Treenisysteemi debaatti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja greener
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jukka nyt vaan haluaa kävijöitä twitchiin. Näköjään hinnalla millä hyvänsä. Vaikka sitten puhumalla kavereiden suilla, uskomatonta. Ja vielä aikuinen mies kyseessä.

mun ei tartte sille enää antaa mitään mainosta täällä. Mun mielestä se ei ansaitse sitä enää. Mitä mä sain vastineeksi?
Kävijöitä sivulle? Itse ainakin nykyään eksyn pakkikselle nimenomaan vain silloin kun haluan katsoa jonkun bodyvideon. Uskoisin, että niin tekevät monet muutkin.

Se on aina mennyt niin, että täällä väännetään monta sivua siitä, kun Mike apinoi jotain omia juttujaan, sitten kun Mike saa tarpeeksi nenilleen muilta käyttäjiltä, niin sitten koko aihe muuttuu väärinymmärrykseksi. Kuitenkaan Mike ei voi ikinä katsoo peiliin, vaan vika on aina jossain muussa. Täällä on tullut monesti esiin jo monien toimesta nuo Nantesin analyysit. Jos aina käy näin ja sut aina ymmärretään väärin omasta mielestäs, niin voiskohan silloin olla vikaa teikäläisessä itsessäsi?

Voi höhlä, Penkkipunnerruksen matskut mielenkiintoisimpia seurattavia muiden videoiden ohella. Ei mun mielestä pitäisi mitkään henkilökohtaiset kaunat vaikuttaa sisällöntuottoon foorumin käyttäjille. Ja siinäki mielessä, että ne kaunat voi milloin vaan muuttua eri kohteisiin. :D

Lähtikö Jukaltakin vipit vai mikä on homman nimi.. Profiilikuva muuttunut.

Jos ei oo vippi nii ei oo profiilikuvaa, siinä mielessä mun mielestä hyvä, että vihdoinkin otetaan kuvat niiltä pois, jotka ei siitä maksa. Esim off-topic-ketju on täynnä avatarin omaavia, vaikka eivät oo vippejä. :) Lähinnä oikeudenmukaisuuden mukaan ajattelen. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi höhlä, Penkkipunnerruksen matskut mielenkiintoisimpia seurattavia muiden videoiden ohella. Ei mun mielestä pitäisi mitkään henkilökohtaiset kaunat vaikuttaa sisällöntuottoon foorumin käyttäjille. Ja siinäki mielessä, että ne kaunat voi milloin vaan muuttua eri kohteisiin. :D
No te voitte kysyä Jukalta miksi lähti tohon peliin? Munko pitäis vain ottaa vastaan aina joka suunnasta? Turha tästä on keskustella. Montako kertaa Jukka on sivuillensa nostanut mun tekemiä videoita? Ja vielä alkaa vittuilemaan.

Hyödyttääkö noita vippejä nyt sitten kuinka spekuloida? Tuskin jukka sen enempää kuin munakaskaan oli niistä mitään maksanut? Toinen oli mode, oliko vipit jäänne sieltä? Toinen sai mainostaa omaa firmaansa ja vastineeksi samalla mainosti pakkotoistoa? Noh sorruinpa spekulointiin sitten kuitenkin itsekin.

Hyödyttääkö noita vippejä nyt sitten kuinka spekuloida? Tuskin jukka sen enempää kuin munakaskaan oli niistä mitään maksanut? Toinen oli mode, oliko vipit jäänne sieltä? Toinen sai mainostaa omaa firmaansa ja vastineeksi samalla mainosti pakkotoistoa? Noh sorruinpa spekulointiin sitten kuitenkin itsekin.
1 banneri versus kaikkien kisaajien ketjut ja oma ketju. Sitten vielä alkaa mulle vittuilemaan. Oliko linjassa jonkun mielestä? Ei paljoo mun videoita siellä näkynyt.

1 banneri versus kaikkien kisaajien ketjut ja oma ketju. Sitten vielä alkaa mulle vittuilemaan. Oliko linjassa jonkun mielestä? Ei paljoo mun videoita siellä näkynyt.
No jos sä nyt multa mielipidettä haluat, niin ehkä teidän kahden olis parempi istua alas kahvikupin kera ja tehdä molempia tyydyttävä sopimus? Sanan säilä on varmaan lentänyt ja puolin ja toisin, itse en sitä ja liiketoimintaa sotkisi sen perusteella, mitä mä oon nähnyt.

No te voitte kysyä Jukalta miksi lähti tohon peliin? Munko pitäis vain ottaa vastaan aina joka suunnasta? Turha tästä on keskustella. Montako kertaa Jukka on sivuillensa nostanut mun tekemiä videoita? Ja vielä alkaa vittuilemaan.
Eiks kaverit nyt aina vittuile toisilleen ? Tai mistä minä tiedän oletteks te Jukan kanssa edes kavereita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom