On kyllä pirun hyvä liike. Todella hyvä tuntuma ojentajissa kun sitä on tehnyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliskohan mitenkään mahdollista saada tollanen tiivistetty "oikea" suomennos tolle single factorille? Tajusin ite sen jotenki että joka viikko lisättäis 2.5% mutta en tajua tuota perjantaita vaikka sen osaankin kokonaan suomentaa. Olen päättänyt kokeilla tuota ohjelmaa sillä olen monien kuullut kehuvan ja sanoneen että tuloksia syntyy lyhyessäkin ajassa. Ja tällä hetkellä tuntuu että tulokset pysyy samana koko ajan.
Ilmoitelkaa jos tuossa on jotain bugeja tai jos siihen pitäisi lisätä vielä jotain ominaisuuksia.
^ onko tossa väliä jos tekee esim. keskiviikkona maastavedo ennen kyykkyä, vai kannattaako tehdä kaikki tossa järjetyksessä?
En tiedä missä mättää, mutta vieläkään ei excelissäni näyttäisi kaikki toimivan... Ainoat mitkä tulee näkyviin, on nuo kovimmat sarjat (5 & 3).
Mulla on suomenkielinen excel enkä onnistunut kaivamaan vastaavaa sieltä. :( Pitänee harkita tuota openofficea.Tuossa on nyt vielä Excel-versiosta korjattu versio. Eli siis pitää tiedoston avaamisen jälkeen Tools -> Add-Ins -valikosta ottaa käyttöön Analysis ToolPak, muuten laskuri kusee. Minun Excelissäni (2003, ENG) tuo toimi ainakin tämän jälkeen ihan hyvin.
Mites muuten Papukaija, oletko ohjelman aikana käytellyt alkoholia millä tavalla? Jos olet, niin onko ollut vaikeuksia korotuksissa sen takia?
No se olis varmaan joku Työkalut | Lisäosat tai jotain vastaavaa. Tosin tuo Analysis ToolPak ei kai kuulu Excelin perusasennukseen eli se pitää Excelin asennusohjelmalla mahdollisesti ensin asentaa.Mulla on suomenkielinen excel enkä onnistunut kaivamaan vastaavaa sieltä. :( Pitänee harkita tuota openofficea.
Olen nyt vääntänyt useamman kierron HST:tä ja aion seuraavaksi siirtyä Single Factor 5x5:een.
Nyt lähinnä mietityttää, että pitäisikö tässä ennen ohjelman aloitusta pitää jonkinlainen kevyt viikko tai täyslepoa (vrt. HST:n SD)? Vai voinko lähteä suoraan tahkoamaan 5x5:sta, kun olen juuri HST-syklissä saavuttanut 5 RM maksimini?