Ei kaikkia posteja tarvitsekaan lukea, kun nyt muutaman sivun edes jaksaisit lukea.
Ei kuule millään pystyny ku oli aivan karmea kiire niinku vieläkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kaikkia posteja tarvitsekaan lukea, kun nyt muutaman sivun edes jaksaisit lukea.
Tulee, mutta muista myös syödä (=massaa) tarpeeksi.Onko tätä monikin kokeillut ja miten on toiminut? Ihan vaan mielenkiinnosta pieniä kokemuksia asiasta? Tällaisista topiceista tulee aina järkyttävän pitkiä niin mahdoton lukea läpi näitä. Itse ajattelin kokeilla. Tulee varmaan tuolla single factorilla lisää massaa ja voimaa vai?
Just.Ei kuule millään pystyny ku oli aivan karmea kiire niinku vieläkin.
Sopiikos single factor aloittelijalle (n. 4kk aktiivisesti käynyt), tai tarkemmin sanottuna kamppailulajin (painin) harrastajalle? Voiko maastavetoa korvata vaikkapa rinnallevedolla tai jollain muulla räjähtävää voimaa lisäävällä liikkeellä? Kiitos.
Voi korvata, mutta ohjelma ei sillon ole enää sama kun esim toi bill starin ohjelma. Suosittelen tekemään ensin jonkun aikaa ihan normaalia versiota ja rueta sitten vasta muuttelemaan.
Ja sopii hyvin kamppailulajiin.
Vaikka taisinkin jo nää sulle aiemmin kertoa
Juu piti vaan varmistua asiasta :D Tänään otin ensimmäistä kertaa kokeiluun ja tuon 90 asteisen kulmasoudun tekniikassa on opeteltavaa mutta muuten tuntu toimivalta Kiitos.
Tuleeko olkapäille liikaa rasitusta,jos maanantaille ja perjantaille lisää pystypunnerruksen 2x8 ?
Voi korvata, mutta ohjelma ei sillon ole enää sama kun esim toi bill starin ohjelma. Suosittelen tekemään ensin jonkun aikaa ihan normaalia versiota ja rueta sitten vasta muuttelemaan.
Ja sopii hyvin kamppailulajiin.
Vaikka taisinkin jo nää sulle aiemmin kertoa
Ajattelin vain riittääkö kerta viikkoon olkapäitä suorasti.marde84:Ei kannata lisätä. Miksi ihmeessä sen tekisit?
Ajattelin vain riittääkö kerta viikkoon olkapäitä suorasti.
Onko tähän ohjelmaan mahdollista ottaa forkkuliikettä mukaan? Jos on, minä päivänä se kannattaa tehdä, entä millaisilla sarja ja toisto -määrillä? Kiitän.
Eihän tuossa mitään "kevyitä viikkoja" ole, vaan kun tyssää, otetaan hieman takapakkia.Kannattaa pitää ne kevyet viikot niin saattaa se ohjelmakin kestää pitempään puhumattakaan paikkojen kunnosta.
Jep, mutta itse olen saanut pitkitettyä molempien sf/df kestoa huomattavasti pitempään tuolla tavalla kuin pelkästään vähän takapakkia ottamalla.Eihän tuossa mitään "kevyitä viikkoja" ole, vaan kun tyssää, otetaan hieman takapakkia.