Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No juurihan skajag kertoi saaneensa ton toimimaan suomenkielisessä excelissä. Jos ei tota PYÖRISTÄ.KERR-funktiota löydy niin sitten käyttää joko PYÖRISTÄ.KERR.ALAS tai PYÖRISTÄ.KERR.YLÖS.Jos joku saa suomen kielisessä versiossa toimimaan, niin neuvoja otetaan vastaan. Kiitos!
Toi MROUND ei toiminut omassa excelissäni. Pelkkää risuaitaa.
Eli teen nyt single factoria seuraavanlaisesti. Ma: Kyykky, penkki, kulmasoutu, selän ojennus ja vatsat Ke: Kyykky, military press, mave ja vatsat Pe: Kyykky, penkki, kulmasoutu, ojentajat käsipainolla ja hauikset tangolla. Eikös tuossa ole ne kaikki ohjelman mukaiset liikkeet? Keskiviikkoon voi ohjelman mukaan lisätä leuat, mutta itse ajattelin ottaa sen tilalle ylätaljan, koska tuo leuanveto ei oikein minun kokoisella kaverilla näillä voimilla vielä onnistu. Onko tuo ylätalja ihan ok vaihtoehto?
Se meinaa pienintä painolisäystä minkä voit tehdä. Eli jos salilta löytyvät pienimmät kiekot on 2.5kg niin sit siihen pistetään 5kg.oon ny ite ajatellu alottaa tekeen tätä 5x5 penkkiin.
laskin tolla -> http://www.joeskopec.com/five.html ne painot. eli mun kysymys kuuluu että mitä tää Enter your weight sets minimum increment value: meinaa? ja sit et onko tää tarkotus tehdä kerran viikossa vai pari? koitin vähän selailla muttei selkoo tullu.
Single Factor Linear 5x5 LASKURI
Koska tossa ohjelmassa se kuuluu tehdä niin.