Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä Jukka on nyt se paha ihminen!Jukka nyt vaan haluaa kävijöitä twitchiin. Näköjään hinnalla millä hyvänsä. Vaikka sitten puhumalla kavereiden suilla, uskomatonta. Ja vielä aikuinen mies kyseessä.
Kävijöitä sivulle? Itse ainakin nykyään eksyn pakkikselle nimenomaan vain silloin kun haluan katsoa jonkun bodyvideon. Uskoisin, että niin tekevät monet muutkin.mun ei tartte sille enää antaa mitään mainosta täällä. Mun mielestä se ei ansaitse sitä enää. Mitä mä sain vastineeksi?
Lähtikö Jukaltakin vipit vai mikä on homman nimi.. Profiilikuva muuttunut.
No te voitte kysyä Jukalta miksi lähti tohon peliin? Munko pitäis vain ottaa vastaan aina joka suunnasta? Turha tästä on keskustella. Montako kertaa Jukka on sivuillensa nostanut mun tekemiä videoita? Ja vielä alkaa vittuilemaan.Voi höhlä, Penkkipunnerruksen matskut mielenkiintoisimpia seurattavia muiden videoiden ohella. Ei mun mielestä pitäisi mitkään henkilökohtaiset kaunat vaikuttaa sisällöntuottoon foorumin käyttäjille. Ja siinäki mielessä, että ne kaunat voi milloin vaan muuttua eri kohteisiin. :D
1 banneri versus kaikkien kisaajien ketjut ja oma ketju. Sitten vielä alkaa mulle vittuilemaan. Oliko linjassa jonkun mielestä? Ei paljoo mun videoita siellä näkynyt.Hyödyttääkö noita vippejä nyt sitten kuinka spekuloida? Tuskin jukka sen enempää kuin munakaskaan oli niistä mitään maksanut? Toinen oli mode, oliko vipit jäänne sieltä? Toinen sai mainostaa omaa firmaansa ja vastineeksi samalla mainosti pakkotoistoa? Noh sorruinpa spekulointiin sitten kuitenkin itsekin.
No jos sä nyt multa mielipidettä haluat, niin ehkä teidän kahden olis parempi istua alas kahvikupin kera ja tehdä molempia tyydyttävä sopimus? Sanan säilä on varmaan lentänyt ja puolin ja toisin, itse en sitä ja liiketoimintaa sotkisi sen perusteella, mitä mä oon nähnyt.1 banneri versus kaikkien kisaajien ketjut ja oma ketju. Sitten vielä alkaa mulle vittuilemaan. Oliko linjassa jonkun mielestä? Ei paljoo mun videoita siellä näkynyt.
Eiks kaverit nyt aina vittuile toisilleen ? Tai mistä minä tiedän oletteks te Jukan kanssa edes kavereita.No te voitte kysyä Jukalta miksi lähti tohon peliin? Munko pitäis vain ottaa vastaan aina joka suunnasta? Turha tästä on keskustella. Montako kertaa Jukka on sivuillensa nostanut mun tekemiä videoita? Ja vielä alkaa vittuilemaan.