Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen tähän menessä 5 viikkoa tehnyt sf:ia kaks kertaa viikkoon. Olen ajatellut onnistuisikohan tuon tekeminen kolme kertaa viikkoon sillein, että tekisin eka päivän reenin ja toka päivän reenit peräkkäisinä päivinä ja sit olisi päivän tauko ja kolmas reeni. Minun viikot on töiden takia käytännössä neljä päiväisiä ja sen takia joutuisin tekemään kaksi reeniä putkeen, mikäli olisi mahdollista mahduttaa kolme reeniä viikkoon. Mitäs jengi on tästä mieltä? Kannattaisiko tehdä tokan päivän reenissä vaikka kevyt etukyykky, jos teen putkeen kakasi ekaa reeniä? Tulosta olen kyllä saanut tekemällä kaksi kertaa viikkoonki tätä ohjelmaa, silloin vaan tulee sitten paljon väli päiviä. Työt minulla menee sillein että duunissa ollaan 48h ja sitten 4 vapaa päivää.
olen vetänyt hyvin lähellä tätä ohjelmaa: http://madcow.hostzi.com/5x5_Program/Linear_5x5.htm
Onko kellään sattumalla tiedossa jotain variaatiota kyseisellä 5x5-peruspohjalla piikkaukseen (lähetään hakeen maksimia) tai sitten pitempiin 6-12 toiston sarjoihin kuuriluontoisena jaksona, vaikka 3vk-2kk perus 5x5 rinnalle?
suosittelisin, että meet noissa kovissa vitosissa ylöspäin 2-4 vkoa, oli se viimenen mitä tahansa, vaikka vitosmaksimitesti, mutta älä tee liikaa. kyseessä on kuitenkin jo kova hermostotreeni ja se saattaa vaikuttaa maksimijaksoon, jos sitä korostaa liikaa. sitten kevyt vko ja sitten vaikka ihan peruspiikkaus periaatteella
1. vko maksimitesti, esim. 1*90, 95, 100...
2. vko maksimivakautus, esim. 2*2*90, 3*1*95, 2*2*90
3. vko kevennys, esim. 2*3*80, 2*2*85, 2*3*80
... ja homma uusiksi. sellanen kolme kierrosta varmaan tuo sen viimesenkin maksimin esiin.
kuitenkin: mitä pidempään ja tiukemmin teet ton kovia vitosia sisältävän loppujakson, sitä vaikeempaa on saattaa olla saada varsinainen maksimi ulos. eli sen verran ne kovat vitoset kuntoa rassaa. ehkä ois fiksua tehdä ne prosenttien mukaan ja keskittyä siihen maksimikauteen paremmin niin saa siitä pidemmälle progressiivisen.
ei kuitenkaan haittaa ottaa esim. viimesessä treenissä se vitosmaksimi. se kuitenkin antaa hyvin suuntaa perusvoimatasoista ja helpottaa maksimijakson suunnittelua.
Korvaa vipuvarsisoudulla tai alataljalla. Käsittääkseni leuanveto kasvattaa selän leveyttä ja kulmis paksuutta näin karkeasti sanottuna.Onko typerä idea korvata kulmasoutu leuanvedolla?
En ole lukuisista yrityksistä huolimatta saanut kulmasoutua tuntumaan juuri muualla kuin alaselässä ja haluan parantaa leuanvetotulostani.
Pendlay rowit tulee kanssa uutena liikkeenä, ne taitaa vaatia jonkunlaista venyvyyttä? Tällä hetkellä pystyn erittäin hikisesti koskettamaan varpaita, tuottaakohan ongelmia? :D