Voi taivas miten loistavaa viihdettä tämä threadi!!!
Anyway, minulla on ollut todella paha kissa-allergia jo lapsuudesta asti. Kun aikoinaan himassa tuli tieto, että poika on muttamassa omaan kotiin, hankittiin kissa välittömästi. ELI: Viimeisen 15 vuoden aikana en ole voinut vierailla äitini luona kahta tuntia pidempään, koska muuten meinaan tukehtua.
Onko nerokkaampaa keksintöä?? Varmasti ei poika muuta häntä koipien välissä takaisin kotiin, ei tule edes yöksi vaikka akka heittäisi pihalle, nerokasta.
Kissoissa mua ärsyttää ehkä eniten niiden "loismainen" luonne. Ne tulee luokse vain itsekkäistä lähtökohdista. Esim. kun olet tarpeeksi rapsuttanut kissaa saatkin yhtäkkiä hampaista taikka vähintään kynsistä oikein kunnolla ( kokeiltu on ). Miettikää jos koira purisi ranteesta paijauksen päätteeksi!!!
Koiranomistajana inhoan / vihaan eniten niitä koirien omistajia jotka eivät ymmärrä suomea. ESIMERKKI:
Olen kävelyllä koirani kanssa (terrieri) joka vihaa muita koiria ja on aina valmis tappeluun. Vastaan tulee koira omistajineen joka yrittää tuoda omaa koiraa luokseni vaikka koirani jo karjuu täyttä huutoa ja minä pidän sitä kaksin käsin kiinni.
Sanon selvällä suomen kielellä: "Älkää jooko tulko tänne, koska TÄMÄ MEIDÄN koira alkaa tapella no matter what!"
Vastaus: "Eiku tämä meidän koira on oikein kiltti, ei se tee kenellekkään mitään pahaa..."
SIIS MITÄ VITTUA?? Näin käy vähintään kerran kuussa. Mikä siinä on niin vitun vaikeaa uskoa jos tuntematon vastaantulija sanoo koiraansa vihaiseksi, niin silti pitää tuoda se oma pikku moppe syötäväksi???