UFC Fight Night: Adesanya vs. Imavov (La 1.2.2025 anb Arena in Riyadh, Saudi Arabia)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
En tiennyt tapahtuman yksityiskohtia, vain mainintoja yleisellä tasolla tästä. Olisihan pitänyt arvata että tämäkin keissi oli vielä kuvottavampi kuin mitä kuvittelin. UFC:ta toki ei haittaa juuri mikään kunhan vaan bisnes luistaa, kyllähän ihan tässä pari päivää sitten Bryce Mitchellkin selvisi Hitleriä ylistävästä ensimmäisestä podcastistaan torumisella Danalta. Free speech kuitenkin ja silleen.
Meinaatko että shara on ainoa joka tapellut taikka mokaillut UFC ottelijoista?
Lista ois loputon jos kaikki tulis esille, harvassa varmaan joka ei ole osallistunut mihinkään.
Mulle ihan sama mitä joskus tehnyt.

Meinaatko että shara on ainoa joka tapellut taikka mokaillut UFC ottelijoista?
Lista ois loputon jos kaikki tulis esille, harvassa varmaan joka ei ole osallistunut mihinkään.
Mulle ihan sama mitä joskus tehnyt.
Juu arvasin kyllä tämän vastauksen etkä varmasti ole ainoa, mutta ehkä joku joka ei tiennyt muuttaa mielensä. Toki onhan tuo aika mokailu ja tappelu aika lavea kattotermi kaverin touhuille kun käytännössä tehnyt täysin treenaamattomalle sivulliselle siviilille suckerpunchin jälkeen American History X -tyylisen jalkahoidon, ja vielä varsinaisen tilanteen jo mentyä ohi.

Mutta siis tosiaan, kyllähän kauhea liuta naisiakin lähettelee rakkauskirjeitä heille tuntemattomille sarjamurhaajillle, joten psykologinen ilmiö ei ole tavaton. Eikä sitä hävetäkään tarvitse jos ei vaan väkivaltainen psykopaattinen käytös herätä tunnetasolla mitään kummempia fiiliksiä. Osalla se vaan on näin ja se on suurelta osin biologiaa.

Ja siis itse olen mm jonkun asteen suvakki ja varmaan paljon muutakin vastaavaa, joten nämä mun puheet voi senkin perusteella tarvittaessa vaan sivuuttaa jos on asemissa tämän kuuluisan kulttuurisodan vastakkaisella puolella.

Se mun tosin täytyy sanoa, että sitä en usko että about kaikki tai suurin osa edes ottelijoista olisi käytöksen suhteen samalla tasolla jos vaan kaikki tulisi ilmi. Onhan siellä paljon huonoa käytöstä monella, mutta tuskin tämän tason juttuja kuin harvalla.

Suurin osa on varmasti parhaansa yrittäviä ammattiurheilijoita jotka tiedostaa että tällainen touhu on paitsi väärin, myös uran katko linnatuomion takia. Shara nyt vaan selvisi tuosta helpolla koska tapahtui tuolla Jumalan selän takana missä oikeuslaitos toimii miten nyt sattuu toimimaan. Jos Sean Strickland jakaisi kengänpohjaa maassa makaavalle sivulliselle, jonka kanssa aiemmin jo haastoi riitaa täysin älyvapaasta syystä jossain Floridassa, niin seuraus olisi 10v linnaa.

Back
Ylös Bottom