Mopsy80
Hopeless Gage
Vain välttämätön rasva ~ vähärasvainen :DAnteeksi mutta mistä v**** vähärasvaisesta sä jauhat? Kerroin ruokavalioni sisältävän rasvaa vain välttämättömän, joka minun ruokavaliossani tarkoittaa sitä, että rasvaa tulee periaatteella 1g/painokilo, ja vain satunnaisesti jonkin verran sitä enemmän. Hormonitoiminta on tutkitusti kunnossa, ja kilpirauhasarvot normaalit. Leposyke hyvin matala. Muita arvoja jotka kiinnostaa? Lapsitilanne ei ole muuttunut sitten viime kuun, jolloin viimeksi siitä kyselit.
Täysin totta. Itsekin olen kokeilemalla löytänyt sen itselle parhaiten tai ainakin tarpeeksi toimivan ruokavalion. Jos niiden hiilarikasojen päälle vetäisin ohessa paljon rasvaa, tilanne olisi varmaan eri. Ja jos lähtisin kisakuntoa hakemaan, niin silloin pitäisi nimenomaan tuolla hiilarien laadussa ja ajoituksessa vielä petrata/ siivoilla. Ns. kesäkuntoon ja kehityskaudella kehitykseen tämä riittää.
Tässä nyt lähinnä oli vain tarkoitus pointata sitä, että eroavaisuuksia löytyy. Ja siksi se pakotus, oli sitten mikä tahansa ruokavalio kyseessä, olisi hyvä jättää tekemättä.
Ainakin verrattuna mun rasvaa yli 2g/painokilo.
Mutta ääh nyt taitaa olla tästä asiasta mulla jauhamiskiintiö täynnä.