Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dual factoriin nyt voi soveltaa vaikka millaista treeniä, mutta tohon 5x5 kahdella kerralla viikossa simppeli ratkaisu voisi olla jättää keskiviikon treeni pois, tehdä kyykyt normaalisti, penkin tilalle toisena päivänä pystypunnerrus seisaaltaan ja kulmasoudun tilalle vaikka rinnallevetoa tai leuanvetoa. Rinnalleveto voisi olla ihan näppärää tuomaan koko kroppaan hieman lisää nopeutta ja räjähtävää voimaa. Muokkaat sitten tarpeen mukaan.Kehäkettu sanoi:Mites tota 5x5 ohjelmaa kannattaisi soveltaa kamppailulajeihin, kun tarkoitus on treenata punttia 2x viikko. Meneekö systeemistä idea jos pidentää kiertoa esim.aina kaksi päivää välissä?Voiko dual factorissa tehdä esim.2 kuuden viikon jaksoa?Olen vetäny yhden dual factor kiekan ja siinä ei kyllä pystyny tekemään kuin 2 lajitreeniä viikkoon lisäksi.
No kyllähän tuossa paljon menee lihasmuistin piikkiin (katsot vanhat ykköset muutaman vuoden takaa). Parantunut tekniikka varmasti vaikuttaa selkeästi ja se, että aiemmin en juuri vitosia ole tehnyt. Nyt oltaisiin sitten tekemässä paluuta salille väliviikon jälkeen ja toivotaan, että paikat on taas kunnossa...hovinarri sanoi:Aika hyvää kehitystä Ro-B.
Oliko lihasmuistilla osaa kehitykseen vai oliko kaikki ihan uutta?
Tuorein kiertäjäkalvosintreenejä käsittelevä tredi <-- tuolla kerrotaanskillster sanoi:Hienoa kehitystä pojilla. Itse vasta pari viikkoa vääntänyt, joten tuloksista ei vielä mitään. Kysymys: kun itselläni on lieviä kipuja olkapäässä, niin mitä on rotatorit?
Eipä jää epäselväksi missä mulla sitten tuo vika tuli tuonne olkapäähän... Sängyllä maatessa tempaisin suoralla kädellä sellaista iso säkkiä :wall:syntikka sanoi:Tuorein kiertäjäkalvosintreenejä käsittelevä tredi <-- tuolla kerrotaan
trebla sanoi:Oon nyt jumpannut single factorilla viitisen viikkoa ja kesän lähestyessä pitäisi kiristellä hiukan. Aattelin ottaa toukokuun aikana pois 4-6kg, mutta ohjelmaa ei tekisi mieli vaihtaa. Mitenkähän tuota muokkaisi dieetille sopivaksi? Dieetillä saattaa olla hitusen vaikeaa tuohon tahtiin nostaa painoja. Ja tiedän, että tuo 4-6kg/kk on turhan kova tahti jos haluaa mahdollisimman paljon lihaa säilyttää. Siitä ei tarvitse sanoa.
Toimiiko tuo treeni miten hyvin ja kannattaako vasta-alkajan aloittaa tuolla kyseisellä treenillä ?S225T sanoi:Ja toi 41shotsin tuolta poimima linkki sisältää juuri yhden single-factor -ohjelman. Todella peruskamaa. Peruskamojen peruskamaa:
http://www.elitefitness.com/forum/showpost.php?p=4497774&postcount=15