TTT-treeni haban kasvatukseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
training_addict sanoi:
sarjat meni suurin piirtein näin haukkari 26, 16, 10; 29,19,15; 33, 22, 21 ja ojentajat 23, 16, 11; 26,16, 13; 24, 15, 12 ja liikkeet oli mutkatangolla normi hauiskääntö ja ranskalainen kummassakin sama paino(40kg)...
Damn, ~ 30 toistoa ranskalaista ja hauiskääntöä 40 kilolla. :eek:

Tuosta voisi suurin piirtein päätellä sun ottavan 6-8 toistoa jollain 70-80 kilolla. Hanskakin varmaan reilusti yli 45 cm?

Hulkki sanoi:
Damn, ~ 30 toistoa ranskalaista ja hauiskääntöä 40 kilolla. :eek:

Tuosta voisi suurin piirtein päätellä sun ottavan 6-8 toistoa jollain 70-80 kilolla. Hanskakin varmaan reilusti yli 45 cm?

oho...respectiä pieneltä vihreeltä?! aiheetta, tosin...ei noita hanskoja ole paljon tullu mittailtua kun se on nimittäin niin masentavaa näitä naruja mittailla...ne ei paljoa yli 40 cm ole eikä todellakaan 45cm...mitä noihin toistoihin tulee niin jos ne nyt ylipäätään ketään kiinnostaa(mitä nyt salillaa oon kattellu niin melkein kaikkihan siellä painaa habaa yli 50:llä, tyyli vapaa), niin suoralla tangolla meni 65:llä 8 syksyllä, nyt oon reenannu käsipainoilla että ei oo tietoo mutta sitä 70 luokkaa, ehkä...kädet on mulla ehdottomasti pienin lihasryhmä(myös suhteessa) johtuu kait siitä että vaikka puntilla oon käyny enemmän ja vähemmän jo useamman vuoden niin on siinä samalla tullu harrasteltua muita lajeja eikä ole varsinkaan tohon riittävään syömiseen tai palautumiseen aina tullu kiinnitettyä tarpeeks huomiota...nyt viime kesänä päätin keskittyä tähän olennaiseen ja aloin syömään ja reenaan kunnolla että josko sitä lihaa alkas pikkuhiljaa kertyä...kasvais isoks...

Joo elikkäs kokeilin tätä TTT-treeniä oikulle ja haukille, en kyllä huomannu oikeestaan minkään näköistä kehitystä käden ympäryksessä ,lähtötilanne oli n.43cm ja nyt viikko jälkeen vois melkeimpä sanoo että on alle tän,tosin voihan se johtua siitä että lihakset ovat aika tyhjät tollasen rääkin jälkeen.

Mutta kysyisinkin että onko kellään vinkkiä miten saada käteen lisää paksuutta,siis natuna,olen reenannu n.6v ja onhan toi käsi kasvanu sen aikana n.10cm mutta eipä ole pariin vuoteen merkittävää kehitystä tapahtunut. Ja kuinka suureksi sen käden perjaatteessa voip saada ees natuna.

Joo, ite käytin tota ohjelmaa joskus kun rintaan halusin enemmän kokoa... tulihan sitä... ympärysmitta kasvo varmaan 5cm... voi johtua muustakin mutta kaverit sano ainaki vajaan kuukauden jälkeen että kokoa ja muotoa tullut huomattavasti lisää... täytyy kokeilla hanskoille heti... alotin just uuden ohjelmankin... en ole vielä ehtiny tehä edes Hauiksia... ilmottelen sitten tänne jos ketään kiinnostaa...
:kippis1:

Jos tekis ton vatsoille, niin mikä liike olisi hyvä? Ajattelin itse vetää voimapyörällä, mutta oilisi kiva kuulla muiden mielipiteitä.

saatko voimapyörällä 20+ toistoa?
Itse en ainakaan...

Pentele sanoi:
saatko voimapyörällä 20+ toistoa?
Itse en ainakaan...

Riippuu siitä tekeekö polvilta vai varpailta, polvilta tehtynä menee helposti 20 rauhallista toistoa alhaalla pysäyttäen, mutta varpailta tehden en sitten sanokkaan enää mitään...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Timba79 sanoi:
Riippuu siitä tekeekö polvilta vai varpailta, polvilta tehtynä menee helposti 20 rauhallista toistoa alhaalla pysäyttäen, mutta varpailta tehden en sitten sanokkaan enää mitään...

Tosiaan. Polvilla tehden pystyy vielä tekemään sillä kustannuksella, että selkä olisi notkollakin, mutta auta Armi Kuuselaas, jos lähet seisaalteen liikkeelle. Pitääkin alkaa treenaa tota tosissaan. Ois kavereilla aihetta kateuteen. ;)

habe sanoi:
Joo, ite käytin tota ohjelmaa joskus kun rintaan halusin enemmän kokoa... tulihan sitä... ympärysmitta kasvo varmaan 5cm... voi johtua muustakin mutta kaverit sano ainaki vajaan kuukauden jälkeen että kokoa ja muotoa tullut huomattavasti lisää... täytyy kokeilla hanskoille heti... alotin just uuden ohjelmankin... en ole vielä ehtiny tehä edes Hauiksia... ilmottelen sitten tänne jos ketään kiinnostaa...
:kippis1:

Aika hirveitä oloja tuli tuossa viimeisessä treenissä vaikka treenattiin vaan ojentajat ja hauikset tuolla systeemillä, mutta voisi sitä yrittää ottaa ensi kerralla mukaan vaikka peckdeckin ja varpaille nousut.

Sarjat meillä tosin menivät liian pitkiksi ja pitenivät vielä toisessa treenissä (mistä lie johtuu), mutta taisi siitä jokunen milli ihan pysyvääkin jäädä...

Eli pari treenikiertoa vielä niin, että on ohjelma taas koluttu läpi ja sitten TTT kehiin > viikko lepoa ja alusta...

alottelijan kysymys:
Alotin salilla käymisen 5vk sitten. Viikon päästä alan käyttään ohjelmaa.
Mietin et käytän tota ohjelmaa 2-3kk, ni voisinko vaikka sit siinä välissä ku vaihdan ohjelmaa tehä viikon tota TTT:tä ja sit alottaa uudella ohjelmalla?

Eli näin:
1.päivä (Ma) (reidet,pohkeet)

jalkakyykky 3x12-15
jalkaprässi 2x12-15
reidenojennus 2x10-13
reidenkoukistus 4x10-13
pohkeet seisten 3x10-13
pohkeet istuen 2x10-15
vatsalihas liike (ei päätetty)

2.päivä (Ti) (rinta,olkapäät)

penkkipunnerrus 8x3
vinopenkki käsipainoilla tai tangolla 3x6-10
pystypunnerrus käsipainoilla 3x10-12
vipunostot sivuille käsipainoilla 2x10-12
olankohautus 2x8-12
punnerrukset 2x?
vatsalihasliike (ei päätetty)

3.päivä (To) (selkä)

Maastaveto 3x12-15
Kulmasoutu 3x10-15
Ylätalja leveällä otteella 2x10-12
Ylätalja kapealla otteella 2x10-12
selkälihaslaite 2x10-15

4.päivä (Pe) (kädet)

hauiskääntö tangolla 3x10
hauiskääntö vasaraotteella 2x8-11
ranskalainen punnerrus 3x10
ojentajapunnerrus taljassa 3x8-11
leuat 3x?
sivutaivutukset käsipainoilla 3x10-15
vatsalihasliike (ei päätetty)

Siis näin: tällä ohjelmalla 10vk ja sitten viikko TTT:tä ja sitten alotan uudella ohjelmalla
Pitäskö jossain välissä pitää treenitaukoja?

A2J sanoi:
miksei kukaan vastaa?

Ehkä siksi kun tuo ei täysin liity aiheeseen vaan on enempi yleistä treeni jutustelua. Riippuu ihan miten sinusta tuntuu sitten 10 viikon jälkeen, pidä taukoa jos tuntuu siltä, treenaa TTT jos tuntuu siltä., taikka molemmat.
Näihin kun ei ole kiveen kirjoitettuja sääntöjä.

Fatso sanoi:
Ehkä siksi kun tuo ei täysin liity aiheeseen vaan on enempi yleistä treeni jutustelua. Riippuu ihan miten sinusta tuntuu sitten 10 viikon jälkeen, pidä taukoa jos tuntuu siltä, treenaa TTT jos tuntuu siltä., taikka molemmat.
Näihin kun ei ole kiveen kirjoitettuja sääntöjä.

menihän toi vähän aiheen ulkopuolelle :nolo:

No nyt sitten threadin aloittajakin sai TTT:nsä läpi... Vähän kyllä kusi nuo minun hommat. Eipä silti, tuloksia tuli anyhow ;)

Elikäs näin meni: Tein TTT:n ainoastaan hauiksille ja ojentajille. Liikkeinä hauiskääntö levytangolla ja ranskalainenpunnerrus vinopenkistä. Ainoana lisäravinteena Hera-proteiini.

Ma: olkapäät+TTT1
pystypunn. 3x12-8
viparit sivulle 3x10-15
viparit taakse etukumarassa 3x9-16

hauiskääntö toistot: 25,20,17
ranskis: 30! (->painonlisäys), 19,15

Ti: TTT2
Hauiskääntö: 27! (->lisääpainoa), 25! (viläkin niin monta toistoa->painojenlisäys), 13
Ranskis: 30! (painonlisäys), 20,16
Illalla sählyä n. 1h

Treenin perään vielä viimeiset mehut irti tekemällä molempia liikkeitä vielä yhdet sarjat, joiden loppuun vielä neg.toistoja.

Ke: TTT3
Hauiskäänyö: 23,17,14
Ranskis: 26,19,17

Eli mulla tuli tahtomattani myös progressiivusuutta tuohon hommaan treenipainojen muodossa. Aina (->painonlisäys)-kohdassa lisäsin 2,5kg rautaa, koska alkoi nuo korkeat toistomäärät häiritä. Eli molemmissa liikkeissä lopetuspaino oli nyt 5kg suurempi kuin lähtöpainot maanantaina. lisäksi minun oli pakko keskiviikkona jättää ranskiksessa liikerata vähän vajaaksi alhaalta, kun jänteet kyynerpään lähellä kipeytyivät

Nyt viikko TTT:n aloituksesta(4 päivää SD:llä) käteni mittasi uudelle senttiluvulle! Ympärysmittaa kylmänä jännitettyyn hauikseen tuli lisää reilu 0,5cm. Mulle tuo on paljon. Varsinkin kun massa pysyi samana...

Vanha threadi esiin :)

Itse olen nyt tahkonnut toista kertaa elämässäni TTT:llä, nyt menossa tällainen systeemi

Ma, ti, ke treeniä, sit to, pe ja la lepoa

Treeniin kuuluu
- Hauiskääntö tangolla
- Ojentajat ranskalaisittain
- Vatsat taljassa
- Kulmasoutu t-tangolla
- Pohkeet istuen
- Forkut

Eli pois jätin tarkoituksella rinnan + olkapäät, koska rasitus olisi tod.näköisesti liikaa

Ainakin olen saanut treeniin jälleen sen TODELLISEN poltteen, vrt. niitä aikoja kun ensimmäisen kerran salilla kävi.. Infernaalinen tuska, mutta hyvältä näyttää... saa nähdä noiden lepopäivien jälkeen onko mitään tapahtunut.

Back
Ylös Bottom