Täytyy kyllä vähän ihmetellä, että miten aikuisilla miehillä voi mennä keskustelu eri treenitavoista näin paljon tunteisiin... Varsinkin kun väittely lähti ihan asiallisesti liikkeelle. Olen Miken videoita, snäppiä ja podcasteja seurannut jo kauan ja täytyy sanoa, että täällä foorumilla mies on ihan erilainen kuin muissa medioissa. Uhriutuminen on vahvaa ja marttyyriksi heittäydytään usein, kun tulee ihan asiallistakin kritiikkiä. Niin kuin monet ovat jo kommentoineet, niin jos joka kerta täytyy sanoa että "mua ymmärretään väärin ja mun pointti menee ohi", niin todennäköisesti omassa ulosannissa on jotain pahasti pielessä. Tämä on ollut toistuva ilmiö jo vuosien ajan. Toki useasti kritiikkikin on ollut typerää ja lapsellista, mutta silloin harvoin kun se on ihan asiallistakin, niin Miken suhtautuminen siihen on varsin hyökkäävää. Mielipiteet treenistä ovat hyvin mustavalkoisia, eikä muiden mielipiteitä ja näkokulmia suostuta ymmärtämään tai edes pohtimaan. Kieltämättä välillä tulee sellainen fiilis, että Mike pitää itseään ainoana, joka osaa tai pystyy treenata "kovaa". Vaikkei näin olisikaan, niin miehen ulosannista saa ainakin sen kuvan...
Jukkaakin olen seurannut jo pitkään ja streameja katson viikoittain. Mielestäni väittelyn alussa Jukka oli asiallisempi ja toi pointtiaan paremmin esille, kuin Mike, joka melko nopeasti sortui lapselliseen vittuiluun treenin kovuudesta sun muusta "hiihtelystä". Kuitenkin siinä vaiheessa, kun Jukka rupesi kertomaan muiden oletettuja kommentteja Miken treeneistä, niin pisteet laskivat roimasti hänenkin kohdalla. Täysin tarpeetonta vetää muita sivullisia jo tähän valmiiksi käsistä lähteneeseen väittelyyn.
Se että, joiltain vietiin Vipit ja ilmeisesti moden(?) oikeudet tämän takia on sen luokan ala-aste meininkiä, että ihan oikeesti äijät nyt.. :D Tosin täytyy se sanoa, että vaikka tämä meno kuinka lapsellista onkin, niin onhan tämä samalla helvetin viihdyttävää! :DD