Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tässäkään ole mitään DF tai SF-tyylistä kuin noi nousvat 1X5-setit. Niissä kuuluis olla kevennykset keskiviikkona ja sellasta.
kellää kokemuksia dietillä täst ohjelmast ite oon dietil ja on 3vk menos kalorit proirisoinu siten et salil o puhtii ja mikä suurta plussaa hieman kehitystä tullu vaik cal -700..
ois mukava kuulla mite muil o toiminu dietil?
Moi,
olen treenanut muutaman viikon kyseisellä systeemillä ja ollut hyvinkin tyytyväinen. Sellainen kysymys on virinnyt mieleen, että kuinka haitallista treenin/kehityksen kannalta on, jos tiistaina käyn pelaamassa sählyä? treeniohjelmassa jalat tulevat treenatuksi kuitenkin 3x/vko, eli syököhän liikaa palautumista???
Joo, tietenkin puhtaasti kaikki toistot ja maksimit tulee otettua. On niin monta kertaa jo tullut omalla terveydellä leikittyä ettei enää huvita. Kymmenen prosenttia takapakkia 5RM maksimeista kuitenkin tarkoittaa useamman viikon taaksepäin vetoa. Iisisti pitää aloittaa, mutta eikö neljä viikkoa ole kuitenkin jo aika varovainen aloitus? Ehkä kuitenkin otan sen 5RM - 10%.
onko tuo ironlifen tekemä esimerkki dual factorista sopiva aloittelijalle?? olen puoli vuotta käynyt puntilla ja jotain uutta pitäisi kokeilla.
Congour,
Aloittelijoiden osiolla oleva Starting Strength -ohjelma on paras vaihtoehto sulle. Kuuluu samaan "genreen".