Treenipaikka Helsinkiin muuttavalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VPL
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
themastodontti sanoi:
Noh, ei se Citygym nyt niin paha paikka ole, välillä niiden sivuilla on tosi hyviä tarjouksia jolloin kannattaa ehkä kokeilla tuolla käymistä.

Allekirjoitan, kävin tuolla City Gymillä ehkä jonkun puolisen vuotta syksyllä-talvella 2004, ja ihan hyvin viihdyin ja sain treenit tehtyä. Musiikkikin oli jopa yllättävän usein kohdallaan! Plussaa siitä, lähes tulkoon kaikkia laitteita/suorituspaikkoja kuin myös käsipainoja olikohan kahteenkymppiin asti on kaksin kappalein (kässäreitä siis tietenkin kaksi paria :D). Ja nuo tarjoukset ovat usein olleet ihan suht edullisia keskustan yleiseen hintatasoon nähden.

Eihän se nyt tietenkään mikään Meijeri ole, sehän nyt on selviö - mutta ihan hyvä perussali kumminkin. :)

Tuo Käpylän kuntoklubi vaikuttaa mielenkiintoiselta! Kuvista katsellessa varustetaso näyttäisi olevan samaa luokkaa kuin nykyisessä treenipaikassa. Ainoastaan painojen määrä jää kuvien perusteella askarruttamaan. Levypainot on ilmeisesti noista kuvista järjestelty telineisiinsä niin, ettei niiden määrästä pääse selvyyteen. Samoin käsipainojen painohaarukka olisi kiva tietää.

Salia käyttäviltä otan mielellään vastaan kommenttia.

VPL sanoi:
Tuo Käpylän kuntoklubi vaikuttaa mielenkiintoiselta! Kuvista katsellessa varustetaso näyttäisi olevan samaa luokkaa kuin nykyisessä treenipaikassa. Ainoastaan painojen määrä jää kuvien perusteella askarruttamaan. Levypainot on ilmeisesti noista kuvista järjestelty telineisiinsä niin, ettei niiden määrästä pääse selvyyteen. Samoin käsipainojen painohaarukka olisi kiva tietää.

Salia käyttäviltä otan mielellään vastaan kommenttia.

Parkkipaikkoja on riittävästi. Siinä on kuntoklubin oma parkkipaikka ja Karjalantalon parkkipaikka missä on aina tilaa. Kuntoklubi sijaitsee tämän Karjalantalon tiloissa. Levypainoja muistaakseni on aina riittävästi ja käsipainoja varmaan 50kg saakka.

Onhan Ogelissakin sali. Oulunkylän tekojääradan ja tenniskenttien kanssa samassa rakennuksessa, ihan ok oli ainakin muutamia vuosia sitten, kun siellä jouduin välillä pakosta pyörimään. Ainakin laiskuuden iskiessä :thumbs:

espoon saleista

Pistetään nyt samaan threadiin....Eli muutto olisi edessä ja pitäisi uusi reenimesta löytää espoontorin läheltä, muutamaa paikkaa olen katsonut jo mutta hinnat ovat aivan pilvissä näin opiskelijan näkökulmasta(espoon fitness club ja 3A sport), suositelkaas lähialueelta jotain jotka omaavat hyvän hinta/laatu suhteen.

pussukka sanoi:
Pistetään nyt samaan threadiin....Eli muutto olisi edessä ja pitäisi uusi reenimesta löytää espoontorin läheltä, muutamaa paikkaa olen katsonut jo mutta hinnat ovat aivan pilvissä näin opiskelijan näkökulmasta(espoon fitness club ja 3A sport), suositelkaas lähialueelta jotain jotka omaavat hyvän hinta/laatu suhteen.

Kannusillanmäen väestösuojan kuntosali

Käyntiosoite: Kannusillankatu 4
PL 77304
02070 Espoo
Puh: 8162 6360
Aukioloajat:
ma-pe 8-22
la 10-17
su 9-21

Tos olis sulle kaupungin punttis joka on ainakin halpa ja lähellä espoontoria, ite en oo käyny mutta oon kuullu että monet siellä käy. Muistaisin et joku höpisi siellä olevan joku remontti nyt kesällä, mut en oo varma. Kandee kuitenkin käydä tarkistaa, muistaakseni noihin kaupungin juttuihin on puol vuotta joku 50e tms.

Kato lisää noista kaupungin saleista www.espoo.fi

Mike sanoi:
No helvetti, kiitos kunniasta. Pääsetkö sitten enää hakemaan leffapatukoita ja maan maittavaa Määs bläästiä paikallisesta ravinnemyymälästä?

toki..
jatkan siis Mayorssilla, joten reenien jälkeen kaupalle hakee patukoita ja leffaan.. ;)

Ei kyllä Töölö Gymistä ja Mayor'sista voi edes puhua samassa lauseessa, vaikka juuri nyt taisin tehdä niin.

Töölö Gym:

+ monipuoliset laitteet
+ hyvät laitteet aerobiseen
- todella tympeä henkilökunta, etenkin se lippispäinen "asiakaspalvelija"
- ihan liikaa porukkaa
- liikaa Me Naiset -lehtiä lukevia sunnuntaitreenaajia ja persettä tuijottavia piilohomoja
- ei pukukaappeja
- salilla on nyrkkeilysäkki
- treenikassit tukkivat pääsalin sisäänkäynnin
- ei minkäänlaista punttikuria - käsipainot missä sattuu pitkin lattioita
- monelle pelkkä näyttäytymis- ja iskupaikka

Mayor's:

+ ei juuri koskaan ruuhkainen
+ hyvä porukka, hyvä henki
+ monipuoliset ja tukevat laitteet
+ hyvä hinta-laatusuhde
+ paras punttikuri, mitä olen millään yleisellä salilla nähnyt! Vakitreenaajat saavat jopa suunsa auki, jos joku "turisti" aikoo jättää painot tankoon!
+ suuri osa porukasta tosissaan treenaavia, ainoastaan satunnaisia Me Naiset -treenaajia
+ lukittavat pukukaapit (omalla lukolla)
- respan uudet puuhelmipojat välillä pihalla kuin puutarhatontut
- salilla on nyrkkeilysäkki
- soittolistalla liikaa Rammsteinia, AC/DC:tä ja typeriä heavy rock -raiskausremixejä
- uudet ja ylimääräiset reisiojennus- ja koukistuslaitteet ovat huonoja ja vievät tilaa muilta hyviltä laitteilta

Kyseessähän oli myös hinta/laatu, Mayors voi joillekin olla turhan hintava, tai ainakin muistelen olleen.

kohtis sanoi:
Kyseessähän oli myös hinta/laatu, Mayors voi joillekin olla turhan hintava, tai ainakin muistelen olleen.
42 e/kk suoraveloituksena ei ole mielestäni Mayor'sista paljoa.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Tomi sanoi:

No ei todellakaan ole paljon vaikka laatu onkin mielestäni hieman kärsinyt uuden omistajan myötä!

rocky6 sanoi:
Itselläkin luultavasti muutto edessä vähitellen, Töölö Gymia tai Esportia harkinnut..

Jos tarkoitat Helsingin keskustan Esportia, kannattaa harkita toisenkin kerran. Olen käynyt molemmilla yo. saleilla ja Esport on aerobicsali - lähinnä erilaisia laitteita ja kävijät sunnuntaitreenaajia. Onneksi kävin siellä vain tutustumiskäynnillä...

Tomi sanoi:

Joo, olin väärässä, ei toi 42 oo paha. Ite muistelin että ois ollu jotain 58e~

Töölö Gym & Kisahalli

Töölö Gym on huippu paikka mut ehkä vähän turhan kallis.... :worship:
(tietenki jos käy 5-7 päivää viikossa nii kannattaa...)

Töölön kisahalli, maksaa vissiin pari ekee sisälle ja siel voi sit hilluta, pelata sulkapallo ym. ja tienteki vanhat kunnon raudat!! :thumbs:

kallionkunkku sanoi:
Töölön kisahalli, maksaa vissiin pari ekee sisälle ja siel voi sit hilluta, pelata sulkapallo ym. ja tienteki vanhat kunnon raudat!! :thumbs:

Tuolla mä kävin kun asuin Helsingissä muutama vuosi sitten. Nyt oon muuttamassa takas, ja varmaan ainakin alkuun alan taas käymään kisiksellä. (Tosin toi Mayor´s kieltämättä vaikuttaa houkuttelevalta.)

+ PALJON tilaa. Avara tila ja mielestäni mukava ympäristö, kun on niin monipuolinen paikka.
+ Mukava tunnelma. Kaikenlaisia ja kaikenikäisiä treenaajia, eikä liikaa itsensä esittelijöitä.
+ Hinta.
+ Tarpeeksi vapaita painoja.
+ Harvoin ruuhkaa.

- Huono salikuri. Esim. käsipainot AINA miten sattuu.
- Jossain määrin huonosti varusteltu. Muistaakseni esim. power-rackia ei ole, eikä smith-konetta. Eikä ristikkäistaljaa. Eikä sitä eikä tätä...

+/- (Makuasia) Suuren tilan vuoksi suorituspaikat vähän siellä sun täällä, ja vielä kahdessa kerroksessa. Itseäni ei haitannut, mutta sellaisia saattaa haitata jotka tykkäävät treenata jossakin muutaman neliön pommisuojassa.

Nämä kokemukset siis muutaman vuoden takaa, moni asia saattaa olla muuttunut sen jälkeen.

mä suosittelen kyllä omaa, edullista ja mukavan leppoisaa silver gymiä. ei ainuttakaan "turkulainen-opiskelija-malli-juontajaa". mikä on hyvä juttu! :)

Pattismurffiina sanoi:
mä suosittelen kyllä omaa, edullista ja mukavan leppoisaa silver gymiä. ei ainuttakaan "turkulainen-opiskelija-malli-juontajaa". mikä on hyvä juttu! :)

Missä toi sali sijaitsee ja paljonko maksaa? Onko hyvin varusteltu?

S0874 sanoi:
Missä toi sali sijaitsee ja paljonko maksaa? Onko hyvin varusteltu?

hämeentien ja sakarinkadun kulmassa.

hinta on 47 e / 1 kk (opiskelija 43 e ) jne. vuosilippu 410 e (opiskelija 360 e).

varusteet on riittävät jos tykkää kolistella oikeilla kamoilla, eikä istuskella lukemassa lehti paineilmavempeleissä yms. härveleissä. hackia, prässiä, smithiä jne löytyy ja omien laskujeni mukaan kolme tai neljä penkkiä. käsipainoja sopiva rivi, vähän muhkumpiakin. lisäksi erilaisia taljoja ja painopakkajutskia sekä levypainoilla toimivia laitteita. en tiedä miksi niitä kutsutaan virallisesti. kaksi juoksumattoa, pari stepperia ja 6 fillaria.

aerobista pääsee mun kokemuksen mukaan tekemään aina kun haluaa. lisäksi pari solariumia ja hieroja paikalla. musiikkina soi lähes aina radio city, sopivalla volkalla.

salilla on töissä ja treenaamassa myös rachel kauppila, joka osaa vastata vähän kinkkisempäänkin kysymykseen.

www.silvergym.fi

Oon City Gymillä jumppaillut pari vuotta, mutta nyt alkaa ryysis kypsyttämään kun treenit joutuu vetämään salien pahimpaan "rush houriin" eli siinä kuuden pintaan. Mikä on Mayor'silla tilanne, onko siellä kova ryysis noihin aikoihin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom