Treenipaikka Helsinkiin muuttavalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VPL
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pattismurffiina sanoi:

Toihan vaikuttaa hyvältä, varsinkin siinä mielessä että alppilaan oon muuttamassa. Aika suolanen hinta tosin, mutta sen ymmärtää kun ottaa huomioon että aika suuri lafka näyttäis olevan. Eikä tsadista kunnolliselle salille varmaan hirveesti halvemmalla pääse, että ei toi hintapolitiikka tietenkään mistään muutamasta eurosta ole kiinni. Täytyypäs ottaa harkintaan toikin paikka :thumbs:

S0874 sanoi:
Eikä tsadista kunnolliselle salille varmaan hirveesti halvemmalla pääse, että ei toi hintapolitiikka tietenkään mistään muutamasta eurosta ole kiinni. :thumbs:

juu, hinta kulkee samassa muiden parempien salien kanssa. alppilasta jaksaa kävelläkin silverille, mutta myös seiska, kolmonen ja ykkönen ajaa aika lähelle ratikoista. mä ainakin arvotan treenipaikkaa aika paljon myös sen mukaan kuinka kauan sinne ja sieltä pois siirtyminen vie aikaa. ja aikahan on tunnetusti rahaa :)

Kysynpä tässä. Sanokaapas löytyykö tikkurilasta, tai jostain läheltä salia josta löytyisi perus kamat. Ja hinta pitäisi olla mahdollisimman halpa. Eli joku hikinen kellari kävisi vallan mainiosti.

Tikkurilassa on esim. Tikkurilan urheilutalo missä on erittäin pätevä sali. Joskus olen sielläkin käynyt kun Tikan urheiluseuraan kuulun.

Juha78 sanoi:
Kysynpä tässä. Sanokaapas löytyykö tikkurilasta, tai jostain läheltä salia josta löytyisi perus kamat. Ja hinta pitäisi olla mahdollisimman halpa. Eli joku hikinen kellari kävisi vallan mainiosti.

Ylivedon talossa on sellanen hikinen kellarisali. Siellä Muhevaisen sivustalla.

Onkohan mun tiedot enää kovin ajankohtaisia, kun oon muuttanut pois Tikkurilasta jo -98.. Onkohan siinä vielä Muhevainen..? Ja onkohan sitä saliakaan enää..? :lol2:

pussukka sanoi:
Pistetään nyt samaan threadiin....Eli muutto olisi edessä ja pitäisi uusi reenimesta löytää espoontorin läheltä, muutamaa paikkaa olen katsonut jo mutta hinnat ovat aivan pilvissä näin opiskelijan näkökulmasta(espoon fitness club ja 3A sport), suositelkaas lähialueelta jotain jotka omaavat hyvän hinta/laatu suhteen.

No en mä ainakaan tosta espoontorin fitness clubista saa normaalia hyvinvarusteltua salia kalliimpaa vaikka miten päin kattelisin. Jos ilmaista/lähes ilmaista salia kaipaa nii kannattanee unohtaa yksityiset salit heti kättelyssä.

Töölö gym:

+ iso, helvetisti laitteita, rentoa porukkaa (+nättejä tyttöjä;)), viikonloppuisin todella väljää, monta soutulaitetta, monta pyörää joissa tv, ei puutu kyllä mitään

- kaapit toimii vain rahalla (20c), parkkipaikkaa voi joutua ettimään, säkkiä hakkaa joku ukko joka haisee v*tun pahalle ja pakko mennä siitä ohi :) , välillä joutuu ettimään kympin kiekkoja kyykkypuolella

Ok-hintainen. muistaakseni maksoin 400e/vuosi, nyt näytti olevan 190e/6kk

Nostetaanpa threadi ylös.

Eli muutto olisi vuodenvaihteessa Pasilaan ja tarkemmin Itä-Pasilaan. Taitaa Bbc:n sali Vallilassa olla aika lähellä (lue: kävelymatkan päässä)?

Kotisivujen perusteella sali olisi ilmapiiriltään melkolailla testoa huokuva eli aikalailla mieleeni, kovaa saa treenata. Onko sali kuinka ruuhkainen? Me-Naiset treenaajia ei taida paljoakaan olla? Hinnatkin taitavat olla siedettävät, joskaan halvaksia ei uskalla haukkua...

Kertokaahan treenaajat kokemuksia kyseisestä salista ja muitakin salivaihtoehtoja saa ehdottaa Pasilan lähistöstä.

Hot Gym

Salia pitäis vaihtaa ja mielessä on käynyt Helsingin Hot Gym. Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta? Nimi kuullostaa epäilyttävän rasvaiselta "Men only-henkeen". Kävin kerran päivällä pyörähtämässä ja siellä oli vähän vanhempaa kansaa treenamassa.

Eli muutto olisi vuodenvaihteessa Pasilaan ja tarkemmin Itä-Pasilaan. Taitaa Bbc:n sali Vallilassa olla aika lähellä (lue: kävelymatkan päässä)?

Kotisivujen perusteella sali olisi ilmapiiriltään melkolailla testoa huokuva eli aikalailla mieleeni, kovaa saa treenata. Onko sali kuinka ruuhkainen? Me-Naiset treenaajia ei taida paljoakaan olla? Hinnatkin taitavat olla siedettävät, joskaan halvaksia ei uskalla haukkua...

Kertokaahan treenaajat kokemuksia kyseisestä salista ja muitakin salivaihtoehtoja saa ehdottaa Pasilan lähistöstä.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=38467

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Salia pitäis vaihtaa ja mielessä on käynyt Helsingin Hot Gym. Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta? Nimi kuullostaa epäilyttävän rasvaiselta "Men only-henkeen". Kävin kerran päivällä pyörähtämässä ja siellä oli vähän vanhempaa kansaa treenamassa.

Mä kävin joskus kun asuin väliaikaisesti siinä lähellä...

Hyvä mesta. Luultavasti kävisin edelleen, jos asuisin siellä suunnalla. Löytyy kyllä lähes kaikki mitä tarvii.. Erityisen jees, on että sisään pääsee 24/h Saunaa ei kyl oo, mikäli sellaista kaipaat.

Toi Silver gym oli mun edellsen kämpän lähellä. Mun mielestä sieltä ei kyl puutu oikeestaan mitään. Loisto paikka. Löytyy myös huone jossa säkkejä ja nyrkkeilykehä.

Ruuhkaa ei ole häiriöksi asti koskaan.

Ei ole naisia.

Halvaksi saa haukkua silloin jos tuot salille treenikaverin, joka maksaa vuoden harjoitusmaksut -> saat puolivuotta käydä ilmaiseksi. Minulle vuosi 2007 tulee maksamaan 180e

Jos olet kiinnostunut tulemaan ilmaiselle tutustumiskäynnille niin tule käymään ti tai to iltapäivällä tai la tai su päivällä niin päästän sut sisään

Suositut

Back
Ylös Bottom