Titan F6 Tornado

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Eli olen harkitsemassa paidan ostoa ja tota minulle suositeltii(pari kaveria)
Eli oma tulos ei ole nii hirveän kova , mikä paita sopisi tämmöselle alottelialle?(2vuotta käyny)raw 130kg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Penkkisi on 125-130kg mitä tuolla "Yhteistuloksesi?"-threadissa ilmoitit? Kivasti on sitä penkkiä otettu :)
Mutta siis, itselläni on sama paita ja n. 1kk treenin jälkeen saan siitä n.40-45kg apuja. Ekalla kerralla kun kokeilin tuli heti 20kg. Paita päälle ja treeniä lankulle niin äkkiä olet jo 160kg punnertaja ;)

mites tuo koko menee?
rinnan ympärys , ...

lankkupenkissä olen tehnyt kovimmat 3x135kg,2x145 , eli ojentajat ovat minun vahvempi puoli lankun korkeus oli joku reilu 20cm

-voittamaton- sanoi:
mites tuo koko menee?
rinnan ympärys , ...

lankkupenkissä olen tehnyt kovimmat 3x135kg,2x145 , eli ojentajat ovat minun vahvempi puoli lankun korkeus oli joku reilu 20cm

Helvetin korkee lankku. Kokeile mieluiten 10cm korkeelta. Painoa sulla on reilut 110kg, kivan kokonen jannu. Oman sarjan paita on vissiin aika nappi, mutta ota yhteyttä vaikka Sakari Selkäinahoon. (google).

-voittamaton- sanoi:
mites tuo koko menee?
rinnan ympärys , ...

Minkä painoinen olet ja pituus? Kuten salomaa sanoi, niin vähän turhan korkea lankku. Toki voi tuollaisella silloin tällöin ottaa..

Edit: Tiedot olikin profiilissa. Sanoisin, että -110kg:n sarjan paita on varmaan ihan hyvä. Tai jos haluaa vielä löysemmällä lähteä liikkeelle, niin sitten sarjaa isompi paita.

-voittamaton- sanoi:
paino on nytten tällä hetkellä 115kg ja pituus 193cm, ja pitää sitten vaihtaa lankku pienempää?!

Hmm. voipi olla tuo -110 sarjan paita liian tiukka, kun raw tulos ei ole kauhean kova.. Siis kova ikäisekseen, mutta paita ei ikää tiedä. :)
Voi olla vaikea saada jotain järkevää alas, joten jos paino vielä nousee niin ottaisin piikkiluokan paidan.

Zone-sarja -42%
-voittamaton- sanoi:
siis painon pudotus 110 onnistuu kyllä , mutta onko se kuin tarkkaa jos vaikka lihon 110-113 kg onkohan tuo paita heti sitten pieni?

Ei se heti pieneksi tule, mutta toki voi vaatia pikkasen enemmän tullakseen rinnalle.
Sinuna ostaisin ensiksi käytetyn paidan. Pääset halvemmalla ekassa kokeilussasi ja sitten jatkon kannalta osaat paremmin valita kisapaidan.

-voittamaton- sanoi:
siis painon pudotus 110 onnistuu kyllä , mutta onko se kuin tarkkaa jos vaikka lihon 110-113 kg onkohan tuo paita heti sitten pieni?

Vaikka painat 115kg on täysin mahdollista, että saat -110kg paidan päälle. Tällöin ongelmana on vaan se, että et saa rintaan sopivia painoja. Jos on mahdollista niin käy jossain sovittamassa paitoja.
Ei ole mitään järkeä ostaa paitaa millä aloituspaino on oltava kymmeniä kiloja suurempi kuin oma maksimi :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
missä esim voi käydä sovittamassa paitoja, asun 05 alueella.

ja kiitos äijille vastauksista.

en saa ku käytettynä +125 sarjan paitoja ja ne kin ikivanhoja inzereitä, vai mistä sais ostettua käytettyjä?

-voittamaton- sanoi:
missä esim voi käydä sovittamassa paitoja, asun 05 alueella.

ja kiitos äijille vastauksista.

en saa ku käytettynä +125 sarjan paitoja ja ne kin ikivanhoja inzereitä, vai mistä sais ostettua käytettyjä?

Kannattaa tsekata svnl:n myyntiosio. Pakkiksen myyntiosiollakin voi olla ja sitten westsidebarilla.

Onko kellään kokemuksia tästä paidasta , no salomaalla on onko muilla??????
Osko mikä paita selkeästi minun kaltaiselle alottelialle jonka voima tasot eivät ole mitkään häävit parempi ????

-voittamaton- sanoi:
Onko kellään kokemuksia tästä paidasta , no salomaalla on onko muilla??????
Osko mikä paita selkeästi minun kaltaiselle alottelialle jonka voima tasot eivät ole mitkään häävit parempi ????

No paita on tarkoitettu enemmän ns. "kaari"nostajille. Jos semmoinen olet niin paita on hyvä valinta. Sopii myös lahnapenkille...

No kaaren teen , ei mikää hirveä mut jonkun lainen kaari :D Antakaa tulla Kokemuksia,tuloksia(paljon sait lisää tällä paidalla)????

sie salomaa sait sen verran mitä sakarin sivuilla sanotaan tän paidan paidan antavan :5: :kippis1: :worship:

ja mitkä tuo westsidebarin sivut on?

no auttakaa poikaa hädässä , kaikki tieto on varmaa tarpeen !
Eikö kukaan tiedä asiasta mitään , onks salomaa ja raven ainoat mitkä tietää paijan käytöstä mitään

voisi tota kertoa omia kikkoja :D:D (ei vainiskaa)
koitin tänään sitä pienempää lankkua 11,5cm korkea ja 4 x 125 , 2x135 1x140kg.
pystyykö tosta yhtään päättelee mitenkää sitä paita penkkiä???

kaikki tieto on terve tullutta!!!!!!!!!!!!!!11

-voittamaton- sanoi:
voisi tota kertoa omia kikkoja :D:D (ei vainiskaa)
koitin tänään sitä pienempää lankkua 11,5cm korkea ja 4 x 125 , 2x135 1x140kg.
pystyykö tosta yhtään päättelee mitenkää sitä paita penkkiä???

kaikki tieto on terve tullutta!!!!!!!!!!!!!!11

Ei tuosta vielä oikein pysty. 2" tuuman lankulta, eli noin 5cm.. Tuosta pystyy jo vähän jotain sanomaan.

Edit: lisäksi sitä on vaikea sanoa kenellekään miten se paita auttaa. Voi olla että saat 0-80 kilon väliltä. :)
Jotenkin voisin veikata, että saat ekalla kokeilulla 140-145 välimaastoon. Eli et hirveästi saa apuja. Mutta pienellä treenillä menee helposti enemmän.

Suositut

Back
Ylös Bottom