- Ikä
- 41
Itsellä on nyt penkkitreeni muokkautunut hieman ja tuntuisi toimivan taas erittäin hyvin mitä nyt viimeisen kolmen viikon aikana oon tehnyt. Teen ne perjantain kolmoset n. 5kg isommilla kuin maanantain vitoset ja seuraavana maanantaina taas 2,5kg kevyemmillä kuin perjantaina. Tällä tuntuisi nyt vihdoinkin tuo koko treeniuran jumittanut penkki pomppaavan uusiin ulottuvuuksiin ja eilen teinkin ensimmäisen kolmosen vanhalla penkkimaksimillani. Lisäksi korvasin pystypunnerruksen, joka tuntui syövän ojentajia ja etuolkapäitä aika pahasti, nopeuspainotteisemmalla käsipainovinopenkillä. Pitää vielä kokeilla jossain vaiheessa pystypunnerrusta vauhdikkaampana versiona jalkojen avustamana. Lisänä olkapäille on sitten vipunostot taljassa. Kyykyssä alkaa nyt tulla raja vastaan, mutta onpa se tässä noussutkin jo 20kg sarjapainoissa, eli ollaan enää 10kg päässä vanhoista sarjapainoista, jotka tein voimanostotyylisesti jalat leveällä, käytin vyötä ja toistoja ei tehty aivan pohjaan asti.. Nykyään siis jalat melko kapealla eikä vyötä. Myös minä olen korvannut keskiviikon kyykyt etukyykyllä, koska pidän liikkeestä.
edit. Ja treenipainoista en sitten puhukaan enää mitään, koska hävettää
edit. Ja treenipainoista en sitten puhukaan enää mitään, koska hävettää