks, et ainakaan täysillä pysty panostaan. Ja minkä takia? Koska luulet että se kasvattaa sun käsiä? Ei kasvata

jos nyt kerran vuoteen kokeilet niin saatat saada pientä buustia käsille, ilman että kokonaisuutena haittaa sun treenejä... jos toi ohjelma nyt ylipäätään toimii ollenkaan

Back
Ylös Bottom