TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tästä hommasta ei nyt ota susikaan selvää et kasvoiko ne hanskat vai ei? Jos jollain kasvo sen sentin niin kertoo sitten myöhemmin et lähtikö myös pois. Voi olla et on vaan joku turvotus päällä.?

Kipi I sanoi:
Tästä hommasta ei nyt ota susikaan selvää et kasvoiko ne hanskat vai ei? Jos jollain kasvo sen sentin niin kertoo sitten myöhemmin et lähtikö myös pois. Voi olla et on vaan joku turvotus päällä.?

Itellä jäi ainakin silloin n.puoli vuotta sitten kun tein se 0,5cm. En tiiä sitten miten toimii jos alkaa olla hanskassa ympärystä jo pitkästi yli 40cm. Mutta sillonhan muutama millikin on jo hyvin.

Kuulostaa mielenkiintoselta systeemiltä, pitänee testata jossain vaiheessa.
Kaksi kysymystä:

Joitteko palautus juoman normaalisti treenin jälkeen vaikka liikkeitä on vain pari.

Teittekö kreatiini tankkauksen normaalisti ennen tuota ttt-treeni kautta.

Jonkun mielestä saattaa olla itsestään selvyyksiä, mutta kysynpähän kuitenkin.

LePale sanoi:
Kuulostaa mielenkiintoselta systeemiltä, pitänee testata jossain vaiheessa.
Kaksi kysymystä:

1. Joitteko palautus juoman normaalisti treenin jälkeen vaikka liikkeitä on vain pari.

2. Teittekö kreatiini tankkauksen normaalisti ennen tuota ttt-treeni kautta.

Jonkun mielestä saattaa olla itsestään selvyyksiä, mutta kysynpähän kuitenkin.

1. En, kun en muutenkaan juo palautusjuomaa :) Noin tunnin sisään tietty ruokaa + protskulisä.

2. En harrasta kreatiini tankkaustakaan, :) ennen TTT juttua ihan normaalisti 3-7g/ päivä tuli kreatiinia otettua, TTT:n aikana jotain 7-10g/päivä.

Toki mistäpä tietäisin vaikka kasvamista saisi tehostettua suuremmallakin kreatiinimäärällä ja/tai super-palautusjuomalla mutta TTT juttua kehittäessäni toimin kuten vastasin tuossa (ja TTT webbi sivulla..)

Aiheeseen liittyen, kokeilin joskus treenitauon jälkeen aloitella tuolla treenillä... ja eihän siitä mitään tullut, lihaksien palautuminen treenistä heti treenitauon jälkeen ottaa aikansa. Eli ei kannata ihan rapakunnossa tuotakaan yrittää :)

Kiva että aihe kiinostaa joitakin, pyrin päivittelemään TTT sivuja jos asian tiimoilta ilmenee jotain mielenkiintoista uutta.

Nipsu sanoi:
Hanska näyttää varmasti jossain vaiheessa tuota ohjelmaa varmasti isommalta, mutta kuten todettu, tämä johtuu lähinnä lihaksessa olevasta tulehduksesta..
Mut kannattaa kokeilla, erityisesti ojentajille tekisi mieli kokeilla

Itsellä tuli ihan sama mieleen, että ei tosta voi selvitä ilman tulehdusta. Uskaltaiskohan tota kokeilla. Ei kyllä kiinnoistais mitää tulehdusta parannella seuraavaa puoltavuotta. Onko porukalla tulehtunu jotka on kokeillu??

Toinen päivä menossa. Oon ottanu tavallisen treenin jälkeen hauikset scottipenkissä
ja ojentajille ranskalaista.

Ei oo turvonnu, ei oo kasvanu, ei oo pumpissa, ei oo lihaskipuja, ei oo mitään. Ei tunnu missään. :david: Huomenna vielä viimeinen päivä tätä peliä. Tilannekatsaus sit uudestaan.

Anteeksi, mutta todennäköisesti teen jotain päin persettä jos ei tunnu missään?

Itsellä parivuotta aktiivista treeniä takana ja kun oikein "Tunteella" vääntää TTT:llä, ni kyllä pitäis tuntua

Vedätkö esim normaalin käsitreenin jälkeen vielä TTT:t perään?

Tiistaina oli käsitreenipäivä. Keskiviikkona aloitin ttt-kokeilun. Eli en ole tehnyt käsitreenin jälkeen TTT:tä.

Ainut paikka missä koko treeni tuntuu on kyynärvarren ja olkavarren yhdistävät nivelet. :) Ehkä mä palaudun "sikanopeesti" ;)

Ei tarvii anteeksi pyytää, mä luulen kans että jossain on jotain häikkää kun ei missään tunnu :hyper:

Viimeksi muokattu:
drn sanoi:
Tiistaina oli käsitreenipäivä. Keskiviikkona aloitin ttt-kokeilun. Eli en ole tehnyt käsitreenin jälkeen TTT:tä.

Ainut paikka missä koko treeni tuntuu on kyynärvarren ja olkavarren yhdistävät nivelet. :) Ehkä mä palaudun "sikanopeesti" ;)

Ei tarvii anteeksi pyytää, mä luulen kans että jossain on jotain häikkää kun ei missään tunnu :hyper:

Sä et vaan osaa. Joko liian vähän painoa tai et osaa vääntää loppuun asti. itellä taas käsipäivän jälkeen ojentajat niin romuna että, hauikset ei kyllä tule ikinä kipeäksi mutta ojentajat senkin edestä.

Mitä jos ottas sellasen puolenvuoden setin et tekis pelkkii pohkeita joka päivä? Ei mitään muuta kuin pelkkii pohkeita! Voiskohan siinä kehittyä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
number_one sanoi:
Mitä jos ottas sellasen puolenvuoden setin et tekis pelkkii pohkeita joka päivä? Ei mitään muuta kuin pelkkii pohkeita! Voiskohan siinä kehittyä?

Unohda tuollaset ajatukset

Oon vaan niin vahva ettei pysty vääntää loppuun asti. Liikaa vääntöä. Niinkuin kaikissa mun autoissakin. :david: Mut kiitti rakentavasta palautteesta :haart:

Onko siis toistot ylihitaita kun on niin paljon toistoja...vaiko ihan normaali tempo painoilla joilla se 20 toistoa on maximi mitä jaksaa?

mä voisin tyypätä tota rinnalle, tissit kun ei meinaa kasvaa millään. hauis kyllä sitäkin helpommin :)

Kuulostaako järkevältä:
ma, ti ja ke: hauikset, ojentajat ja rinta ttt-treeninä
loppuviikko lepoa.
Vai onko liikaa jos tekee samalla viikolla 3 lihasryhmää ttt:nä ?

Jyki sanoi:
Kuulostaako järkevältä:
loppuviikko lepoa.
Ite tein kai enemmänkin, eikä haitannu mitenkään. Epäilen vaan, miten saat rinnat treenattuu, jos sul on ojentajat ihan jauhona. Ite tein olkapäät, hauiksen ja ojentajat.
Kun tätä taas lukee, niin tekis mieli kokeilla tehä toi koko kropalle :hyper: .

Edit: nyt kun oikeen pinnistän niin olkapäät, hauis ja ojentajat tekee kolme lihasryhmää, eli en tehnyt enempää.

Kovin usein tuolla ei itseään kannata rääkätä. Paras ajankohta olis varmaan ennen jotain tiedossa olevaa pidempää taukoa...

Jyki sanoi:
Kuulostaako järkevältä:
loppuviikko lepoa.

Sanon samaa kuin Suortti, jos rintaliikkeissä on ojentajat mukana niin tekee hallaa, rinta tai ojentajat kärsii. 3 lihasryhmää ei tuntuisi mahdottomalta kunhan ei ole "päällekkäisiä" liikeitä. Yksi ratkaisu on tietty tehdä kompromissi jos haluaa treenata ojentajat ja rinnan samalla kertaa, pitää tehdä sellaista liikettä joka ottaa tasapuolisesti molempiin, esim kapea penkki tai dippi voisi olla aika hyvä.

Pieni vinkki!

Sen kolmannen treenipäivän jälkeen kannattaa oikeasti pitää taukoa vähintään 3-5 päivää ennen seuraavia normi treenejä ko. lihaksille joita TTT:ssä treenasit.

Itse en malttanut ja tästä sain aikaan kivan tulehduksen kyynärvarteen. 3 viikkoa pois salilta :(

Back
Ylös Bottom