Alkaako sulla argumentit vähitellen loppua mitä koitat näillä henkilökohtaisilla solvauksillasi osoittaa?
Pyramideissa ei ole mitään vikaa. Pyramiditreenaus on ihan jees, oikein toteutettuna. Pyramidit ovat myös kauniita.
Sä jankutat, ei kukaan sitä jaksa kauaa. Ja jankutat edelleen tämän viestinkin jälkeen. Pyramiditreeni on oikein toteutettuna ihan jees, no kerroppa miten se oikein toteutetaan äläkä kokoajan selitä muuta.
Sä annat nyt tässä yhden esimerkin jostain sun random treenistä? Mtä sä odotat mun niinkuin sanovan tuosta? Jollain sun yksittäisellä treenillä ei ole yhtään mitään merkitystä, kun näitä asioita tarkastellaan kauaskantoisemmin. Pelkkä pisara meressä.
Kaikki käsitreenit perustuu suuriin toistomääriin, ne ovat määräävä tekijä niissä. En odota sun sanovan mitään, koska et edelleenkään ymmärrä. Kerroithan katsoneesi vain pari videota, miten sä edes voisit ymmärtää kun sä olet silmät kiinni pää puskassa ja hoet, että ne on randomeita vetoja.
Mikä tarve sulla on muuten jatkuvasti tuoda esille, kuinka paljon kovempaa treenaat kuin muut? Mitä väliä?
Mikä tarve sulla on jatkuvasti vääristellä asioita, mä olen vain liputtanut kovan treenin puolesta, en sanonut että treenaan kovempaa kuin muut.
Veikkaisin, että varmaan missään muussa lajissa maapallolla ei julisteta tätä kovaa treenamista yhtä paljon kuin kehonrakennuksessa. Mistähän se johtuu? Insecurity?
Sä olet munakas viimeinen käyttäjä tällä forumilla joka voi sanoa noin.
Ja jos nyt vielä palataan tuohon +400 toistoa käsiä treeniin, niin mikä tuossa oli ajatuksena taustalla? Pumpata verta lihakseen? +400 toistoa? Miksei 399?
Tuokin älytön voluumi olisi palvellut paljon enemmän lihaskasvua (natulla), jos se olisi ripoteltu vaikkapa 4:lle eri päivälle. Mutta ei, sehän olisikin ollut sinun mielestä pelkkää löysäilyä.
Ens kerralla sitten +500 toistoa? Eikö?
Mä kerroin sulle jo, mutta ilmeisesti kuten et videoitakaan ole katsonut, niin et myöskään lue näitä viestejä, kelaa taaksepäin ja lue. Miksei 399, hä? Ootko sä oikeesti tosissasi? Miksi mitään? Niinpä.
Ja mennäänpäs sitten tähän Flex Lewis & Guru ("Huru") ukot topickiin.
En ihan oikeasti tiedä mitä sanoa. Säkö ihan oikeasti alat perustelemaan näiden metodien toimivuutta pro-kehonrakentajilla ts. ihmisillä, jotka ovat valovuosien päässä keskivertogeenit omaavasta populasta.
Mennään vaan, mä en perustellut mitään, että ne toimii kellään, mä perustelin sulle ettei ne ole mitään randomeita vetoja, mutta kun sä et näitä viestejä lue, niin minkä mä sille voin.
Sitten sä otat vielä esimerkiksi Flex Lewisin, jolla kädet on yksi vahvimpia lihasryhmiä?
Flex Lewis on itse sanonut, että kädet oli hänen heikkous ja on saanut ne parhaimmaksi lihasrtyhmäksi.
Ja onko hauislihas sun mielestä oikeasti niin kompleksi lihasryhmä, että sitä varten tarttee ihan oman treenisysteemin? Give me a fuckin' break.
Ei se mikään treenisysteemi ole, vaan treeni, jossa on paljon toistoja. Onko tää asia sulle niin valtava kompleksi, että se tarttee monta viestiä selittää simppeli asia?
Ja kun kerran Guru ukoista oli puhe, niin tiiätkö kuka on vielä kovempi ja viisaampi guru?
Minäpä kerron, hän on Hany Rambod. Ilman hänen FST7 systeemiään olis mennyt kuule Heathilla ja Buendilla monta Olympia mitalia sivu suun.
Ja heti kun mä otan niiden treenit käyttöön, munakas muuttaa ne randomiksi.