Terrorismia by kissa

Status
Viestiketju on suljettu.
stranger sanoi:
Jos mulla on joskus tytär tai poika, joka pitää kissoista kovasti ja haluaisi sellaisen, niin mä naurasin silloinkin räkäisesti ja toteaisin: "kissat on saatanasta ja ne joutaisi kaikki tappaa".

Onnea vaan tulevalle perhe-elämällesi - sitä sinä nimittäin tulet tarvitsemaan, jos/kun asenteesi ja joustavuutesi ovat tuota luokkaa :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Meille on sittenkin tulossa dobermannin sijaan Chow Chow, joten ei ainakaan ole tappajaa tänne tulossa, tosin en ole kyllä enää edes bodari...
:offtopic:
Aikoinaan halusin chowchowta ja tuli tutustuttua rotuun. Aika oikukas on luonnepuoli. Ottaa yhden isännän eikä juuri muita usko vaikka kuinka yrittää. Ja itsepäinen kuin aasi, mutta sehän on vaan luonnetta :rolleyes: .

ironchef sanoi:
Aikoinaan halusin chowchowta ja tuli tutustuttua rotuun. Aika oikukas on luonnepuoli. Ottaa yhden isännän eikä juuri muita usko vaikka kuinka yrittää. Ja itsepäinen kuin aasi, mutta sehän on vaan luonnetta :rolleyes: .
Aivan, perheenjäsenet on vain listalla, muita kaveri ei noteeraakaan. Sinällään hauska rotu. Kaverilla tuommoinen on ja onhan se aika letkeä otus, ei paljoa nappaa mikään. :D

Ihan offtopic mutta, jos tuollainen "tappajakoira" hyökkää keskitasoa vahvemman ihmisen päälle niin kummalla on paremmat mahdolllisuudet päästä hengissä tilanteesta pois?

Kerran eräs juoppo susikoiransa kanssa alkoi vittuilemaan minulla ja lupasin pystyväni vääntämään heiltä kummaltakin niskat nurin ja onneksi hän uskoi ja lähti vetämään...

Gillyanne sanoi:
Onnea vaan tulevalle perhe-elämällesi - sitä sinä nimittäin tulet tarvitsemaan, jos/kun asenteesi ja joustavuutesi ovat tuota luokkaa :rolleyes:

Sinä sitä tulet tarvitsemaan. Teksteistäsi päätellen taitaa kissa nokittaa ukon mennen tullen teidän huushollissa.

osku sanoi:
Osaako kukaan muuten sanoa että miten koiraa vastaan on paras tapella paljain käsin?

Veikkaan että potkaisemalla kovaa ensin saat varmasti parhaan tuloksen, jos koira saa jalasta hampailla kiinni ni sitte pitää varmaan vaan tehä mitä pystyy. Pysyt vaan rauhallisena etkä yritä riuhtoa sitä jalkaa/muuta ruumiinosaa irti koiran suusta.
Tuolla oli ennen jotain ohjetta muttei taida olla enää http://www.geocities.com/anders_holm74/

Cthulhu sanoi:
Ihan offtopic mutta, jos tuollainen "tappajakoira" hyökkää keskitasoa vahvemman ihmisen päälle niin kummalla on paremmat mahdolllisuudet päästä hengissä tilanteesta pois?

Kerran eräs juoppo susikoiransa kanssa alkoi vittuilemaan minulla ja lupasin pystyväni vääntämään heiltä kummaltakin niskat nurin ja onneksi hän uskoi ja lähti vetämään...
Jos pokka pitää ja kestät jonkin verran kipua niin mahdollisuudet on hyvät. Juoposta ei sitte tiedä.
eli Käsi tarjolle ja kun puree hampaat siihen niin päälle makaan ja kurkkuun kiinni käsivarrella vasten maata...
edit: ja tietty jos on aikaa niin vaikka takki tarjottavan käsivarren ympärille ja muista sitten tarjota sitä kättä varmiistaaksesi ettei koira tuu munille :D

SniffDaddy sanoi:
Sinä sitä tulet tarvitsemaan. Teksteistäsi päätellen taitaa kissa nokittaa ukon mennen tullen teidän huushollissa.

Sori vaan, mutta vikaan meni. Kissoja on nääs ukollakin, eikä kenenkään tarvitse ketään nokitella, vaan rauhassa ja sovussa elellään koko jengi. :love:

Ihan uteliaisuudesta: viitsisitkö, SniffDaddy, quotata tähän vielä sen kohdan posteistani, joista tuon johtopäätöksen vedit? Itse kun en niistä tarkasti syynäämälläkään sellaista löydä. Tai jos viittaat siihen, että heittäisin ukon pihalle jos hän kohtelisi lemmikkiäni huonosti, niin so be it siinä tapauksessa - mielestäni sellainen ihminen, joka kohtelee kaltoin viatonta luontokappaletta, oli se sitten koira, kissa tai vaikkapa undulaatti, ei ole sovelias kumppani minulle tai ylipäätään kenellekään.

Gillyanne sanoi:
Mä olen erittäin joustava, mutta valitettavasti karvaturrin vuoksi en ole valmis joustamaan esimerkiksi omasta terveydestä. Jos sun ukkos olisi sattunut olemaan allerginen kissoille, niin olisit sitten heivannut sen mäkeen. Onnea vaan sullekin parisuhteeseen. :rolleyes:

Ja SniffDaddy :thumbs:

Cthulhu sanoi:

No kyllä mä väitän, että tavallinen kotikoira, jota ei oo koulutettu mikskään tappajaksi, perääntyy, kun sitä vetää kuonoon, olipa se minkä rotuinen tahansa. Oon ton joutunut luonnevikaisen saksanpaimenkoiran osalta todistamaankin.

hostile.jpg

btw. Meidän isä on vahvempi kun teidän isä!

stranger sanoi:
Mä olen erittäin joustava, mutta valitettavasti karvaturrin vuoksi en ole valmis joustamaan esimerkiksi omasta terveydestä. Jos sun ukkos olisi sattunut olemaan allerginen kissoille, niin olisit sitten heivannut sen mäkeen. Onnea vaan sullekin parisuhteeseen. :rolleyes:

Et maininnut tuossa postissasi, jonka quottasin, mitään allergioista. Enkä muuten minäkään, joten eipäs nyt laiteta sanoja minun suuhuni. Tottakai, jos elämäni mies olisi allerginen kissalle (mitä hän ei siis onneksi ole), olisi tilannetta pitänyt harkita uudestaan, kenties etsiä uusi koti kissalle.

Viittasin joustamattomalla asenteella siihen "kissat ovat saatanasta jne..." -juttuun. Jos syynä kissattomuuteesi on allergia, on se tottakai ihan ymmärrettävää, mutta miksi sitten pitää tuolla lailla typerästi uhota? Ei voi pieni ihminen ymmärtää :confused:

Ja kiitokset onnentoivotuksistasi, kuten jo yllä totesin niin minulla on kissoja myöten täydellinen kumppani ja suhde :love:

ironchef sanoi:
Jos pokka pitää ja kestät jonkin verran kipua niin mahdollisuudet on hyvät. Juoposta ei sitte tiedä.
eli Käsi tarjolle ja kun puree hampaat siihen niin päälle makaan ja kurkkuun kiinni käsivarrella vasten maata...
edit: ja tietty jos on aikaa niin vaikka takki tarjottavan käsivarren ympärille ja muista sitten tarjota sitä kättä varmiistaaksesi ettei koira tuu munille :D

:offtopic: Yksi vaihtoehto on levittää jotain hajua housuhin esim. reiden kohdalle. (ruokaa tai jotain) Silloin koira hyökkää jalkaan kiinni ja voi lyödä koiraa puukolla niskaan. Eli kannattaa aina ruokailun yhteydessä pudottaa ruokaa vähän housuille. Jotain tuollaista ne ainakin opettaa Immolan sisseissä.

Kuitenkin kissa vastaan koira väittelyyn. Itse pidän enemmän koirista, mutta ei kissoissakaan mitään vikaa ole. Aik älyttömäksi menee tää väittely kaikkien osalta...

Pitää varmaan joku päivä tulla pakkiksen kaupaan kissojen kanssa..? :)

Joo, en mä pahalla. Pikkasen vaan kiehahti yli, kun kuvittelin että äijä pannaan elämään kissan (tai minkä tahansa muun elukan) ehdoilla. Kyllä niitä kissojakin (ei siis naisia tässä tapauksessa) ihan sietää. Kekexx:n lähettyville ei kyllä kannata kissoja viedä. Se mies voi pitää niistä vähän liikaakin :) .

Gillyanne sanoi:
Viittasin joustamattomalla asenteella siihen "kissat ovat saatanasta jne..." -juttuun. Jos syynä kissattomuuteesi on allergia, on se tottakai ihan ymmärrettävää, mutta miksi sitten pitää tuolla lailla typerästi uhota? Ei voi pieni ihminen ymmärtää :confused:

Ja kiitokset onnentoivotuksistasi, kuten jo yllä totesin niin minulla on kissoja myöten täydellinen kumppani ja suhde :love:
Huomasitko, että se "kissat ovat saatanasta"-juttu oli ihan omaa tekstiäsi, jota ainoastaan lainasin. Ehkä halusin avata silmäsi huomaamaan, että maailma ei ole niin mustavalkoinen, kun sinä sen näet. Joku ei tykkää kissoista allergiansa vuoksi, joku toinen koska ne tuhoavat kalliit palkintoruusut, kuseksivat portaille ja tappavat pihapiirin pikkulinnut ja oravat. Mikä sinä olet osoittamaan syvä halveksintaa näitä ihmisiä kohtaan? Osoitit vain oman suvaitsemattomuutesi hyökkäykselläsi.

Ja minullakin on täydellinen kumppani, joka ei halua kissoja. :love:

sammyx sanoi:
No kyllä mä väitän, että tavallinen kotikoira, jota ei oo koulutettu mikskään tappajaksi, perääntyy, kun sitä vetää kuonoon, olipa se minkä rotuinen tahansa. Oon ton joutunut luonnevikaisen saksanpaimenkoiran osalta todistamaankin.
Ei nyt silti kannata mennä hakkaamaan koiria, vaikka pelkäisikin. Suurin osa irtokoirista, jotka ovat pyrkineet mun koiria katsomaan ovat lähteneet pois, kun olen niille huutanut ja vähän kädellä hätistellyt.

Jos joidenki mielestä koirat on tyhmiä, niin kattokaapas tämä linkki. Vois jäädä kisuilta tekemättä? Vai onko ne niin älyllisiä, että eivät vaan välitä.. :jahas:

HaRaXz sanoi:
:offtopic: Yksi vaihtoehto on levittää jotain hajua housuhin esim. reiden kohdalle. (ruokaa tai jotain) Silloin koira hyökkää jalkaan kiinni ja voi lyödä koiraa puukolla niskaan. Eli kannattaa aina ruokailun yhteydessä pudottaa ruokaa vähän housuille...
100X :offtopic:
Jumaleissön. Mieluummin otan koiran käsivarteen kuin reiteen jossa on isoimmat verisuonet ja ah niin ihanat kukundeerit plus että vielä lyödä puukolla perään ja varmistaa oma vammautuminen :rolleyes: ... Toisaalta kunnolla koulutettu koira iskee tasan siihen ruuminosaan joka sille on opetettu välittämättä käsistä, kepeistä, ruoasta ja kukundeereistä.

Ja todellakin tää alkaa saamaan koomisia piirteitä tää väittely. Hyi kaikki. Elukat on ihqui ja varsinki "tyttökissat" :haart: & :piis:

Otteita koiran päiväkirjasta:
Päivät 180 - 230

0800 JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
0930 JEE! Autoajelu! Mun lempparia!
0940 JEE! Kävelyretki! Mun lempparia!
1030 JEE! Autoajelu! Mun lempparia!
1130 JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
1200 JEE! Lapset!Mun lempparia!
1300 JEE! Piha! Mun lempparia!
1600 JEE! Äiti! Mun lemppari!
1700 JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
1730 JEE! Iskä! Mun lemppari!

Otteita kissan päiväkirjasta:

Päivä 752

Vangitsijani jatkavat huomioni kiinnittämistä omituisilla pienillä heiluvilla esineillä. He syövät prameasti tuoretta lihaa, kun taas minut he pakottavat syömään kuivia palleroita. Ainoa asia mikä
pitää toivoani yllä on toivo paosta, ja se lievä tyydytys jonka saan aina kun hajotan huonekalun. Huomenna taidan syödä
taas huonekasvin.

Päivä 761

Tänään yritykseni tappaa vangitsijani pyörimällä heidän jaloissaan
kun he kävelevät melkein onnistui. Täytyy yrittää samaa portaiden yläpäässä.
Yritin aiheuttaa kuvotusta ja inhoa sortajissani oksentamalla taas kerran heidän lempituolilleen. Pitää yrittää samaa heidän sängylleen.

Päivä 765

Yrityksessäni herättää sortajissani pelkoa ja näyttääkseni, mihin pystyn vein heille päättömän hiiren ruumiin. He vain lässyttivät
ja jankuttivat kuinka hyvä pikku kissa olen.
Hmm... ei toimi suunnitelman mukaisesti.

Päivä 768

Vihdoinkin tajusin kuinka sadistisia he ovat. Ilman minkäänlaista syytä minut valittiin vesikidutukseen. Tällä kertaa tosin siinä käytettiin myös polttavaa ja vaahtoavaa kemikaalia jota he
kutsuivat shampooksi. Mikä sairas mieli pystyykään keksimään sellaisen nesteen! Ainoa lohdutukseni on peukalonpalanen
joka on vieläkin hampaitteni välissä.

Päivä 771

Heillä oli jonkinlainen salaseuran kokous. Minut laitettiin eristysselliin koko tapahtuman ajaksi. Kuulin kuitenkin
heidän äänensä ja haistoin pahanhajuisen, olueksi kutsutun aineen lasiputkiloissa.
Tärkeää: Kuulin, että eristykseni johtui MINUN aiheuttamasta "allergiasta".
Pitää ottaa selvää mitä se on ja miten voin käyttää sitä hyväkseni.

Päivä 774

Olen täysin vakuuttunut että muut vangit ovat vasikoita. Koira päästetään säännöllisesti vapaaksi mutta vaikuttaa palaavan erittäin mielellään takaisin.
Hän on aivan selvästi idiootti. Lintu taasen välittää jotain informaatiota heille koska puhuu koko ajan heidän kanssaan.
Olen varma, että hän raportoi jokaisen liikkeeni. Ja koskapa hänet on sijoitettu metalliseen huoneeseen hänen turvallisuutensa
on toistaiseksi taattu. Mutta minä voin odottaa. Se on vain ajan kysymys...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom