Mä veikkaan että ne olis kasvanut muutenkin ne lihat Peterillä, ei olis tarvinnu treenaa kuoleman kovaa.
Ja jos tädillä olis munat, se ois setä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä veikkaan että ne olis kasvanut muutenkin ne lihat Peterillä, ei olis tarvinnu treenaa kuoleman kovaa.
Eikä tartte kovin pitkää ajatustyötä ja sisälukutaitoa ymmärtää, että kun treenisysteemi muutettiin, niin sen jälkeen enää ei ole tullut massaa.Vaste on kemiaan on kaikilla sama? Munakkaan kommentissa ei ollut mitään epäloogista. Tuossa viitattiin sun kommenttiin että treenisysteemi on ainoa muuttuja. No se ei ollut ainoa muuttuja jos pystytään nimeämään joku toinenkin muuttuja. Siihen ei kovin pitkällistä ajatusprosessia tarvitse. Itsekin sanoit muuttuja X + treeni(Y) = 5 - 15kg.
Yli 10kg.Kasvoko Mike sulle yhtään lihakset sinä aikana kun peter teki tuon 15 kiloa lihaa ? Jos tää helvetin kovaa treenaaminen on tehnyt niitä tuloksia ni eikös siunkin ois pitäny kasvaa ainakin 5 kiloa ?
Mike on kyllä ihan oikeassa. Sen vaan sanon, että ei se valitettavasti ole täysin asenteesta kiinni millaisia treenejä vedetään ja pystytäänkö käymään kaksi kertaa päivässä salilla. Itsekin olen aina funtsinut, miten nastaa se olis tehdä samaa kuin Mike ja Peter.Mäpäs tiedän mutta kukaan ei uskoisi totuutta. Mä sanon sen vain, että treeenillä ja helvetin kovalla semmoisella ne massat tehtiin. Ja siihen päälle robottimainen kellontarkka ravinto. Normaali janari perustreenillä samoilla kemioilla ei olis saanut tota aikaan. Ja miksi se SM-kulta jäi sitten saamatta ja miksi kehitystä ei enää tule, syy on siinä, että se treenisysteemi rikottiin ja muutettiin toiseksi. Se on ainoa muuttuja. En nyt tässä itseeni nosta mihinkään, mutta annan pointin siitä, että mikä etu on, että sulla on sama kaveri joka helvetin treenissä 2 kertaa päivässä puskemassa eteenpäin ja jeesaamassa kaikista kovimmissa ja myös kevyissä vedoissa, vuosia.
Ja mä olen nähnyt aika paljon Suomen huippujen treeniä ja mä tiedän miten sairasta treeniä me Peterin kanssa tehtiin. Tommoisia muutoksia nähtäis jos siellä oli samanlaisella asenteella ja lähtökohdilla varustettuja yksilöitä. Treeni, treeni ja treeni.
Älä puhu asiasta mistä et ymmärrä mitään. Se kun tuo määrätyn edun palautumiseen, se treeni ja ravinto on edelleen suurimmat vaikuttajat. Toinen saa samalla lääkemäärällä 5kg lihaa, toinen 15kg. Luuletko edelleen, että syy oli 15kg kasvaneella enemmän kemiaa?
Eiköhän tämä se syy ole siihen miksi Peter ei enää ole juuri kehittynyt. "Helpoimmat" lihat on tehty. Eikö se kehitys melkolailla loppunut jo ekan 1,5-2 vuoden jälkeen kun kehonrakennukseen siirtyi, vaikka Miken kans reenasivat kimpassa mitä, 3 vuotta?Ja tietenkin mitä pidemmälle kehittynyt, niin toki se uusi kehitys aina tiukemmassa on.
Tää on uskomattoman turhauttavaa keskustella kun ei edes haluta ymmärtää. Mä nyt koitan vielä. Kun mukana on kemiaa, niin treenin merkitys vain korostuu. Silloin voi vetää ihan julmettuja treenejä ja niin pitäisikin, koska palautuminen on kovalla tasolla. Miten mä haistan tässä jatkuvasti joillakin asenteen, että kiistetään kova treeni ja selitetään kaikki lääkkeillä. Toki siinä voi itselleen niin uskotella ja sitten vetää kevyesti salilla ja selittää ”kyllä mäkin jos douppaisin”.Montakos kiloa lihasta tämä 15 kiloa kasvanut olisi tehnyt ilman lääkkeitä, jos reeni ja ravinto suurimmat vaikuttajat niin varmaan sit 13kg olisi tehnyt ilman lääkkeitä ?
Hyvin sanottu! Tuskin olisi peterkään saanut noita massoja jos olisi joutunut käydä esim sinun työssäsi?Mike on kyllä ihan oikeassa. Sen vaan sanon, että ei se valitettavasti ole täysin asenteesta kiinni millaisia treenejä vedetään ja pystytäänkö käymään kaksi kertaa päivässä salilla. Itsekin olen aina funtsinut, miten nastaa se olis tehdä samaa kuin Mike ja Peter.
Onko se asenteesta sitten kiinni, kun käydään töissä ja tehdään 40 tuntisia työviikkoja ja ehkä sen lisäksi muutakin työtä? Mä voisin villisti veikata, että moni kisaaja ei normi työn ohella edes käytännössä pysty toteuttamaan vastaavaa toimintaa kuin Peter vaikka asennetta löytyisi, vuorokaudesta vaan loppuu tunnit kesken.
Heinosen Tommi teki kahta duunia, treenasi parit jumpat päivässä ja ja nukkui pari tuntia yössä. Tommilla oli (ja on) asennetta sekä treenien kovuutta vähintään yhtä paljon kuin Mikellä ja Peterillä, mutta silti tuossa pyhässä kolminaisuudessa se lepo oli retuperällä. Millaista jälkeä olisikaan syntynyt levon ollessa samalla tasolla kuin Peterillä? Näitä voidaan spekuloida.
Meidän kuolevaisten on vain löydettävä joku keskitie arjen ohella ja pelattava niillä korteilla mitä on. Se on kikkailua ja kompromisseja, kun joudutaan myös elättää itsemme ja perheemme harrastuksen ohella. Joskus voi väsy painaa työpäivän jälkeen sen verran, että se treeni jää tehoiltaan kauas optimista. Kehitys ei luonnollisesti ole samaa luokkaa kuin Peterill ja Mikellä, mutta asenteesta se tuskin on tällöin kiinni. Ennemminkin elämän perus faktoista.
Uskomtatonta, nyt oikeesti, jos ette osaa lukea, niin lopettakaa. Mä olen koittanut kokoajan selittää, että meidän on joka tapauksessa treenattava, oli kemiaa tai ei, se tuo edun mutta edelleen se treeni on kummassakin tapauksessa se merkittävät tekijä. Kemialla se on vielä tärkeempää tuhota kunnolla. Kuka tässä on väheksynyt lääkkeiden etua? Ei kukaan, joten mitä helvettiä sä selität? Lue nyt tämä viesti vaikka 20 kertaa ja koita ymmärtää.En tiedä tarkoitatko sitä niin, mutta kovan treenin ohella niiden vaikutusta on myöskään turha väheksyä.
Kyllä siihen vain valitettavasti nyt kaikesta huolimatta on semmoinen oikea tapa, että mitä teetkin, niin täysiä ilman selityksiä. Kun sinne salille mennään, niin pyritään eliminoimaan huonoja toistoja, siten sarjoista tulee parempia. Mitä paremmin, sitä paremmin. Mutta nykyään koitetaan teorian kautta keksiä kaikenlaista helpostusta ettei tarttis niin kamalasti kärsiä. Koitetaan oikeuttaa kevyemmät treenit. Toki silti, oli kevyt tai ei, niin joka tapauksessa sekin merkitsee ja siinä soisi sitten joka toiston olla ultimaalisen kohdistava.Eipä taida siis tähänkään olla mitään yhtä ja ainoaa vastausta, joka olisi se ainoa ja oikea tapa.
Eipä taida siis tähänkään olla mitään yhtä ja ainoaa vastausta, joka olisi se ainoa ja oikea tapa.
Aika suhteellinen käsite tää "täysiä" näköjään.
En minä sinänsä eri mieltä olekaan, tarkastelen vain asiaa enemmän siitä näkökulmasta missä treenaaminen on osa elämää, eikä sille voi/halua pyhittää koko elämää. Joo monestikin kyseessä on ihan laiskuuskin, mutta olenpa minäkin joskus painanut reissuhommissa 300h kuukausia 4-6h yöunilla, niin eipä ole tullut mielenkään vetää salilla failureen. Jos sinne pari kertaa kuussa jaksoi mennä, kun reissusta kotiin pääsi, oli se jo saavutus.Kyllä siihen vain valitettavasti nyt kaikesta huolimatta on semmoinen oikea tapa, että mitä teetkin, niin täysiä ilman selityksiä. Kun sinne salille mennään, niin pyritään eliminoimaan huonoja toistoja, siten sarjoista tulee parempia. Mitä paremmin, sitä paremmin. Mutta nykyään koitetaan teorian kautta keksiä kaikenlaista helpostusta ettei tarttis niin kamalasti kärsiä. Koitetaan oikeuttaa kevyemmät treenit. Toki silti, oli kevyt tai ei, niin joka tapauksessa sekin merkitsee ja siinä soisi sitten joka toiston olla ultimaalisen kohdistava.
Ihmismieli helposti vaan pyrkii uskomaan, että tehdään kovaa treeniä vaikka sieltä voitais kaivaa paljon kovempaakin settiä ulos.Tässä eroo justiin käytännön ja teorian ihmiset. Teoreetikolle se on vakio termi, käytännön ihminen tajuaa että ei olla koneita ja täysiä on niin täysiä kuin ihminen sillä hetkellä pystyy.