Tomi sanoi:Vilpittömät osanottoni.
On todella ikävää huomata aikuisen miehen syyllistyvän äpärä-suomenkielen käyttöön.
Kerro minulle välittömästi että, mitä tuo "by" tarkoittaa??????????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:Vilpittömät osanottoni.
Tomi sanoi:Hahaha, haluisin nähdä sen, kun Weebomi potkaisee pitbullterrieriä päähän. Et saisi yhtään potkua perille, kun jalkasi olisi jo polvea myöten wuffen suussa. :lol2:
Mike sanoi:Olis kiva nähdä pittbulli ja sun kattimatti matsaamassa. Se olis tasan 3 sec kun pitti olis syönyt sun kissan, sut, sun auton ja lähimmän korttelin kerrostalot.
protsku sanoi:Tapettien repiminen, oksennuspallot, paskakikkareita pitkin mattoja, treenikassiin kuseminen? Ei tuo sopeutumiselta kuulosta. Kyllä ne on ulkoilmaeläimiä nuo kissat.
protsku sanoi:Opetin koiran seuraamaan vierellä ilman talutushihnaa mutta minusta on itsestään selvää ettei koiraa lasketa hihnasta missään yleisillä paikoilla.
Tomi sanoi:Hahaha, haluisin nähdä sen, kun Weebomi potkaisee pitbullterrieriä päähän. Et saisi yhtään potkua perille, kun jalkasi olisi jo polvea myöten wuffen suussa. :lol2:
Nyt tipuin kärryiltä. Missä olen käytänyt "äpärä-suomenkieltä"? Mihin olen kirjoittanut "by"? Oletko syönyt paljonkin sieniä tänään?tarkemo sanoi:On todella ikävää huomata aikuisen miehen syyllistyvän äpärä-suomenkielen käyttöön.
Kerro minulle välittömästi että, mitä tuo "by" tarkoittaa??????????
training_day sanoi:Oma mielipiteeni on se, että kissat ovat turhia.
Sitten kun vielä lisätään se fakta, että olen niille allerginen, eli en haluaisi kissaan koskea vahingossakaan, niin eiköhän ne perkeleet ole aina syliin kiipeämässä tms. ja sitten kun niitä "hienovaraisesti" siirtää vähän syrjempään, on kädet täynnä kynnen/hampaanjälkiä.
Koiria itselläni on ollut parikin kappaletta ja olen ehdottomasti samaa mieltä muutamien aiempien postauksien kanssa, eli oikein koulutettuna koira on hieno eläin, mutta kouluttamaton saattaa olla erittäin ärsyttävä ja nimenomaan naapureille tai muille sivullisille.
Njoo, samaa mietin. Mitä toi kolmas lause tarkoittaa?Orgasmatron sanoi:Ei nuo koirat ole reflekseiltään muita koiria kummempia. Päähän potkaiseminen kyllä onnistuu, mutta älä kysy mistä tiedän sen. Jalka ei kuitenkaan potkun jälkeen todennäköisesti ole koiran hampaiden välissä eikä mikään muukaan ruumiinosa. Siitä kivoja veitikoita.
Tomi sanoi:Nyt tipuin kärryiltä. Missä olen käytänyt "äpärä-suomenkieltä"? Mihin olen kirjoittanut "by"? Oletko syönyt paljonkin sieniä tänään?
tribulus sanoi:Tarpeiden teko:Hiekkalaatikoita löytyy kaksi kappaletta.Mutta eikös siitä huolimatta paskakikkareita löydy muualtakin.Sitä hajun määrää,kun tämä yksikin hyväkäs ei osaa edes peitellä omia jätöksiään,vaan paskat ja kuset jäävät siihen laatikkoon päällimmäiseksi.Ja tämä on vielä pitkäkarvainen persialainen,niin kikkaroita tarttuu myös sen karvoihin ja sitä kautta kulkeutuu minne sattuu.Toinen kissa kyllä peittää jälkiään,mutta joskus se kuopii lattiaa hiekkalaatikon ulkopuolella!Siis ei hiekalla,eli taas jätökset jäävät paljaiksi.Ja taas haisee…
Ok, kuvitellaan tilanne, että saat potkaistua pitbullterrieriä päähän. Arvaa kiinnostaako sitä kuinka paljon? Saat sen yhden potkun maksimissaan perille, jonka jälkeen makaat kurkku auki omassa verilammikossasi. Koira lähtee paikalta niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, jos ei Orgasmatronin verestä värjäytynyttä turkkia lasketa. Nyt ei puhuta hei mistään Nössie palaa kotiin -halikoirasta. :evil:Orgasmatron sanoi:Ei nuo koirat ole reflekseiltään muita koiria kummempia. Päähän potkaiseminen kyllä onnistuu, mutta älä kysy mistä tiedän sen. Jalka ei kuitenkaan potkun jälkeen todennäköisesti ole koiran hampaiden välissä eikä mikään muukaan ruumiinosa. Siitä kivoja veitikoita.
No voi helvetti, jos potkaiset bradpittbullterrieriä täysiä päähän, niin se ei varmasti hae sulle sen jälkeen keppiä, läähätä iloisesti tai kieri maassa.Ironangel sanoi:Jonkin verran pitbulleja lähipiirissä lemmikkeinä ja edelleen ihmettelen näitä tappajakoira puree kurkun auki juttuja.. Samaa sanotaan bullmastiffeista.