Terrorismia by kissa

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en oikein ole mitään eläinihmisiä. Tykkään kyllä kaikista karvaisista ja pörröisistä elukoista, paitsi siimahännistä. Ei ole ollut lemmikkejä (paitsi kaloja, huonolla menestyksellä) allergioiden takia, enkä ole kyllä kaivannutkaan.

Kissoista on lähinnä huonoja kokemuksia, ne on mun mielestä oikeesti jotenkin pelottavia ja arvaamattomia kynsineen kaikkineen. Yhdellä kaverilla oli kotonaan yli 10 rotukissaa, ja sen oma kissa oli ihan hullu. Niin mustasukkainen isännästään, että sinne ei mielellään edes mennyt kylään.
Nuorempana myös koirat oli suloisuudestaan huolimatta pikkasen pelottavia, mutta nykyisin suhtautuminen niihin on jo luontevampaa. Olin muinoin töissä perheessä, jossa oli Gordoninsetterin pentu, ja sen kanssa kävin pentukoulutuksia (vai mitä lie), ja opin oikeasti tykkäämään koirista. Koiraroduista suloisin ja lutusin on ehdottomasti eurasier.

byebyelove_fleur-of-eurasia.jpg

Ja jotta tää ei menis ihan ohi aiheen, niin sanottakoon, että noi treadin aloittajan emännän kisut ei kuulosta ihan terveiltä. Enkä moista melskausta terrorismia jaksais katella omassa kodissani.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
No voi helvetti, jos potkaiset bradpittbullterrieriä täysiä päähän, niin se ei varmasti hae sulle sen jälkeen keppiä, läähätä iloisesti tai kieri maassa.

Ei varmasti, palaa se pinna tuollaisella koiralla siinä kuin yhtään asennetta omaavalla ihmiselläkin.

Sellainen kommentti on kuitenkin pakko heittää, että onhan niillä koirillakin heikot kohtansa ja JOS sen potkun saa perille ja oikeaan paikkaan, niin on se pittikin sen jälkeen melko rauhallinen. Normi-ihminen vaan ei saa sitä perille ja jos saakin, niin tuskin osuu oikeaan paikkaan.

Tomi sanoi:
No voi helvetti, jos potkaiset bradpittbullterrieriä täysiä päähän, niin se ei varmasti hae sulle sen jälkeen keppiä, läähätä iloisesti tai kieri maassa.

No en minä sitä temppua suosittele kokeiltavaksi bullmastiffinkaan kanssa.. :D
Koira kun koira todennäköisesti hermostuu jos sitä tuntematon henkilö potkaisee päähän.

Ironangel sanoi:
Koira kun koira todennäköisesti hermostuu jos sitä tuntematon henkilö potkaisee päähän.
Niin paitsi joku vitun chi-hua-hua ei ehdi hermostua, koska on raato jo siinä vaiheessa, kun potkun ilmavirta pyyhkäisee kuonon ohi. Joku irlanninsusi-hua-hua tai dober-hua-hua todennäköisesti pistää jo kampoihin. :)

Pitbull eli staffordshirenterrieri on kova pikku paskiainen mutta ei paras koiratappelija kun nyt väitellään :D

Tämmönen Tosa on maailman kovin koiratappelija, jo kokonsa puolesta saisi pitbullterrieri selkään. Nämä on koirat on syntyny tappelemaan, jeah!
Amerikan pitbull eli amerikanstaffordshirenterrieri on toinen kova paskiainen, tavallinen pitbulli on nössö noihin verrattuna.

TOSA.jpg

wpe3.jpg

Sitten juttua kissoista ettei mene täysin offtopiciksi, ainakin meidän oma kissa on aivan ihana, paljon ihanampi ku vaikka Pörrö :).

Koirat on myös ihquja.

Pitbullit on alunperin olleet semmoisia jalostettuja tappelumasiinoja että oksat pois. Ruumiinrakenne on ihanteellinen, vahvojakin ovat kuin mitkä. Rauhallisiahan ne on, mutta jos päähän menee monottamaan ja saa tuommoisen ryökäleen suuttumaan, niin siinä on isompikin mies ihmeissään. Purematilastoissa nuo eivät kärkeen yllä, vaan siellä on jotain kotikoiria tyyliin kultainen noutaja yms. Pitit on koirakunnan kingejä.

pitbull.jpg

Mike sanoi:
Pitbullit on alunperin olleet semmoisia jalostettuja tappelumasiinoja että oksat pois. Ruumiinrakenne on ihanteellinen, vahvojakin ovat kuin mitkä. Rauhallisiahan ne on, mutta jos päähän menee monottamaan ja saa tuommoisen ryökäleen suuttumaan, niin siinä on isompikin mies ihmeissään. Purematilastoissa nuo eivät kärkeen yllä, vaan siellä on jotain kotikoiria tyyliin kultainen noutaja yms. Pitit on koirakunnan kingejä.

:kippis1: Tuo koira rokkaa. Ei varmasti tarttis hamppeja pelätä, jos tommosen kanssa kävisi iltakävelyllä... Tuo on sitten tosiaankin amerikanstaffordshiren terrieri, saattaisin kyllä tyytyä tavalliseen staffiin, kun oon tällainen nössö :)

EDIT saa olla aika kissa jos tommosen voittaa...

Osaako kukaan muuten sanoa että miten koiraa vastaan on paras tapella paljain käsin?

Isä kerto että armeijassa koirakouluttajana ollessaan siellä oli ollu pari häiriintynyttä yksilöä mukana, niin paras tapa oli ottaa kurkusta kiinni jos olivat päälle tulossa

Koirahan pyrkii aina kaatamaan uhrin ja käymään kaulaan kiinni. Kaverilla oli aikanaan mastiffi ja siitä tulikin sitten kuuluisa koira kun hyökkäsi sairaana sällin tyttökaverin päälle, repi kuonokopan irti ja tappoi muijan lenkkipolulle. Tapauksesta muutama vuosi aikaa, tosi mukava otus oli aina kun tekemisissä olin.

Mike sanoi:
Purematilastoissa nuo eivät kärkeen yllä, vaan siellä on jotain kotikoiria tyyliin kultainen noutaja yms. Pitit on koirakunnan kingejä.

pitbull.jpg

Onkos nuo tilastot suhteutettu rotujen yleisyyteen? Voisi kuvitella, että kultaisia noutajia on muutama kymmenen kertaa enemmän kuin pittejä.
Lisäksi tuntuu olevan ikävän yleinen harhaluulo ettei esim.kultaista noutajaa tarvitse kouluttaa "kun se on niin kiltti" ja niitä annetaan pahimmillaan lapsille "leikkikavereiksi". Ei lapset ymmärrä koiran käytöstä.

Ps. Ei sitten herneitä nenään, mutta miksi tuntuu että jokaisella bodarilla jolla on koira niin sen koiran pitää sitten olla joku pitbulli tai rotikka vähintään. Onko sillä jotain tekemistä itsetunnon kanssa? " Ei näin kova karju voi mitään normaalia koiraa ottaa!! Sen pitää olla tappaja!"

Ugga sanoi:
Ps. Ei sitten herneitä nenään, mutta miksi tuntuu että jokaisella bodarilla jolla on koira niin sen koiran pitää sitten olla joku pitbulli tai rotikka vähintään. Onko sillä jotain tekemistä itsetunnon kanssa? " Ei näin kova karju voi mitään normaalia koiraa ottaa!! Sen pitää olla tappaja!"
Eiköhän nämä ole juuri niitä samoja tyyppejä jotka olivat vielä yläasteikäisinä kokoluokkaa 169cm ja 65 kiloa ja joita isot pojat kiusasivat ja elämä oli heille muutenkin pelottavaa. Sitten he kokivat valaistumisen ja alkoivat nostaa rautaa, douppaamaan jne. ja muutenkiin elämän tarkoitukseksi tuli itsekunnioituksen palauttaminen suuren lihasmassan kautta.

Ei voi olla todellista että threadi päätyi sitten lopulta väittelyyn että kuka voittaa: kissa, pit bull vai ihmisen jalka. Ei voi ymmärtää.

Minä nyt yritän kovasti pysyä asiallisena ja rauhallisena, vaikka se kissanomistajana onkin kovin vaikeaa...

Eli siis: Jos kissa terrorisoi/tekee tarpeensa muualle kuin hiekkalaatikkoon/on väkivaltainen tms. niin kyse on vastuuttomassa omistajassa ja huonossa kasvatuksessa, ei kissassa itsessään. Niinkuin on tässäkin ketjussa jo moneen kertaan todettu. Ja kyllä minäkin muuten haluaisin vastauksen siihen kysymykseen, miksi kissoja saa täällä avoimesti vihata, mutta koirien kohdalla vastaavaa tuskin sallittaisiin? Mistä tällainen viha ja inho viatonta luontokappaletta vastaan aikuisilla (???) miehillä/ihmisillä kumpuaa? Ihan turha on nyt vedota siihen, että koira olisi muka hyötyeläin, ei se nimittäin enää nykyään ole sitä monessa tapauksessa yhtään sen enempää kuin kissakaan.

Skenaario: Te pahimmat kissanvihaajat, entäpä jos teillä on joskus tytär tai poika, joka pitää kissoista kovasti ja haluaisi sellaisen? Nauratteko silloinkin räkäisesti ja toteatte : "kissat on saatanasta ja ne joutaisi kaikki tappaa"? Entäpä, jos elämänne nainen olisikin kissanystävä, saattaisi suhde hyytyä aikas lyhyeen tuollaisen kommentoinnin seurauksena. Ja jos itse saisin kuulla, että minun poissaollessani kumppanini olisi kohdellut kissaani huonosti (kuten aloittajan postista vähän vaikutti), niin hän olisi todentotta ex-kumppani ennenkuin ehtisi kissaa sanoa! No, onneksi tuosta ei ole pelkoa, sillä elämänkumppanini rakastaa kissoja kuten minäkin :haart:

Ikävä huomata, että kaksi Pakkotoiston tunnetuinta persoonaa sortuvat sentasoiseen kommentointiin, kuin tässä ketjussa :(

Ihme helvetin "Mikä eläin sekoaa, ei sekoa tai kuolee, kun sitä potkaisee päähän" -thread. Onko teillä useinkin mielihaluja potkia eläimiä?

vilma-liina sanoi:
Kissoista on lähinnä huonoja kokemuksia, ne on mun mielestä oikeesti jotenkin pelottavia ja arvaamattomia kynsineen kaikkineen.

Mun on vaikea ymmärtää tätä kommenttia kun on ollut 15 vuotta kissa talossa. Mielestäni kissojen elekieltä on helppoa tulkita. Kissan kun antaa olla rauhassa, niin ei sitä ihminen juuri kiinnosta.

Gillyanne sanoi:
Skenaario: Te pahimmat kissanvihaajat, entäpä jos teillä on joskus tytär tai poika, joka pitää kissoista kovasti ja haluaisi sellaisen? Nauratteko silloinkin räkäisesti ja toteatte : "kissat on saatanasta ja ne joutaisi kaikki tappaa"? Entäpä, jos elämänne nainen olisikin kissanystävä, saattaisi suhde hyytyä aikas lyhyeen tuollaisen kommentoinnin seurauksena.
Jos mulla on joskus tytär tai poika, joka pitää kissoista kovasti ja haluaisi sellaisen, niin mä naurasin silloinkin räkäisesti ja toteaisin: "kissat on saatanasta ja ne joutaisi kaikki tappaa". Jos mun elämäni nainen olisikin ollut kissanystävä, niin se olisi saanut valita joko mut tai kissat - onneksi ei ollut. :)

Ugga sanoi:
Meille on sittenkin tulossa dobermannin sijaan Chow Chow, joten ei ainakaan ole tappajaa tänne tulossa, tosin en ole kyllä enää edes bodari.
chowroug.jpg

Irvailijoille tiedoksi, että tuon koiran rotukuvaus on paljon sopivampi meille kuin esim lyhytikäisen dobberin. Rauhallinen möllöttäjä jota ei kiinnosta juuri asunnon tuhoaminen.

Tuli vaan mieleen että jospa joku osais sanoa mitä hittoa tässä tapahtuu tolle kissalle? Miksi se kilahtaa? Olen nähny kerran kaverin katin tekevän samallalailla ja aika pelottavaaa oli kattoo sitä vierestä?
Video on lainattu viedoita- Threadista:
Kaljaveikko sanoi:

Ja ensimmäiseen viestiin sen verran, että kyllä sitä on keskusteltava sen tyttären kanssa siitä miltä tuntuu kolme kissaa himassa. Mulle toi ei menis läpi millään ihan vaan lukumäärän vuoksi. Ei menis kolme koiraakaan. Mä olen maalta kotoisin ja aina on vaikka millasta elukkaa juossu nurkissa, joten yks eläin mitä tahansa rotua menee kivuttomasti. Mutta jos saisin päättää etukäteen, niin koira. Tai Nainen. :D

Mike sanoi:
Meille on sittenkin tulossa dobermannin sijaan Chow Chow, joten ei ainakaan ole tappajaa tänne tulossa, tosin en ole kyllä enää edes bodari.
Voi kun on ihana karvaturri. Ei kannata sitten heti viedä lekuriin, jos kieli vähän sinertää. ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom