Etuja löytyy kaikennäkösistä ruumiinrakenteista, mut oikeesti täysin hyödytöntä edes miettiä noita. Ei niin yhtikäs mitään hyötyä, enkä oo ikinä ymmärtäny mitä ihmiset kuvittelee saavuttavansa moisella. Ite tällasena 70-kilosena semi-manlettina tietenki tiedostan, että tsänssit jollekki parin sadan penkille, 300n mavelle, vahvamieslajeissa pärjäämiselle yms. on epärealistiset. Siis jos edes moisia tavottelisin, & eläisin ulottuvuudessa jossa treenaisin täydellisesti. Mut mistä sitä tietää miten lähelle pääsis jossain, jos antais asialle kaikkensa? Geenejään ei voi muuttaa. Jonkun asian voivottelu mille ei voi yhtikäs mitään, on tyhmyyttä.
Noi 300n mavet yms. höpöhöpö jutut poislukien, ni en mä koe, että mä oisin ikinä jääny missään urheilussa kenellekkään kakkoseks sen takii, koska toisella oli joku ''luontainen etulyöntiasema''. 99% tsänssillä olin tod. näk vaan taidollisesti paskempi, ja toinen kokeneempi. Melkeen aina voi kompensoida heikkouksiaan olemalla parempi jollain muulla tavalla. Tai olemalla ahkerampi, ku se geenillisesti lahjakkaampi. Keksin monia uniikkeja tapauksia eri lajeista, joissa epäideaalin ruumiinrakenteen omaava on menestynyt todella hyvin.