hyvin alkanut DF. Eka viikko on tosin mennyt todella pienillä painoilla, mutta kyllä ne kasvaa (otin varman päälle). Tänäänkin treeni läpi n. 25min eli todella pumppausta, himassa aloittanut kunnon hc venyttelyt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hyvin alkanut DF. Eka viikko on tosin mennyt todella pienillä painoilla, mutta kyllä ne kasvaa (otin varman päälle). Tänäänkin treeni läpi n. 25min eli todella pumppausta, himassa aloittanut kunnon hc venyttelyt
SF on DF:ää painojen kehityksen kannalta PALJON tehokkaampi kuin DF (jos siis vielä pystyy tekemään suora-progressioista ohjelmaa).

Sanokaapas joku joka on SF:n ja DF:n käyny läpi, että kummalla tuli enemmän massaa?
Since 1988 sanoi:

Tuota tuossa viime postissani yritin sanoa mutta taisi tulla vähän epäselvästi.
Kyllä tuo selväksi tuli, yhdyin vaan mielipiteeseesi:D . Mielenkiintoinen idea muuten tuo että vetäis tosiaan aina vaikka sen 7 viikkoa, kevyt viikko ja taas jatkettas 5 viikolta. Tuo vois olla ihan kokeilunarvonen juttu! Mulle on tässä hommassa tärkeintä kuitenkin se massan saaminen ja se tuntuu tällä ohjelmalla onnistuvan aika hyvin, niin tuo vois olla semmonen tappavan tasanen massan sekä voiman kannalta. Pitää kuitenkin nyt miettiä tosissaan että mitä parin kuukauden päästä tekee kun alotan dieetin, eikä kroppa varmaan kestä tätä rääkkiä enää silloin. Mutta kesällä tuo vois hyvä vaihtoehto.
Samat apuliikkeet, mutta salilla ei oo dippivyötä niin teen ylätaljaa leuanvetojen tilalla... masentava tekosyy, tiedän, mutta liikkuu siinäkin 25kg kehoa isommat painot sarjassa. Voimaa kun haen niin tuntuu turhauttavalta hinkata leukoja oma paino vastuksena. Reppuunkaan ei uskalla laittaa riittävästi painoa.
leuanvedoista sen verran että onko järkeä pitää lisäpainona käsipainoa jalkojen välissä polvitaipeen kohdalla, nilkat ristissä(tajuaako kukaan)?
Olen tehnyt näin ja tuntuu helpolta, onnistuu helposti millä vaan käsipainolla paitsi ihan pienillä vaikeampaa.
Täytyy ottaa keväämmällä tuo SF kokeiluun. Tehdään nyt ensin tämä 9 viikkoa DF:ää alta pois. Toinen viikko menossa ja alkaa painot nousta. Eka viikko meni kyllä jumpan puolelle ja treenit oli puolen tunnin pumppauksia.
Mites muut DF treenaajat. Millasia apuliikkeitä olette ottaneet?
Ite vedän maanantaisin selänojennuksia 10 kiloa niskassa kaksi sarjaa ja 4 sarjaa vatsoja 5 kilon lisäpainon kanssa.
Keskiviikkona sitten leukoja 10 kiloa lisäpainoa. Viimeksi 4x5 meni.
Dippiä samalla lisäpainolla 3x8.
Perjantaina hauiskäännöt kulmatangolla 30kg 25,20 & 15 toistoa ja ranskalaiset 25 kg ja samat toistot kuin hauiskäännöissä.
ota köydenpätkä salille mukaan. itse olen aina vetänyt lisäpainoleuat köydellä. toimii ainakin vielä 50kg asti. salista riippuen tämä saattaa kyllä herättää kummeksuvia katseita..