Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No varmaan tulee tuloksia jos paino nousee mutta kysyinkin että jos haluaa pitää painon samana? Mulla on ihan tarpeeksi läskiä nimittäin jo, ja tuossa Starting Strengthissä tuntuu voimien nousu hyytyvän samalla kun painon nousukin. No, kokeilemallahan se selviää.
Toi Texas Method vaikuttaa aika kiintoisalta. Mitenkähän siihen kannattas sitten sijoittaa liikkeet, esim. olis kiva tehdä penkkiä ja pystypunnerrusta.
Ma penkki 5x5
Ke pystypunnerrus?
Pe penkki enkka
...pitkä posti...
Meinaatkos? Jossei ihan hirveän suuria annoksia ole niin uskaltaisin veikata jotain 3000 kalorin paikkeille, korkeintaan.
Omat ruokailutottumukseni eivät tuosta paljoa poikkea, ja mulla menee n. 2000 kaloria (on dieetti, ei isoja annoksia).
Ihan pirun iso :thumbs: täältä tolle kehitykselle! Ja komppaan täysin tuota asennehommaa. Monesti melkein pelotti etukäteen veto ja kyykkytreenit ku edellinen viikko oli jo ollu semmonen että tosiaan silmissä mustenee ja aivan viimesillä voimilla repien on joutunu viimeset toistot ottamaan. Silti kehitystä tuli vielä minullakin viikkokaupalla. Kun vaan tarpeeksi tahtoi.
Kun ei näköjään toiminu enää tuo vanha linkki josta ite aikanaan latasin, niin minä uppaan suomenkielisen version excel-taulukosta mediafireen. Jospas se jonkin aikaa toimis. Jos joku mode lukee niin tämän voisi kai lisätä tuonne ekaan postiin niin olis sitten siellä löydettävissä?
Linkki: http://www.mediafire.com/?jmy40oddtnz
^ Käyttäkää open officea. Sen ilmanen "exel" toimii.
(riippuiskohan taas tuo exelin vika kielisyydestä. Jos on käytetty esim summa yms lausetta niin ne ei toimi englantilaisessa ja päin vastoin.)
Vielä kysymys tuohon Marden ohjelmaa. Mitenkäs jos alkaa tuleen faultti viikkoja. Kun tein ohjelman tuohon taulukkoon itselleni niin näyttää loppupäässä kilot niin hurjilta että hieman epäilyttää voiko kaikki sarjat mennä puhtaasti läpi.
Jos sarjat ei mee läpi niin junnataanko sitä samaa viikkoa vai palataanko aikaisempaan viikkoon vai vaihdetaanko vittuuntuneena ohjelmaa
....