Ensiksi, tuedän että tälläsiä ketjuja on täällä miljoona, mutta koska koen olevani niin helvetin erityinen, teen omani.
Eli olen 19v 185cm ~91kg rasva% 12-17 arviolta. Punttitaustaa on +3v josta oikeasti tavoitteellista ja "hardworkdedicationtrainstation" -treeniä on ainakin 2v. Olen tällä hetkellä armeijassa noin puolivälissä palvelusta ja vituttaa suuresti että etenki rintatreeni ei kulje. Oon n. 2 vuotta sitten 20kg kevyempänä dieetin vikoilla viikoilla ottanut penkistä samoja vitun 3x6x80kg sarjoja kuin nyt. Parhaimmillani menneen 2 vuoden aikana olen nostanut 2x6x90kg penkistä ja tänään ei tullut edes kutosta 77.5kglla. Mikä vittu tässä on?
Kulmasoutua pystyy tekemään nättejä kymppejä satkulla, kyykätty on ATGtä kutosia 140kglla mutta tää vitun penkki ei liiku ei sitten vahingossakaan.
Pitäisikö:
A. Hyväksyä että olen paska penkkaaja, ja alkaa tekemään rintatreeni joitain muita liikkeitä pääasiassa käyttäen?
B. Heittää kaikki erikoisuudet treenistä helvettiin, alkaa tekemään "back to basics" -tyyliin penkkiä ja siihen 1-2 apuliikettä eikä vahingossakaan lähellekkään failurea?
C. Jotain muuta? (kertokaa mitä)
Perimmäinen tarkoitukseni on kasvattaa lihasta ja kilpailla tulevaisuudessa kehonrakennuksessa, mutta on tämä nyt oikeasti ihan vitun noloa kun ihmiset kyselee että paljo penkki, sen jälkeen mongerrat siihen että joku satku ja 90% ihmisistä ajattelee että heität jotain paskaa läppää kun niiden mummokin penkkaa senverran.
Aivan vitun nolo ketju, onneksi täällä saa olla anonyymi.