DFHT:tä käyttäneet: kuinka tarkasti ootte noudattaneet ohjelmaan kuuluvia hifistelyjä palautuksen ym. edistämiseksi? Siinä asiakirjan lopussahan on pitkähkö lista kaikenlaisia pikkujuttuja, joita suositellaan käyttämään. Ymmärrän toki, että ohjelma on sen verran rankka, että kaikki palautumista edistävä toiminta on hyväksi. Kuinka pitkään olette DFHT:ta parhaimmillaan käyttäneet? Ohjelmassahan on ilmeisesti tarkoitus lisätä rautaa tankoon vain silloin, kuin siltä tuntuu, vai olenko ymmärtänyt väärin? Tästä löytyisi varmaan enemmän tietoa joltain jenkki-sivustolta, jolla on enemmän käyttäjien kommentteja. Tähän ohjelmaan pitää varmasti uhrata kunnolla aikaa, joten syksyllä varmaankin voisin tuon vasta alottaa... Jotenkin oon saanu semmosen kuvan, ettei DFHT ole mennyt tällä foorumilla yhtä hyvin kaupaksi, kuin esim. SF ja DF. Mistäköhän tämä johtuu?
DFHT:tä tuli tuossa syksyllä tehtyä, olisinko kolme kiertoa saanut veettyä läpi. Jossain siinä joulun kupeilla päätin sen ohjelman, alko nimittäin aikalailla ylikunnon tuntu tulla siinä lopussa. Yritin venytellä hyvin ja käytin sitä kylmä/kuuma hommelia mikä siinä mainittiin, se tuntu auttavan aika paljon. Painoja lisäsin treenivihon merkintöjen perusteella (laitoin aina siihen jos tuntui hyvältä että voi laittaa enemmän). Sen voin sanoa, että se ohjelma on paras mitä oon tähän päivään saakka tehny. Kehitys oli aivan jotain muuta luokkaa kuin aiemmilla ohjelmilla, tosin aiemmin olin käyttänyt vain 3. ja 4. jakosia. Nyt alotin Single factoryn, tähän mennessä sekin vaikuttaa erinomaiselta.