Treenisysteemi debaatti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja greener
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jukka nyt vaan haluaa kävijöitä twitchiin. Näköjään hinnalla millä hyvänsä. Vaikka sitten puhumalla kavereiden suilla, uskomatonta. Ja vielä aikuinen mies kyseessä.

Offtopic: Jos joutuu hankkimaan kävijöitä twitchiin tyyleillä ''kreisein stream ikinä, rikoin kananmunan käteeni'' ''ryyppään tässä pelatessani'' nii on aika vaihtaa alaa.

No jos sä nyt multa mielipidettä haluat, niin ehkä teidän kahden olis parempi istua alas kahvikupin kera ja tehdä molempia tyydyttävä sopimus? Sanan säilä on varmaan lentänyt ja puolin ja toisin, itse en sitä ja liiketoimintaa sotkisi sen perusteella, mitä mä oon nähnyt.
No muistetaan nyt, että minä en juoruile mitä mulle kerrotaan enkä tosiaan vääristele niitä ja sitten hyökkää jonkun kimppuun. Auta jumankauta jos mä olisin toiminut samoin, niin mut lynkattais ihan totaalisesti, koska lynkataan joka tapauksessa. Muistakaa nyt kuka tässä on alunperin aloittanut perusteettoman juoruilun.

Pidätkö Mike tosiaan tätä sun sivuna? Mun mielestä Pakkotoisto on kaikkien meidän käyttäjien, ei pelkästään sun. Ei virallisesti, mutta henkisesti.

Offtopic: Jos joutuu hankkimaan kävijöitä twitchiin tyyleillä ''kreisein stream ikinä, rikoin kananmunan käteeni'' ''ryyppään tässä pelatessani'' nii on aika vaihtaa alaa.
Eks jukalla oo ihan hyvin noita katsojia siellä striimissä? En muutenkaan ymmärrä miksei niitä kävijöitä vois yrittää hankkia lisää, kyllä toi touhu varmasti aina 9-5 duunipäivän voittaa? Eikä tossa nyt hirveesti kukaa mitään kaverin suilla oo puhunu, mike keuli liikaa ja jukka hiljens. Aika vitun tussu saa olla jos tosta ottaa nokkiinsa :D

...Munakas on mystinen tapaus, ollut asiallinen tähän saakka, pistänyt koodia usein ja jutellut niitä näitä. Sitten nyt se ei vastaa edes kysymyksiin, että mitä helvettiä on tapahtunut. Joku jippo tässä on, kai se hakee ylilaudan hyväksyntää ja ainakin toimii tosi hyvin. Palleja se ei ole kasvattanut kun ei uskalla vastata mulle.

Tää olikin jäänyt kokonaan huomaamatta.
Ei tässä mitään jippoa ole. Se fiilis, mikä näistä sinun viesteistäsi on välittynyt, niin ei rehellisesti sanottuna kiinnosta edes mennä katsomaan, mitä sä olet siellä raivonnut.

No muistetaan nyt, että minä en juoruile mitä mulle kerrotaan enkä tosiaan vääristele niitä ja sitten hyökkää jonkun kimppuun. Auta jumankauta jos mä olisin toiminut samoin, niin mut lynkattais ihan totaalisesti, koska lynkataan joka tapauksessa. Muistakaa nyt kuka tässä on alunperin aloittanut perusteettoman juoruilun.
Bodauksessa on pienet piirit ja voi olla aika perseestä jonkun Stabouliksenkin olla tuossa tahtomattaan välikädessä. Vaikuttaa kuitenkin aika leppoisalta kaverilta. Muuten tohon onkin aikalailla kaikki jo muiden toimesta sanottu. Jos tosta lähdet syyllistä etsimään, kyllä sitä aihetta varmaan saa molemmista. Mun mielestä loppupeleissä on oleellisempaa miettiä että miten jatkossa, kuin että mitä tapahtui sitä ennen. Kuitenkin edelleen kyseessä on vain internet ja tässä vielä molemmat osapuolet (sinä ja jukka) ihan tunnettuja henkilöitä.

Aina on typerää puhua "toisten suulla". Asettaa ko kaverit epämiellyttävään tilanteeseen oli sitten sanonu niin tai ei. Alkuun oli osittain ihan hyvää keskustelua, mutta sitten meni jotenki höpöksi. Ihme pelleilyä.

Se fiilis, mikä näistä sinun viesteistäsi on välittynyt, niin ei rehellisesti sanottuna kiinnosta edes mennä katsomaan, mitä sä olet siellä raivonnut.
Oonksmä korkeella, vai mikä tässä on? Eikö kukaan muu nää samaa ku mä tässä väittelyssä?

Sä alotit tän kaiken dumaamalla miken treenitavan.. Se sanoi vaan, että ottakaa mallia, jos kestätte/haluatte treenata näin, voisi tehdä hyvää ite kullekin kokeilla vähä rajojaan.. Eihän nyt jumaliste kukaan normaalilla itsetunnolla varustettu mies ota tota sillai, että Mike lyttää muut nössöiksi, jos ei treenaa yhtä kovaa.. Okei, Mike provosoitui sun viesteistäs, mikä oli kyllä ihan aiheellista(ei ehkä siihen pisteeseen mihin se meni loppujen lopuksi), koska sävy millä sä vedit niitä oli aika provosoiva ja todella lapsellinen. Taitaa jengillä täällä olla enemmänkin patoutunutta vihaa Mikeä kohtaan, kun hyppää kelkkaan heti, kun joku vähänkin sanoo häntä vastaan.

Tää olikin jäänyt kokonaan huomaamatta.
Ei tässä mitään jippoa ole. Se fiilis, mikä näistä sinun viesteistäsi on välittynyt, niin ei rehellisesti sanottuna kiinnosta edes mennä katsomaan, mitä sä olet siellä raivonnut.
Mä olen sun sadat ja taas sadat viestit kaikki lukenut, sun kaikki avautumiset, joten vähintä mitä voit tehdä, on mennä vastaamaan, koska siellä on hyvin oikeutettu kysymys sun motiiveista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä olen sun sadat ja taas sadat viestit kaikki lukenut, sun kaikki avautumiset, joten vähintä mitä voit tehdä, on mennä vastaamaan, koska siellä on hyvin oikeutettu kysymys sun motiiveista.

Kuten mä jo sanoin, olen eri mieltä sun teorioistasi ja siksi kyseenalaistin ne.
Ei tässä mitään sen ihmeellisempää motiviia ole taustalla.

Viimeksi muokattu:
Bodauksessa on pienet piirit ja voi olla aika perseestä jonkun Stabouliksenkin olla tuossa tahtomattaan välikädessä. Vaikuttaa kuitenkin aika leppoisalta kaverilta. Muuten tohon onkin aikalailla kaikki jo muiden toimesta sanottu. Jos tosta lähdet syyllistä etsimään, kyllä sitä aihetta varmaan saa molemmista. Mun mielestä loppupeleissä on oleellisempaa miettiä että miten jatkossa, kuin että mitä tapahtui sitä ennen. Kuitenkin edelleen kyseessä on vain internet ja tässä vielä molemmat osapuolet (sinä ja jukka) ihan tunnettuja henkilöitä.
Kieltämättä vituttaa, että mut vedetään mukaan johonkin väittelyyn mihin en liity millään tavalla.. En halua polttaa siltoja suuntaan enkä toiseen ja tuntuisi johtavan siihen, että molemmat palaa vähän.. Niin ja kiitos, jos vaikutan leppoisalta :giggle:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kieltämättä vituttaa, että mut vedetään mukaan johonkin väittelyyn mihin en liity millään tavalla.. En halua polttaa siltoja suuntaan enkä toiseen ja tuntuisi johtavan siihen, että molemmat palaa vähän.. Niin ja kiitos, jos vaikutan leppoisalta :giggle:

Aksulle sellanen kyssäri, että mistä sun mielestä stadista saa hyvää safkaa? Snäpin perusteella kaikki on aina paskaa. :(

Täytyy kyllä vähän ihmetellä, että miten aikuisilla miehillä voi mennä keskustelu eri treenitavoista näin paljon tunteisiin... Varsinkin kun väittely lähti ihan asiallisesti liikkeelle. Olen Miken videoita, snäppiä ja podcasteja seurannut jo kauan ja täytyy sanoa, että täällä foorumilla mies on ihan erilainen kuin muissa medioissa. Uhriutuminen on vahvaa ja marttyyriksi heittäydytään usein, kun tulee ihan asiallistakin kritiikkiä. Niin kuin monet ovat jo kommentoineet, niin jos joka kerta täytyy sanoa että "mua ymmärretään väärin ja mun pointti menee ohi", niin todennäköisesti omassa ulosannissa on jotain pahasti pielessä. Tämä on ollut toistuva ilmiö jo vuosien ajan. Toki useasti kritiikkikin on ollut typerää ja lapsellista, mutta silloin harvoin kun se on ihan asiallistakin, niin Miken suhtautuminen siihen on varsin hyökkäävää. Mielipiteet treenistä ovat hyvin mustavalkoisia, eikä muiden mielipiteitä ja näkokulmia suostuta ymmärtämään tai edes pohtimaan. Kieltämättä välillä tulee sellainen fiilis, että Mike pitää itseään ainoana, joka osaa tai pystyy treenata "kovaa". Vaikkei näin olisikaan, niin miehen ulosannista saa ainakin sen kuvan...
Jukkaakin olen seurannut jo pitkään ja streameja katson viikoittain. Mielestäni väittelyn alussa Jukka oli asiallisempi ja toi pointtiaan paremmin esille, kuin Mike, joka melko nopeasti sortui lapselliseen vittuiluun treenin kovuudesta sun muusta "hiihtelystä". Kuitenkin siinä vaiheessa, kun Jukka rupesi kertomaan muiden oletettuja kommentteja Miken treeneistä, niin pisteet laskivat roimasti hänenkin kohdalla. Täysin tarpeetonta vetää muita sivullisia jo tähän valmiiksi käsistä lähteneeseen väittelyyn.
Se että, joiltain vietiin Vipit ja ilmeisesti moden(?) oikeudet tämän takia on sen luokan ala-aste meininkiä, että ihan oikeesti äijät nyt.. :D Tosin täytyy se sanoa, että vaikka tämä meno kuinka lapsellista onkin, niin onhan tämä samalla helvetin viihdyttävää! :DD

Aksulle sellanen kyssäri, että mistä sun mielestä stadista saa hyvää safkaa? Snäpin perusteella kaikki on aina paskaa. :(
Snäppi on mulle some, jossa kärjistän asioita ja heitän paljon läppää. Voisin luetella kymmeniä metsoja, mutta esim. Kontulan ostarin Tikke on hinta-laatusuhteeltaan 5/5. Lisäksi Puotinharjun ostarin Kirkuk ja Newroz kokeilemisen arvoisia.

Meinasin sanoa että lihavat on leppoisia, mutta ei se termi oikein sovi sun vyötäröön :LOL: Joko ootte suunnitelleet Pynnösen aka Myworin kanssa syömisvideota?

Täytyy kyllä vähän ihmetellä, että miten aikuisilla miehillä voi mennä keskustelu eri treenitavoista näin paljon tunteisiin... Varsinkin kun väittely lähti ihan asiallisesti liikkeelle. Olen Miken videoita, snäppiä ja podcasteja seurannut jo kauan ja täytyy sanoa, että täällä foorumilla mies on ihan erilainen kuin muissa medioissa. Uhriutuminen on vahvaa ja marttyyriksi heittäydytään usein, kun tulee ihan asiallistakin kritiikkiä. Niin kuin monet ovat jo kommentoineet, niin jos joka kerta täytyy sanoa että "mua ymmärretään väärin ja mun pointti menee ohi", niin todennäköisesti omassa ulosannissa on jotain pahasti pielessä. Tämä on ollut toistuva ilmiö jo vuosien ajan. Toki useasti kritiikkikin on ollut typerää ja lapsellista, mutta silloin harvoin kun se on ihan asiallistakin, niin Miken suhtautuminen siihen on varsin hyökkäävää. Mielipiteet treenistä ovat hyvin mustavalkoisia, eikä muiden mielipiteitä ja näkokulmia suostuta ymmärtämään tai edes pohtimaan. Kieltämättä välillä tulee sellainen fiilis, että Mike pitää itseään ainoana, joka osaa tai pystyy treenata "kovaa". Vaikkei näin olisikaan, niin miehen ulosannista saa ainakin sen kuvan...
Jukkaakin olen seurannut jo pitkään ja streameja katson viikoittain. Mielestäni väittelyn alussa Jukka oli asiallisempi ja toi pointtiaan paremmin esille, kuin Mike, joka melko nopeasti sortui lapselliseen vittuiluun treenin kovuudesta sun muusta "hiihtelystä". Kuitenkin siinä vaiheessa, kun Jukka rupesi kertomaan muiden oletettuja kommentteja Miken treeneistä, niin pisteet laskivat roimasti hänenkin kohdalla. Täysin tarpeetonta vetää muita sivullisia jo tähän valmiiksi käsistä lähteneeseen väittelyyn.
Se että, joiltain vietiin Vipit ja ilmeisesti moden(?) oikeudet tämän takia on sen luokan ala-aste meininkiä, että ihan oikeesti äijät nyt.. :D Tosin täytyy se sanoa, että vaikka tämä meno kuinka lapsellista onkin, niin onhan tämä samalla helvetin viihdyttävää! :DD
Mä ymmärrän että nyt on oikein herkullinen aika kaikkien hokea tätä samaa, mutta usko pois, mä olen kaiken kuullut jo tässäkin ketjussa monta kertaa. Sovitaanko nyt kaikki jotka koostaa lauseensa sanoista marttyyri, uhriutuminen jne sanovat sen nyt kerralla ettei tartte kokoajan lukea miten kamala ihminen taas olen. Suoraan sanottuna alkaa jo vituttaan. Joo joo, uhriudun ja olen marttyyri. Saanko kysyä yhden kysymyksen? Mitä vitun väliä? Miksi sitä pitää hokea kuin pikkulapsi ja olla niin näppärää? Alkaa olemaan niin saatanan väsynyt läppä joka menettää tehoaan jo.

Ulosannissa on vikaa ja kaikki on perseestä. Onneksi meillä on näitä täydellisiä ihmisiä dissaamassa satavarmaan heti kun paikka tulee.

Viimeksi muokattu:
Täällä on taas peppukipeitä ihmisiä siitä syystä että Mike sanoo että hänen kokemuksella ja vuosilla paras tapa kehittyä on runnoa loppuun asti lihas hänen kohdalla . Pointti on tainnut olla se että miksi turhaan löysäillä kun ihminen pystyy palautumaan kovasta treenistä ja saamaan tehokkaampaa kehitystä sillä että uskaltaa reenata kovaa.

Pointti on tainnut olla se että miksi turhaan löysäillä kun ihminen pystyy palautumaan kovasta treenistä ja saamaan tehokkaampaa kehitystä sillä että uskaltaa reenata kovaa.

Pointti on, että se treenin kovuus ei ole mikään binäärinen muuttuja mallia: 0 = löysäilyä, 1 = kovaa treenaaminen. Toiset täällä yrittää keskustella asiallisesti sateenkaaren väreistä, kun ääripäiden värisokeat huutavat samalla kilpaa: MUSTA! ei kun VALKOINEN!!?1

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom