Treenipaikka Helsinkiin muuttavalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VPL
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

VPL

Anteeksi uusi threadi, mutta en löytänyt vastausta kysymykseeni muulla tavalla...

Muutan H:kiin kahden viikon päästä ja tahtoisin jatkaa harrastamista myös muuton jälkeenkin. Voisiko joku kertoa hyvän hinta/laatusuhteen treenipaikan. Tähän asti olen käyttänyt pääasiassa nykyisen kotipaikkakunnan Oulun urheilutalon kuntosalia.

Vaatimuksina salille olisi:
-varusteisiin kuuluvat perinteiset levytangot, käsipainot, taljat ja perusliikkeisiin (kyykky, jalkaprässi, vinopenkki, penkki yms.) vaadittavat telineet.
-sijainti joko keskustan alueella tai max. 1-2km säteellä Oulunkylästä.

Kiitos!

City Gym on aika jees.

Muita lähellä olevia saleja taitaa olla Maunulan pommisuoja, Pirkkolan voimailusali ja ainakin Käpylän kuntoklubi. Kuntoklubin eteekin pääsee näppärästi bussilla 69 oulunkylästä :)

Kävin City gymillä treenaamassa kun se on ihan muutaman kymmenen metrin päässä kämpästä. Ei vain jumalauta voinut ostaa korttia. Aikamoinen kellari se oli ja semmoista käsienpyörittäjää väärällään jotka katsoivat kuin olisin ollut alasti siellä. Sain vielä tutustumiskäynnillä maksaa 7€, joten en kyllä suosittele sitä mestaa.

bbc:n sali sijaitsee noin kilometrin kävelymatkan päässä pasilan asemalta. Askeettista rautaa löytyy, ja hinnat ovat suhteellisen edulliset.

Lauri Perkele sanoi:
bbc:n sali sijaitsee noin kilometrin kävelymatkan päässä pasilan asemalta. Askeettista rautaa löytyy, ja hinnat ovat suhteellisen edulliset.
"BBC ( Bodybuilding club ry ) on kuntosali miehille. Sali on toiminut yhtäjaksoisesti vuodesta 1968"

En voi olla ajattelematta aina kun tuon kuulen, että kyseessä on joku underground homoeroottinen sali, joka on maankuulu. :D

"Se on miesten sali, jossa voimailu ja lihasten kehittäminen ovat edelleen kunniassa....Jotkut kutsuvat BBC:tä omaksi yksityiseksi "olohuoneeksi" ja toiset hakevat sieltä yhteisön antamaa positiivista elämänlaatua."

njaa,
olen käynyt Hesassa läpi City Gymin, Töölö Gymin, Silver Gymin, Sörkkä Gymin, Davidin jne-jne.. ja pakko se on myöntää, että ei ole Ruoholahden Mayorsia voittanutta. Tietty ei oo ihan keskustassa ja ei varsinkaan lähellä Oulunkylää :)

Voipi olla, että Subotai muuttaa itsekkin kohtapuolin Oulunkylään, mutta jatkan kylläkin Mayorssilla käymistä. Sali on kuitenkin duunimatkani varrella..

btw. niin jos siis muutan tuosta Kampista vex, niin Mike saa sit Kampin Kunkku -arvonimen käyttöösi :D

subotai sanoi:
btw. niin jos siis muutan tuosta Kampista vex, niin Mike saa sit Kampin Kunkku -arvonimen käyttöösi :D
No helvetti, kiitos kunniasta. Pääsetkö sitten enää hakemaan leffapatukoita ja maan maittavaa Määs bläästiä paikallisesta ravinnemyymälästä?

Täytyy tarkentaa sijaintikriteerejä sen verran, että tuleva työpaikkani tulee olemaan keskustassa, joten esim. metron läheisyydessä olevat paikat tulevat myös kysymykseen. Toiveena on ettei työpäivän jälkeen tarvitsisi matkustaa n.15min. matkaa kauemmaksi treenaamaan. Tällöin voipi laiskuus iskeä ja treenaus jäädä...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Lisäkysymys

Valitettavasti en osaa vastata ketjun aloittajan kysymykseen mutta ajattelin sen sijaan postata lisäkysymyksen tähän samaan ketjuun uuden luomisen sijasta.

Eli itsekin olen juuri muuttanut ja uutta salia etsin. Jostain Viikki, Viikinmäki, Käpylä, Pasila -seutuvilta, tai noiden lähiympäristöstä jos löytyisi, niin hyvä.

Arabia kauppakeskuksen Arabium vaikutti hienolta (joskin hiukan liian koneisiin painottuneelta) mutta käytännössä vuoden pakkojäsenyys ja korkea hinta hiukan mietityttää. Olisikohan lähettyvillä jotain muuta kunnollista salia?

Itse asun Käpylässä ja n. 5min kävelymatkan päässä Käpylän Kuntoklubilta. Muutaman kerran olen siellä käynyt kaverin kortilla juoksumattoa juoksemassa ja ihan siistiltä paikalta se näyttää.
Tarpeeksi isot pukuhuoneet, isot suihkutilat ja mukava sauna toi paljon +pisteitä.
Magneettikortilla salille pääsee 05-23 ja vuoden kortti maksaa 220e.

www.kuntoklubi.com

Oulunkylän lähellä nyt olisi toi Pirkkolan Voimailusali siellä pukuhuoneiden lähellä, eikä sisään maksa kuin 2e. Ja ihan ok sali, kaikki tarvittava löytyy. :)

Mike sanoi:
En voi olla ajattelematta aina kun tuon kuulen, että kyseessä on joku underground homoeroottinen sali, joka on maankuulu. :D

"Se on miesten sali, jossa voimailu ja lihasten kehittäminen ovat edelleen kunniassa....Jotkut kutsuvat BBC:tä omaksi yksityiseksi "olohuoneeksi" ja toiset hakevat sieltä yhteisön antamaa positiivista elämänlaatua."

Kannattaa muistaa, että homoilu on kuitenkin miesten hommaa.
:D

Itselläni ratkaisi edullinen hinta, pääsy 24h/vrk ja 800 metrin kävelymatka kotiovelta. En yksinkertaisesti jaksa uhrata päivästäni ylimääräistä tuntia siirtymiin, ja yli 40 euroa kuukauden treenaamisesta verottaa liiaksi lompakkoa. Näin on näppylät.

Itselläkin luultavasti muutto edessä vähitellen, Töölö Gymia tai Esportia harkinnut..

Salomaa sanoi:
Itse asun Käpylässä ja n. 5min kävelymatkan päässä Käpylän Kuntoklubilta. Muutaman kerran olen siellä käynyt kaverin kortilla juoksumattoa juoksemassa ja ihan siistiltä paikalta se näyttää.
Tarpeeksi isot pukuhuoneet, isot suihkutilat ja mukava sauna toi paljon +pisteitä.
Magneettikortilla salille pääsee 05-23 ja vuoden kortti maksaa 220e.

www.kuntoklubi.com

On muuten harvinaisen edullinen hinnaltaan. Olisi vielä työmatkan varrellakin. Pitänee käydä katsastamassa. Sivuilla vain ei mainittu parkkipaikoista mitään. Onkohan lähettyvillä (ilmaista) parkkitilaa riittävästi?

Kiitoksia vain vinkistä. Muitakin ehdotuksia saa esittää, eli kehukaa treenipaikkojanne =)

Noh, ei se Citygym nyt niin paha paikka ole, välillä niiden sivuilla on tosi hyviä tarjouksia jolloin kannattaa ehkä kokeilla tuolla käymistä. Ite käyn keskellä duunipäivää jolloin ei muut ihmiset paljon häiritse, iltasin joskus ollut kyllä liiaksi jengiä. Jonkun verran fruitkeikkijätkiä, vähemmän isoja tyyppejä. Kokemusta ei juuri ole muista keskustan saleista, oon sen takia käyny et on alle 100 metriä duunista+duunilla ollut diiliä ko salin kanssa. Sijainti on tosiaan aika hyvä, kampin metroasemaa vastapäätä.

Suositut

Back
Ylös Bottom