Treenisysteemi debaatti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja greener
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Narsististen piirteiden omaavien leikkikenttä, kellä on nopein auto, kellä kovin penkki, kellä isoin kulli, kuka kaataa eniten naisia ja kuinka nuoria, kuka treenaa koviten ja lista goes on, voi helvetti :ROFLMAO:

No mut viihdettä sekin.

Ei kai tääl kukaa kävis jos pelkästää utti ja juhot linkkaa pubmedei ja käydään akateemista hyvin artikuloitua sivistynyttä debattia.

Draamaa ja sirkushuvejahan kansa yleensä haluaa ja sitä nytkin tarjotaan. Veikkaan että Pakkotoiston liikenne piikkasi tuossa iltapäivästä ja se generoi taas lisää tuloja.
musta tuntuu että välillä Mike trollaa meitä tarkoituksella :D

Narsististen piirteiden omaavien leikkikenttä, kellä on nopein auto, kellä kovin penkki, kellä isoin kulli, kuka kaataa eniten naisia ja kuinka nuoria, kuka treenaa koviten ja lista goes on, voi helvetti :ROFLMAO:

No ei nyt heti mennä noin överiksi, et aletaa tekee diagnooseja... joskus on sekin hyväksyttävä että jotkut voi olla vaan poikkeuksellisen lapsellisia tai hiukka hölmöjä. Ehkä sellaisen ihmisen juttuihin on suhtauduttava jatkossa enemmänki ymmärtävästi...

Aika monessa asiassa eteenpäin rohkeesti. Ja mulle on hyödyllistä kaikki mistä tykkään ja saan tehdä. Onko mulle teoriassa hyödyllistä pelata jotain Destinyä, ei, mutta kyllä on käytännössä, se on kivaa ajanvietettä.

Ja mä nyt kysäsin Leskiseltä ja Aksulta vähän tarkennusta noihin sun kommentteihin, mä en pidä siitä, että jos mä olen ihan reilusti vain jeesannut, niin sitten siitä väännetään jotain paskaa mun niskaan.

Mitäs herrat sanoi?

Btw, en heitä bensaa liekkeihin, mutta heitän kuitenkin ja tämä liittyy Wileniukseen. Sen kaksi kolme kertaa kun olen ollut M&W:n jumpissa mukana, niin se oli Mike, joka piiputti ensimmäisenä ja jätti lopusta muutaman sarjan tekemättä. Ja muistan kun Wile naureskeli vähän sille, että "aina toi Mike luistaa lopusta". Vai muistanko Mike väärin, vai oliko silloin jotenkin erilailla treenit?

"kuka löi? Naamaan?"

Pakko tuoda vielä omiakin mietteitä tähän (jo jälkilöylyillä käyvään) keskusteluun kovasta treenistä natulla ja kehonrakentajalla.

Mun nähdäkseni se mitä esim. Mike usein näissä jutuissa kuuluttaa kansalle, on tietynlainen "työmoraali" jolla ajaa kehoa kestämään kovempia ja kovempia treenejä. Toimii parhaiten boostattuna, mutta pitkässä juoksussa toimii myös natulla jossain määrin. Tästä näen hyvänä esimerkkinä esim. muista lajeista siirtyneitä kilpailijoita, jotka omaavat sitten kovemman fysiikan natusarjoissakin. Uskon tämän kovuuden johtuvan usein siitä, että tullaan jonkun lajin parista, jossa kroppaa on nimenomaan totutettu erittäin usein viikossa toistuviin lajitreeneihin (ja punttitreenit ym tukevat vielä siihen päälle).

Natutreenaajan kropan voi nähdä vähän kuin työstettävänä kappaleena. Pienenkin muutoksen aikaansaanti vaatii jotain uutta mihin sopeutua. Samalla pitäisi pitää rasitus kuitenkin sellaisena, mistä palautuu eikä hormonitasot kärsi liikaa tai tule muuta takapakkia. Sieltä sitten mahdollisesti hilata sitä kestävyyttä, palautumiskykyä ym ylöspäin jos vaan mahdollista. Vaikea homma, vaatii kropan kuuntelua tarkasti. Boostattu kaveri saa myös parhaan hyödyn menemällä uudelle levelille, mutta hänellä toimii kaikki ärsyke, työvälinepakki on laajempi. Kevyelläkin kuurilla tietää palautuvansa, kun ei ole olosuhteiden mukaan heittelehtivän kapasiteetin/ tasojen ym. "vanki" vaan voi toteuttaa itseään vapaasti. Härkää kantava jantteri antiikin tarusta on hyvä esimerkki suoraviivaisesta progressiosta, joka tietenkin on hyvä juttu, niin kauan kuin se toimii. Vuosia treenanneena tietysti sitten huomaa aika pian, että se lineaarinen (olikohan oikea sana) kehitys painoissa ym tulee tiensä päähän. Mitä enemmän taustaa, sitä enemmän pitää alkaa kikkailla ja tehdä kaikenlaista erikoistreeniä. Satojen toistojen käsitreenit ym erikoisuudet puolustavat paikkaansa esim. natulla toki erittäin harvoin tehtynä, mutta joskus harvoin voi erityisen kova shokkikin olla paikallaan.

Luin debatin ja aikamoista settiä oli. Mutta pari asiaa jäi oikeen ihmetyttämään: 1) Eikö mike nuku koskaan(jutteli yön yli tässä keskustelussa) 2) miten munakas voi olla noin itsevarma ja vitaali, mitä hänelle on tapahtunut?

Luin debatin ja aikamoista settiä oli. Mutta pari asiaa jäi oikeen ihmetyttämään: 1) Eikö mike nuku koskaan(jutteli yön yli tässä keskustelussa) 2) miten munakas voi olla noin itsevarma ja vitaali, mitä hänelle on tapahtunut?
Tiedä vaikka olis pimppiä saanut. Niin pojista tulee miehiä, kuulemma. Omakohtaista kokemusta mulla ei ole.

Munakkaan testot noussut...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en viimeyönä paljoa nukkunut, mulla kramppaili jalat vielä yöllä. Join kyllä paljon nesteitä ja otin magnesiumia ja suolaa, mutta ei nyt auttanut. Munakas on mystinen tapaus, ollut asiallinen tähän saakka, pistänyt koodia usein ja jutellut niitä näitä. Sitten nyt se ei vastaa edes kysymyksiin, että mitä helvettiä on tapahtunut. Joku jippo tässä on, kai se hakee ylilaudan hyväksyntää ja ainakin toimii tosi hyvin. Palleja se ei ole kasvattanut kun ei uskalla vastata mulle.

Tässä kuvassahan on rasittaviman treenin tekijä (eli isoimman puhvelin kantaja) kaikista lihaksikkain.
Progressio.
Se on sama jätkä ja sama puhveli.

Kundi saa sen skloddina lahjaksi kun lupaa syöttää ja nostaa kerran päivässä suorille käsille.

Nostaa sitten aikuisena täysikasvuisen härän suorille käsille.

Leskinen ei tykännyt, että hänen suullaan puhutaan ja Aksu tulee korjaamaan valheet.

Eikä varmaan kietänytkään? Jari on joviaali eikä halua sanoa pahaa, mutta tiedän miten asian laita on. Aksu ei korjaillut mitään valheita, äläs nyt Mike viitsi hassutella.

Tavallaan mielenkiintoista keskustelua, mutta silti, jäitä hattuun äijät... Kukaan ei oo mua pakottanut mitään treenejä vetämään ja Mikelta saanut runsaasti hyviä juttuja omiin treeneihin ja kehittänyt monia ominaisuuksia mitkä auttavat treenaamaan kovempaa. Silti olen sitä mieltä, että mun oma treenityyli, minkä oon yli kymmenen vuoden aktiivisen treenaamisen myötä kehittänyt on mulle paras tyyli. Kukin tyylillään. Ei oo mitään oikeita treenityylejä. Mun meriitit osoittavat kuitenkin, että jotain on tehty oikein vuosien varrella. Ei sitä pro korttia pelkillä geeneillä saada. Tekisi mieli kirjoittaa kirja tänne, mutta tauko loppuu töissä ja pakko palata hommiin. Jatketaan myöhemmin.

Eikä varmaan kietänytkään? Jari on joviaali eikä halua sanoa pahaa, mutta tiedän miten asian laita on. Aksu ei korjaillut mitään valheita, äläs nyt Mike viitsi hassutella

Miks et sä voi kunnioittaa Jarin joviaalisuutta ja olla itsekkin sanomatta pahaa hänen puolesta? Kovasti tuntuu että on Jukalla jotain henkilökohtaista tuskaa nyt taustalla..

Miks et sä voi kunnioittaa Jarin joviaalisuutta ja olla itsekkin sanomatta pahaa hänen puolesta? Kovasti tuntuu että on Jukalla jotain henkilökohtaista tuskaa nyt taustalla..

No en nyt näkisi asiaa ihan noin. Eihän tässä nyt ole mitään salaisuuksia kerrottu, vaan jos Jari kertoo mulle, että muuten hyvä, mutta aina jokin paikka kolottaa, niin otin vain asian esille.

Aihehan oli nimenomaan Miken älypois-treenit, joihin otin esimerkkinä ihmisiä jotka niistä on "selvinneet".

Siis onhan tässä aikojen saatossa haukuttu pystyyn kaikki tieteelliset julkaisut, Juho Suomea, kajakkisoutua ja Takamaan tuntumaa myöten. Jos joku uskaltaa mitenkään arvostella näitä HakataanTuhotaanTapetaanClustereillaJaNousuillaLihasPaskaksi -treenejä niin on haukuttu pystyyn velliperseeksi ja löysäilijäksi. Jos joku sanoo päässeensä ylikuntoon, niin on velliperse, joka ei vaan kestä kovaa treeniä, menköön pelaamaan shakkia ja poimimaan marjoja. Pitäs vaan ylistää noita TaotaanLihatPaskaksi -treenejä, kaikki muu on paskaa ja velliperseiden selittelyä. Parinkymmenen vuoden treenikokemus ei ole mitään, ellei vedä 5 sekunnin tauoilla pyramidinousua kymmenellä 10 sekan clusterilla jatkettuna höystettynä laskevalla sarjalla. 2x45min joka päivä.

Mutta nyt munis on se, joka uskaltaa (jaksaa) kyseenalaistaa tämän kaiken?!? Siis munis! Jätkä, jota mä olen pitänyt ihan rassukkana, taklaa täällä vastustajiaan saaden ne näyttämään ihan ämmämäisiltä piipittäjiltä. "mu-mu-mu-mutku sä oot ka-ka-ka-katkera.." :LOL:

Kaksi sanaa: E PIC! Ja tämä nöyrän anteeksipyytävällä asenteella, mitä aikaisemmin muniksesta olen sanonut. :worship:

AMEN!

Suositut

Back
Ylös Bottom