Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellaista pitää taas kysellä, että onko porukka laskenut noille ohjelmassa oleville apuliikkeille (vatsat, haukat yms.) jonkinlaista progressiota vai vedettekö ihan fiiliksen mukaan?
Sellaista pitää taas kysellä, että onko porukka laskenut noille ohjelmassa oleville apuliikkeille (vatsat, haukat yms.) jonkinlaista progressiota vai vedettekö ihan fiiliksen mukaan?
HEPS!!
Ei ole kokemusta 5x5 ohjelmista, joten voisko joku kommentoida näyttääkö tämä laskuri olevan käyttökelpoinen sarjapainojen laskemiseen? Olisi niin helponoloinen käyttää.. Kiitos jos viitsitte kommentoida ihan lyhyesti.:kippis1:
Kokeilepas tätä mun tekemää laskuria, sillä pitäisi tulla myös aika helposti.
5x5 LASKURI
Joku vippi/mode vois muuten postata tuon palstallekin, en tiedä kauanko filut säilyy noissa file hosting palveluissa.
Taitaa olla vikaa sun ohjelmassa. Ilmeisesti pyöristysfunktion toimimattomuus teki tuota.
Ööh, en osaa sanoa excelistä. OpenOfficella lähti toimimaan ilman mitään nappuloiden paineluita.
Kato jos tästä olisi apua.
Onkos kukaan kokeillut noita power-shrugseja? Tossa yllä olevassa lainauksessahan niitä suositellaan kulmasoudun tilalle, kun ei normiliikkeet enää tehoa/huvita.Originally posted by Madcow2 As for the powershrugs - they probably fit into the 5x5 best this way which is similar to the way Bill Starr originally set it up as he had Power Cleans on M/F instead of rows. Substitute them for bent rows but in doing this I recommend that you pull the weight from just above knee level as this makes it more of a full body exercise (like a clean grip high pull from the hang position).
Onkos kukaan kokeillut noita power-shrugseja? Tossa yllä olevassa lainauksessahan niitä suositellaan kulmasoudun tilalle, kun ei normiliikkeet enää tehoa/huvita.
Mulla on epäkkäät aina olleet tommoset murheenkryynit ja pohdin vain, että kärsisikö tuota ottaa kulmasoudun lisäksi tohon. Eli onko kellään kokemusta yläselän ja eritoten trapsien ylimääräisestä treenaamisesta kokemuksia?
Ilmeisesti olen aika epätoivoinen, kun yhdessä tuolta eka sivun linkkiviidakon takaa löytyi teksti, jossa joku näistä elitefitnesin ukoista kertoi tavallisten kohautusten olevan ajan hukkaa ja lupasi tv-shoppimaisesti näkyviä tuloksia muutamassa viikossa noilla power-shrugseilla. Onko kokemuksia liikkeestä ja se soveltuvuudesta biitsi-jumpaksi vai vetääkö tolla ittesä jumiin soutujen ja vetojen ollessa mukana? Tahtoo sikaniskan!!!:itku::D
edit. niin ja lähinnä soveltuvuudesta df-systeemiin.
Olen tehnyt power shrugia, osana df-5x5-systeemiä, soudut oli mukana myös silloin 2 x vkossa.
Kova ja hauska liike, pesee normikohautukset tosiaan. Mutta pitää olla tarkkana alaselän kanssa. Vain 3 sarjaa, joten meni sinänsä beach-puolelle.. mulla taisi olla tosin 4 päivälle silloin jo jaettu tuo df-versio joten helpompi sijoittaa tuo liike sinne.
Mutta: suosittelen!
Kiitos nopeasta vastauksesta! Pitääpä sijoittaa perjantaille tuo. Lueskelin lisää tuosta liikkeestä ja siellä taidettiinkin suositella 8-15 toistoja hermoston liika rasituksen välttämiseksi. Kohauttelitko maveotteen levyisellä tai kapeammalla otteella vai tempaus otteella?