Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mä tiedän lautasmallin ja olen joskus joutunut olemaan viime vuosina olosuhteissa, jossa ei ole saatavilla riittävän rasvaista ja proteiinipitoista ruokaa, niin olo oli kuten yllä kuvasin. Kuinka moni kaduntallaaja tietää edes, mitä koko makro tarkoittaa ravinnosta puhuttaessa?
Tarttee varmaan laittaa loppukesästä vähän kehityskuvia todisteeksi ruokavalioni toimivuudesta.
Tarttee varmaan laittaa loppukesästä vähän kehityskuvia todisteeksi ruokavalioni toimivuudesta
Eli ette välttele rasvaa ja kovaakaan rasvaa. Se on juuri se asian pihvi.Pakkiksen ihanaakin ihanampi Judis tekee suklaapatukoista salaattia ja vääntää kaikenlaisia megamättöjä pakastepizzoista. Silti mieheltä löytyy ihan kiitettävästi lihasta ja sixpack paistaa. Sinun logiikkasi perusteella hyvä ruokavalio koostuu täten suklaapatukoista ja eineksistä.
Minä puolestani tiputtelin vuosia sitten painoa aika pirun hyvällä tahdilla ja saatoin samalla syödä päivän aikana pari purkkia Ben&Jerry'siä. Jäätelökin on siis pirun hyvä ruoka laihduttamiseen!
Eli ette välttele rasvaa ja kovaakaan rasvaa. Se on juuri se asian pihvi.
Mulle ei sopinut kovin pitkää aikaa karppaus alle 40g hiilaria päivässä, paino nousi, aineenvaihdunta hidastui ja tuli tönkkö olo parin kuukauden aikana. Silloin en vielä treenannut ja tämä kokeilu oli 2011 kesällä ja loppui kun vaaka näytti 2kg enemmän kuin ennen ketoosikokeilua.
En muuta kuin että O:lle sopii parhaiten runsaslihainen ruokavalio.
@Mopsy80 oletko huomannut, että sinulla on taipumus kääntää joka ikinen keskustelu itseesi? 100% sun posteista alkaa "Minä" tai "Itse".
Omistettu sinulle:
Älä nyt heitä vettä myllyyn kun joitakuita ärsyttää avautumiseni joka paikassa :D^ No kun kilppari ongelmat sulle tulee, niin tuu sitten kertomaan fiiliksistä taas tänne. Itse saanut todistaa melkoisen monta naista niiden kanssa painimassa, kun hiilarit vedetään liian alas.
IEn vain voi vastustaa, jos joku jossain puolustaa virallisia ravitsemussuosituksia.