Edelleenkään ei, vaan jokaisen pitäisi se oma treeni toteuttaa mahdollisimman kovaa ja haastaa sitä kehoa, eikä tietentahtoen vältellä sitä ja keskittyä keksimään sitten tapoja, miten voisi päästä yksittäisistä treeneistä helpommalla, kuten frekvenssit. En mä missään nimessä ole sanonut, että ainoa tie on tehdä jotain pudotuksia vapaassa kyykyssä triplana. Mut ei kai tästä mitään tule, kun kerta toisensa jälkeen ymmärretään väärin. Jos olisin voimanostaja ja tavoitteet olisi siellä, niin tekisin noita kakkosia, mutta kyllä mä välttelen niitä tosi lyhyitä sarjoja isoilla kuormilla ihan tietoisesti riskien takia. En kyllä uskalla, se pitää myöntää, kerran jo saanut siinä nokilleni. Siksi esim sikakyykky vähän mietityttää vetää loppuun saakka, siinä on niin väsynyt kroppa, että virheitä tekniikassa voi tapahtua. Ja hiihtely nyt ei tarkoittanut varsinaisesti hiihtämistä joka on oma kova lajinsa.Sinä nyt selittelet kaikille, miten tämä sun hardcore-meininki on tie parhaisiin gainsseihin ja kaikki muut on nössöjä ketkä ei uskalla treenata kovaa
Kyllä mä edelleen perustelin miksi itse niin teen kun siihen otettiin kantaa, en ole väittänyt mun treenien tuovan maksimaalisesti lihasmassaa, olen monta kertaa sanonut, että tarpeeksi kovaa ilman tietoista jarruttelua. Se miten niistä treeneistä saa tarpeeksi kovia aiheuttamaan lihakseen kasvuärsykettä, niin siihen on monia tapoja, erikoistekniikat on yksi.Treenaat tuolla tavalla vain siksi, että tykkäät siitä itse - miksi et anna asian olla vain niin, vaan yrität samalla väittää sen olevan absoluuttisesti paras ratkaisu ja muidenkin välttelevän sitä vain koska eivät ole yhtä kovia jätkiä kuin sinä?
Mut jos mä lopettaisin tämän haastavien treenien puolustamisen kun tää menee jo nantesin kaltaisiin psykoanalyyseihin ja nyt ne tulee lisääntymään ja ketju kääntyy vallan tohon. Jatkakaa te, Aksu tulee korjaamaan noi valheet mitä Jukka esitti.