Terrorismia by kissa

Status
Viestiketju on suljettu.
Tomi sanoi:
Vilpittömät osanottoni.

On todella ikävää huomata aikuisen miehen syyllistyvän äpärä-suomenkielen käyttöön.

Kerro minulle välittömästi että, mitä tuo "by" tarkoittaa??????????

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
Hahaha, haluisin nähdä sen, kun Weebomi potkaisee pitbullterrieriä päähän. Et saisi yhtään potkua perille, kun jalkasi olisi jo polvea myöten wuffen suussa. :lol2:

No haulikolla sitten. :lol2:

Mike sanoi:
Olis kiva nähdä pittbulli ja sun kattimatti matsaamassa. Se olis tasan 3 sec kun pitti olis syönyt sun kissan, sut, sun auton ja lähimmän korttelin kerrostalot.

Hmm... Paitsi jos Igulla on tollanen katti
tiger.jpg

Edit:ei vaan osaa

protsku sanoi:
Tapettien repiminen, oksennuspallot, paskakikkareita pitkin mattoja, treenikassiin kuseminen? Ei tuo sopeutumiselta kuulosta. Kyllä ne on ulkoilmaeläimiä nuo kissat.

Tänään heräsin vaihteeksi aikaisin aamulla, kun kerrostalorapun koirat päätti aloittaa laulukonsertin. Myös yökonsertteja olen kuunnellut. Ei vituta yhtään.

Itse muutaman vuoden asuin samassa taloudessa kissan kanssa. Kissa oli haulikkoa vaille valmista kauraa, mutta kissan varsinainen omistaja ei oikein innostunut ideasta :jahas:. Kiva paistella kananmunia kalsarit jalassa ja huomata, että kato perkele tossa se kissa roikkuuu mun reidessä kynsillä kiinni. Kaiuttimet se repi, raapi huonekalut ja ihmiset. Paskoi mihin sattuu jne.. Mulla paloi ihan totaalisesti käämit siihen elukkaan. No lopuksi se jo pelkäsi mua eikä uskaltanut tulla lähelle, mutta se kissa oli päästään vialla (kuten emäntäkin). Monen monta kertaa olisi tehnyt mieli mökillä anpua se kissa supikoirana ja sanoa "sori, vahinko". No joo, helppo noita on jutella, voi olla, että haulikko kädessä olisi tullut pupu pöksyyn.

yleisesti kissoja kohtaan asenteeni on neutraali. Sama mulle, jos joku haluaa kissaa pitää, mutta tämä yksilö oli kyllä jollain tasolla häiriintynyt.

Niin ja sanotaan nyt, että kaikki tarvittavat hiekkalaatikot ja raapimispuut oli kyllä tarjolla.

protsku sanoi:
Opetin koiran seuraamaan vierellä ilman talutushihnaa mutta minusta on itsestään selvää ettei koiraa lasketa hihnasta missään yleisillä paikoilla.

Tämän saisi jokainen koiran omistaja ymmärtää. Mä pelkään koiria siitä syystä, että kaksi kertaa on mua purrut koira. Koira juoksee naama irvessä mua kohti ja omistaja huutelee perään "Ei se pure, haluaa leikkiä vaan". Voi vittu, se on mielenkiintoinen leikki missä koira roikkuu hauiksessa (tai siis siinä kohtaa missä hauiksen pitäisi sijaita) kiinni :jahas:. No onneksi ei mitään vakavampaa sattunut, kiitos paksujen vaatteiden, mutta olisi tuossa jotain voinut sattuakkin.

Kaks kerrosta alempana koira haukkuu kokoajan kun se jätetään yksin asuntoon. Ärsyttää se ja pistän stereot pauhaamaan kovalle, elikkä vahinko kiertämään.

Koirat ovat mukavia oikein koulutettuina ja aion joskus hankkia koiran.

Tomi sanoi:
Hahaha, haluisin nähdä sen, kun Weebomi potkaisee pitbullterrieriä päähän. Et saisi yhtään potkua perille, kun jalkasi olisi jo polvea myöten wuffen suussa. :lol2:

Ei nuo koirat ole reflekseiltään muita koiria kummempia. Päähän potkaiseminen kyllä onnistuu, mutta älä kysy mistä tiedän sen. Jalka ei kuitenkaan potkun jälkeen todennäköisesti ole koiran hampaiden välissä eikä mikään muukaan ruumiinosa. Siitä kivoja veitikoita.

Oma mielipiteeni on se, että kissat ovat turhia.
Sitten kun vielä lisätään se fakta, että olen niille allerginen, eli en haluaisi kissaan koskea vahingossakaan, niin eiköhän ne perkeleet ole aina syliin kiipeämässä tms. ja sitten kun niitä "hienovaraisesti" siirtää vähän syrjempään, on kädet täynnä kynnen/hampaanjälkiä.

Koiria itselläni on ollut parikin kappaletta ja olen ehdottomasti samaa mieltä muutamien aiempien postauksien kanssa, eli oikein koulutettuna koira on hieno eläin, mutta kouluttamaton saattaa olla erittäin ärsyttävä ja nimenomaan naapureille tai muille sivullisille.

Ensin tuohon alkuperäiseen asiaan eli kuten jo on mainittu niin kyllä siinä kissan emännässä on vikaa jos antaa kissojen elää kuin pellossa. Olipa sitten lemmikkinä kissa,koira tai vaikka hai niin se pitää opettaa niin että sillä on omat rajat tekemisiinsä, kunnioittaa toisen omaisuutta ja sen tekemisistä pitää olla vastuussa siten että jos lemmikki tekee jotain niin se on sama kuin itse tekisi. Sama muuten pätee lapsiin eli silläkin pitää olla rajat mitä saa tehdä ja mitä ei samoin sen pitää osata kunnioittaa toisten omaisuutta jne. Hieman kärjistettynä voisin sanoa että sellainen ihminen joka jo antaa lemmikiensä määrätä kaiken niin sille en soisi minä lapsia elämään. Ja voi olla että lemmikitkään ei käy niin vastuuttomalle ihmiselle...

On aivan turhaa väitellä siitä että kumpi on älykkäämpi kissa vai koira? Sillä on lähdettävä siitä että millaiseen tarkoitukseen sen lemmikin haluaa ja mitä siltä odottaa.
Itse pidän enemmän koirista juuri sen takia että niistä saa koulutettua kaverin niin kotiin kun metsälle. Samoin jotenkin vaan koira tuntuu juuri sen takia luotettavammalta kun sillä ei ole niin kovaa itsekkyyttä kuin kissalla. Samoin koiran saa paremmin kuriin joka on tullut tääläkin jo esille.

Sitten tuohon mielipide asiaan: En oikein ymmärrä että miten joku voi olla niin herkkänahkainen että ei suo muiden sanovan mielipidettään? Onko sillä nyt väliä että sanokoo joku hieman kärjistettynä asioita? Samoin jos vaikka joku kauppias kertoo oman mielipiteensä? Minulle ei ainakaan vaikuta mitään se että mitä vaikka Mike sanoo jostakin jos vaan muuten hinta/laatu täsmää niin silloin ostan. En mä rupea kaupanteossa tunteilemaan, olimpa myyjä tai ostaja siinä ratkaisee vaan hinta/laatu.
Jos tuolla lailla ajatellaan että ihminen edustaa aina sitä mitä se tekee työkseen niin kai minunkin pitäisi alkaa elämään kuin kusi sukassa koska olen asiakaspalvelussa että ei asiakkaat hylkää minua ja firmaa. Kaikki aika minkä olen pakkiksella tai muualla kuin duunissa on minun vapaa-aikaa ja minulla on täysi vapaus mielipiteeseen ja ei minun ei tarvitse kumarrella ketään.

Viimeksi muokattu:
tarkemo sanoi:
On todella ikävää huomata aikuisen miehen syyllistyvän äpärä-suomenkielen käyttöön.

Kerro minulle välittömästi että, mitä tuo "by" tarkoittaa??????????
Nyt tipuin kärryiltä. Missä olen käytänyt "äpärä-suomenkieltä"? Mihin olen kirjoittanut "by"? Oletko syönyt paljonkin sieniä tänään?

training_day sanoi:
Oma mielipiteeni on se, että kissat ovat turhia.
Sitten kun vielä lisätään se fakta, että olen niille allerginen, eli en haluaisi kissaan koskea vahingossakaan, niin eiköhän ne perkeleet ole aina syliin kiipeämässä tms. ja sitten kun niitä "hienovaraisesti" siirtää vähän syrjempään, on kädet täynnä kynnen/hampaanjälkiä.

Koiria itselläni on ollut parikin kappaletta ja olen ehdottomasti samaa mieltä muutamien aiempien postauksien kanssa, eli oikein koulutettuna koira on hieno eläin, mutta kouluttamaton saattaa olla erittäin ärsyttävä ja nimenomaan naapureille tai muille sivullisille.

Yo!!

You got it right Training Day.
Kissat saa dissausta täältä myös. "A Lot! I' am tellin' you!"

No cats no problem. Says I
My motto: "Where ever there is cats, there is a lot of brats"

"Knowing what wheights are, doesn't make you shit-faced. It's the lager you drink that will make you a fluent english quoter"

- Trayson Dominic

Orgasmatron sanoi:
Ei nuo koirat ole reflekseiltään muita koiria kummempia. Päähän potkaiseminen kyllä onnistuu, mutta älä kysy mistä tiedän sen. Jalka ei kuitenkaan potkun jälkeen todennäköisesti ole koiran hampaiden välissä eikä mikään muukaan ruumiinosa. Siitä kivoja veitikoita.
Njoo, samaa mietin. Mitä toi kolmas lause tarkoittaa? :)

edit: toinen -> kolmas

Tomi sanoi:
Nyt tipuin kärryiltä. Missä olen käytänyt "äpärä-suomenkieltä"? Mihin olen kirjoittanut "by"? Oletko syönyt paljonkin sieniä tänään?

En ole syönyt sieniä. Niissähän on sitä muskariinia. Tästä enemmän roinapuolella.

Mutta liian ison puuroannoksen aamulla syöneenä lainasin väärää tekstiä.
Osoitin tuon "äpärä-suomenkieli" viestin tämän ketjun aloittajalle.

Ole rauhassa Tomi.

tribulus sanoi:
Tarpeiden teko:Hiekkalaatikoita löytyy kaksi kappaletta.Mutta eikös siitä huolimatta paskakikkareita löydy muualtakin.Sitä hajun määrää,kun tämä yksikin hyväkäs ei osaa edes peitellä omia jätöksiään,vaan paskat ja kuset jäävät siihen laatikkoon päällimmäiseksi.Ja tämä on vielä pitkäkarvainen persialainen,niin kikkaroita tarttuu myös sen karvoihin ja sitä kautta kulkeutuu minne sattuu.Toinen kissa kyllä peittää jälkiään,mutta joskus se kuopii lattiaa hiekkalaatikon ulkopuolella!Siis ei hiekalla,eli taas jätökset jäävät paljaiksi.Ja taas haisee…

Opeta kissat käymään pöntöllä tarpeillaan, niin hajuhaitat vähenee: http://www.genuinaburmese.com/Toilettraining.htm

Tapelkaa pojat, tapelkaa niin maan perkeleesti, voittaja saa sitten suklaata.

Se vaan ihmetyttää että miten helvetissä lemmikkieläinkeskustelut saa ihmiset ihan vauhkoiksi ja tulee postia tyyliin "kyllä minä kun potkasen" ja "kun pitbullterrieri sut syö". Ei näköjään sovi suomalaiselle että toinen tykkää toisista lemmikeistä. Ja sanotaan että suomalaiset eivät kestä erilaisuutta tai erilaisia mielipiteitä, mistähän tämä vittu lie johtuu.
Mutta jatkakaa vaan, kyllä se siitä suttaantuu. Nyt kannattaa muuten sitten siirtyä jo arvostelemaan koira- ja kissaihmisten luonteenpiirteitä ja niiden vajavaisuuksia sekä vikoja.

Orgasmatron sanoi:
Ok, kuvitellaan tilanne, että saat potkaistua pitbullterrieriä päähän. Arvaa kiinnostaako sitä kuinka paljon? Saat sen yhden potkun maksimissaan perille, jonka jälkeen makaat kurkku auki omassa verilammikossasi. Koira lähtee paikalta niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, jos ei Orgasmatronin verestä värjäytynyttä turkkia lasketa. Nyt ei puhuta hei mistään Nössie palaa kotiin -halikoirasta. :evil:

Jonkin verran pitbulleja lähipiirissä lemmikkeinä ja edelleen ihmettelen näitä tappajakoira puree kurkun auki juttuja.. Samaa sanotaan bullmastiffeista.

Pitti on rotu joka hyvin harvoin puree ihmistä, ovat usein melko agressiivisia toisille koirille johtuen siitä että suurinosa nyky piteistä on edelleen tappelulinjaisia. Kissojen kanssa ei ole ollut ongelmia, kun koira on tottunut niihin jo pentuna. Ja useimmille piteille on talon kissa näyttänyt kaapin paikan ja silti ovat väleissä keskenään.

Ja kyllä talven aikana on tulossa pitin pentu bullmastiffille ja kissoille kaveriksi.

Hyvä postaus japalta. Oli kissa tai koira, niin jos ei osaa käyttäytyä, niin omistajassa on vika, se olisi hyvä tajuta. Kuten Jakobkin totesi, oli sekopäisen kissan omistaja/emäntäkin sekopää, MOT. Niinhän se tuppaa useimmiten menemään, myös lasten kohdalla.

Kieltämättä imaisin Saturnuksen sieraimeeni tämän threadin monien postausten johdosta (en aloittajan, ota ero ja tutustu itsellesi sopivampaan naiseen, niin mä toimisin, jos olisi noin vaikeaa). Semmoista se joskus on. Kuten tästäkin ketjusta huomaa, eläimiin lähes jokainen suhtautuu tunteella, niin minäkin usein.

Tiedän toki, ettei mun ostoboikotti mitään liikettä kaada, eikä pidäkään. Olisihan se aivan naurettavaa moista kuvitella ja ennemmin vakaa ja menestyvä firma kuin "perjantaina pystyyn, maanantaina konkkaan" -firma. Lisäksi mulla ei ole Miken eikä Jarmon toiminnasta kieltämättä toistaiseksi harvojen tilauksieni yhteydessä mitään moitittavaa, pikemminkin päinvastoin. Pointtina oli edelleenkin vain se, mitä kannattaa valtakunnallisen firman edustajana valtakunnallisella foorumilla mistäkin sanoa. Miken rehtiys ja suoruus on monen asian suhteen hyvästä (esim. roina), mutta asiasta, johon moni suhtautuu tunteella, voisi ehkä sanoa diplomaattisemmin tai ei ollenkaan. Toki myös pakkislaisen X ja Y soisi käyttävän fiksumpaa kieltä kuin "Ne kissat joutaa KAIKKI tappaa!!", mutta Mike ei ole tällä palstalla kuka tahansa, siitäkään ei mihinkään pääse.

Lemmikkien paremmuudesta väittely on ihan yhtä hedelmätöntä kuin se, onko bemu pare ku mese tai penkkaako mun isi enempi ku sun isi. Väitän edelleen, että suurimmalle osalle niin kissan kuin koirankin pointti lemmikkinä on se, että on joku omasta mielestään kiva elävä otus seurana, oli sitten ihmisseuraa elämässään riittävästi tai ei. Tuon tarpeen täyttävät molemmat ihan yhtä hyvin, on enemmänkin kyse makuasiasta. Ihan samalla lailla pääsee tuliterällä bemulla ja mesellä pisteestä A pisteeseen B, on kyse makuasiasta, kummasta enemmän tykkää.

Ironangel sanoi:
Jonkin verran pitbulleja lähipiirissä lemmikkeinä ja edelleen ihmettelen näitä tappajakoira puree kurkun auki juttuja.. Samaa sanotaan bullmastiffeista.
No voi helvetti, jos potkaiset bradpittbullterrieriä täysiä päähän, niin se ei varmasti hae sulle sen jälkeen keppiä, läähätä iloisesti tai kieri maassa.

Tykkään tapauskohtaisesti sekä kissoista että koirista, useimmiten vain kissat vaikuttava jotenkin leuhkoilta.

Yksi syy miksi pidän enemmän koirista, on se ettei niitä tapaa vapaana terrorisoimassa naapurusto. Kerrankin olin kaverilla kesällä, niin nähtiin kun takapihalla yks saman taloyhtiön kissa ahdisteli sen aitauksessa olevaa kania. Se kani oli ihan paskana ja peloissaan (ja kuten kaikki varmaan tietääkin, voi kani saada säikähdyksestä halvauksen) No heitin sitä kengällä, se lähti karkuun ja ajattelin että juttu on sillä selvä, sitten parin päivän päästä kaveri kertoi ampuneensa sen varsijousellaan (WTF?!?) kun se oli taas vaaninu sitä kania. Eikä muuten ees kusettanu. Se oli viskannu sen ojaan "betonisaappaissa" eli paino sidottuna kaulan ympärille.

Eihän se kivalta tuntunu, enkä oo sällin kanssa jutellu pahemmin sen jälkeen.

Mitä tästä opimme? Emme mitään. :jahas:
Niin ja tämä tarinahan ei ole totta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom