Terrorismia by kissa

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun mielestä kissat ja koirat on w**tu parhaita. Molempien kanssa on kakarana tullut asusteltua ja vielä en ole ikävään kummankaan lajin edustajaan törmännyt missään. Se ainoakin, kaverin kärttyinen mäyräkoiravanhus, on ollut mun kaveri aina grillimakkaralla lahjomisesta lähtien.

Kiireisenpuoleisesta elämäntilanteesta, kaupunkiasumisesta ja emäntäkandidaatin allergiasta johtuen moisia tuskin kuitenkaan lähitulevaisuudessa taloudessa näkyy. :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
indigof73 sanoi:
Yöllinen naukuminen ja elämöinti loppui, kun suljin avovaimon nyrpistelystä huolimatta kissat aina iltaisin WC:hen odottelemaan aamua. Internointi kesti noin 2 viikkoa.

Oo onnellinen että se jäi pelkäks nyrpistelyksi,idiootimpi muija olis voinut alottaa täyden sodan tollasen pikkujutun takia.

vilma-liina sanoi:
Mussa on varmaan joku ihmeellinen haju, joka saa kissat aina kimppuun.
Jos istuskelen kylässä rauhassa soffalla, niin eipä aikaakaan, kun jo hyppää kisu syliin (se on vielä ok) ja sitten alkaa se leikkisä kynsiminen, hellähkö kuoputtelu ja pisteleminen housujen läpi. Se on varmaan jotain leikkiä, mutta en erityisemmin innostu siitä. :)

Oooh tuo kissa ainakin tykkää susta. :) Yleensähän henkilöt, jotka eivät pidä kissoista koittavat olla mahdollisimman syrjässä ja hiljaa. Toiset taas ojentelevat käsiään ja tuijottavat pahaenteisesti kattia. Kissahan ei moisesta tykkää mutta kun huoneessa on joku joka ei tuijota tai ojentele ulokkeitaan kisua kohti niin sehän se näyttää kissan silmissä luotettavalta ja turvalliselta ihmiseltä. Sen sylkkyyn voikin siis mennä nukkumaan.

Tarpomisella kissa valmistautuu nukkumaan, onhan se vähän pisteliästä mutta nukkuva kissa sylissä on niin kiva.

/me ajattelee jo edesmennyttä Piki-kissaa Kemiön saarella :haart:

mattibodari sanoi:
Pitbull eli staffordshirenterrieri on kova pikku paskiainen mutta ei paras koiratappelija kun nyt väitellään :D

Tämmönen Tosa on maailman kovin koiratappelija, jo kokonsa puolesta saisi pitbullterrieri selkään. Nämä on koirat on syntyny tappelemaan, jeah!
Amerikan pitbull eli amerikanstaffordshirenterrieri on toinen kova paskiainen, tavallinen pitbulli on nössö noihin verrattuna.

Pitbull ei ole staffordshirenterrieri. Staffordshirenterrieriä ei ole olemassa.

Amerikan pitbull(terrieri) ei ole sama koira kuin amerikanstaffordshirenterrieri vaikkakin Amöriikassa aika moni koira on rekisteröity sekä pitiksi että amstaffiksi.

Orgasmatron sanoi:
Pitbull ei ole staffordshirenterrieri. Staffordshirenterrieriä ei ole olemassa.

Amerikan pitbull(terrieri) ei ole sama koira kuin amerikanstaffordshirenterrieri vaikkakin Amöriikassa aika moni koira on rekisteröity sekä pitiksi että amstaffiksi.

Amerikanstafforshirenterrieri eli amstaffi

staffordshirenbullterrieri eli staffi
Tuolta rotukuvauksia
http://www.staffordshirenbullterrieriyhdistys.fi/

http://www.sunpoint.net/~astry/pitti.html

on ne vaan niin lutusia

Meillä oli kotona vielä asuessani kissa ja koira. Molemmista elukoista kyllä tykkään. Mitä terrorisoiviin kisuleihin tulee, niin viimeinen vähemmän miellyttävä muisto on se, kun exän katti pissasi mun laukkuun. Ei riittänyt yksi kerta vaan piti vielä toisenkin kerran ja eri kassiin. Ei jäänyt kuitenkaan pahempia traumoja kissoja kohtaan :)

Koiran, kissan tai minkä tahansa muunkin eläimen häiriintynyt käytös johtuu suurimmassa osassa tapauksista omistajasta ja hänen tekemistään virheistä.

Itseäni vituttaa suuresti samassa talossa asuvan tyttösen chihuahua, jota kyseinen naikkonen ei saa sitten niin millään pidettyä käskyn alla, vaan tämä ihmisen jalostaman suden irvikuva (joka on mun mielestä lähinnä söpö eläin, EI koira) ryntää jalkojen juureen haukkumaan ja hyppimään. Voi vain kuvitella, millaista vouhotusta ja jeesustelua seuraisi, jos esim bullterrieri käyttäytyisi noin.

Toisaalta, perustan kyllä muutenkin enemmän hauvoista, joilla on alunperin ollut jokin tietty käyttötarkoitus ja "työ" (metsästys-, palveluskäyttö jne), jolloin jalostuksessa on kiinnitetty ensisijaisesti huomiota siihen, mitä koiran päässä liikkuu.

Muuten meneillään olevaan keskusteluun kantaaottamatta sanon vaan että tuo kissan "tamppaaminen" / etutassuilla "varniminen" - miksikä sitä nyt tahtoo kutsua, on käytöshäiriö joka johtuu siitä että pentu on erotettu emostaan liian aikaisin. Tamppaamisen alkuperäinen tarkoitus on ollut emon mahan painelu tissien kohdalta ja siten viestittää emolle että "paas pistäen sitä maitoa tulemaan prkl".

Dragon sanoi:
* Dragon ajattelee jo edesmennyttä Piki-kissaa Kemiön saarella :haart:

:offtopic: Onko sulla mökki Kemiössä, kun ilmeisesti asut kumminkin Turussa? Asun nimittäin itse Kemiön naapurikunnassa...

Niin joo, älkää nyt herran tähden ottako kaikkia kommentteja niin vakavasti :lol2:

Vähän :offtopic: mutta tossa Miken postaamassa kuvassa olevalla pittbullilla on kyllä testotasot aivan metsässä. Estrogeeni riehuu koiraparan elimistössä. Nahka vaan roikkuu tyhjänä kun nestepöhö on haihtunut. Ilmeisesti roinaus on lopetettu kuin seinään.

chowroug.jpg

Itselläni tuli kammo kissoihin kun yksi saatanan katti kävi käteeni kiinni kun rapsutin sitä.No käsi tulehtu.Viiteen minuttiin kissa ei päästäny irti ennen kuin löin sen pöytään. Sen jälkeen hain haulikon ja loppu tuloksen voitte arvata. kisu kisu :evil:

Jos kissi paskoo tai kusoo,niin työntäkää niitten pää siihen jätökseen ja nakakkaa pitkäs kaares pihalle.Näin meirän kissit on oppinu tavoille.

Rockster sanoi:
Jos kissi paskoo tai kusoo,niin työntäkää niitten pää siihen jätökseen ja nakakkaa pitkäs kaares pihalle.Näin meirän kissit on oppinu tavoille.
Notta siältähän tuli oikeen kunnon pohojalaanen kissanpläsitysvinkki! :lol2:

Gillyanne sanoi:
Onnea vaan tulevalle perhe-elämällesi - sitä sinä nimittäin tulet tarvitsemaan, jos/kun asenteesi ja joustavuutesi ovat tuota luokkaa :rolleyes:
[mod]Kukkasia kaikille, love is all around, ei aleta liian henk. koht. juttuihin :Mike[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:offtopic: kissa-aiheesta

Hieman näyttää olevan epäselvyyttä amerikanpitbullin, staffin, amstaffin jne. suhteen. Näiltä sivuilta voi käydä katsomassa ihan faktaa pitbulliin, amerikanbulldoggiin jne. liittyen http://www.sathy.fi

On se muuten kumma, kun bullmastiffi sai yhdessä vaiheessa oikein tappajan maineen. Jokainen koira, varsinkin vahva ja kookas sellainen, voi saada pahaa jälkeä aikaiseksi seotessaan. Iltapäivälehtien on tietty kiva repiä lööppejä ja ihmiset kauhistelevat noita "tappajia". Kuinka ollakaan jokainen tietää yhtäkkiä vaikka kuinka monta tapausta, joissa tällainen kauhea bullmastiffi (yleensä kansan suussa mastiffi (eri rotu), bullmanstihvi jne.) on käynyt naapurin kaiman serkun langon isoisän kimppuun syyttä ja varoittamatta :david:

Toki silloin aikanaan sai tilaa jalkakäytävällä, kun kahta bullmastiffia ulkoilutti. Molemmat olivat yhtä kovia tappajia kuin keskiverto undulaatti.

hoplaa sanoi:
Muuten meneillään olevaan keskusteluun kantaaottamatta sanon vaan että tuo kissan "tamppaaminen" / etutassuilla "varniminen" - miksikä sitä nyt tahtoo kutsua, on käytöshäiriö joka johtuu siitä että pentu on erotettu emostaan liian aikaisin.

Luulen että tämä on :anssi: Mun kissaa ei ole vieroitettu liian aikasin emostansa, ja silti se tamppaa. Tamppaaminen tapahtuu yleensä klo 04.00-06.00 välisenä aikana mun mahan päällä. :hyper: Se on varmaan kaikille kissoille ominaista tuo tamppaus, riippumatta siitä milloin pentu on vieroitettu.

John R sanoi:
Luulen että tämä on :anssi: Mun kissaa ei ole vieroitettu liian aikasin emostansa, ja silti se tamppaa. Tamppaaminen tapahtuu yleensä klo 04.00-06.00 välisenä aikana mun mahan päällä. :hyper: Se on varmaan kaikille kissoille ominaista tuo tamppaus, riippumatta siitä milloin pentu on vieroitettu.

Yhdyn edelliseen, kissat yleensä tamppaa eniten rinnanpäällä kun mä heittäydyn sohvalle vahvempi kolli ylempänä ja pikkupoika vatsan päällä
kunnes nukahtavat. Ja vihjeeksi muillekin miehille että mun ei sitten "kissojen edun vuoksi" tarviste sohvalta nousta vähään aikaan...tepsii naiseen.

masai1967 sanoi:
Yhdyn edelliseen, kissat yleensä tamppaa eniten rinnanpäällä kun mä heittäydyn sohvalle vahvempi kolli ylempänä ja pikkupoika vatsan päällä
kunnes nukahtavat. Ja vihjeeksi muillekin miehille että mun ei sitten "kissojen edun vuoksi" tarviste sohvalta nousta vähään aikaan...tepsii naiseen.

Juu tuo on kova kikka. Kissa syliin vaa ja sitten toteaa, että ei tässä nyt raaski liikkua mihinkään kun tuo katti tossa on. Tuolla on luisteltu monista kotihommista. :D

Voi taivas miten loistavaa viihdettä tämä threadi!!! :rock:

Anyway, minulla on ollut todella paha kissa-allergia jo lapsuudesta asti. Kun aikoinaan himassa tuli tieto, että poika on muttamassa omaan kotiin, hankittiin kissa välittömästi. ELI: Viimeisen 15 vuoden aikana en ole voinut vierailla äitini luona kahta tuntia pidempään, koska muuten meinaan tukehtua.

Onko nerokkaampaa keksintöä?? Varmasti ei poika muuta häntä koipien välissä takaisin kotiin, ei tule edes yöksi vaikka akka heittäisi pihalle, nerokasta.

Kissoissa mua ärsyttää ehkä eniten niiden "loismainen" luonne. Ne tulee luokse vain itsekkäistä lähtökohdista. Esim. kun olet tarpeeksi rapsuttanut kissaa saatkin yhtäkkiä hampaista taikka vähintään kynsistä oikein kunnolla ( kokeiltu on ). Miettikää jos koira purisi ranteesta paijauksen päätteeksi!!!

Koiranomistajana inhoan / vihaan eniten niitä koirien omistajia jotka eivät ymmärrä suomea. ESIMERKKI:

Olen kävelyllä koirani kanssa (terrieri) joka vihaa muita koiria ja on aina valmis tappeluun. Vastaan tulee koira omistajineen joka yrittää tuoda omaa koiraa luokseni vaikka koirani jo karjuu täyttä huutoa ja minä pidän sitä kaksin käsin kiinni.

Sanon selvällä suomen kielellä: "Älkää jooko tulko tänne, koska TÄMÄ MEIDÄN koira alkaa tapella no matter what!"

Vastaus: "Eiku tämä meidän koira on oikein kiltti, ei se tee kenellekkään mitään pahaa..."

SIIS MITÄ VITTUA?? Näin käy vähintään kerran kuussa. Mikä siinä on niin vitun vaikeaa uskoa jos tuntematon vastaantulija sanoo koiraansa vihaiseksi, niin silti pitää tuoda se oma pikku moppe syötäväksi???

Heikki M. sanoi:
*klips* Ne saivat käydä takapihalla kilistämällä ovessa olevaa kelloa. Sitten aina keväällä piti käydä paskatalkoissa noukkimassa näitten helvetin rakkien korkeimpia aikaansaannoksia. No tietysti siinä meni kaksi kuukautta ennen kuin toinen karvaperse oppi kuonolla edes tökkimään sitä kelloa. Samassa talossa oli myös kissa, joka oppi parissa päivässä soittamaan sitä kelloa katsomalla vierestä, kun rakkia opetettiin. *klips*

Vähän menee :offtopic: , mutta:
Porukoilla on kaksi shelttiä ja kaksi kissaa. Shelteille äiti on opettanut juustonpalan avulla semmoisen tempun, että istuvat persiillään etutassut ilmassa ja toisella tassulla paipatetaan "heihei". Kerran äiti näytti mulle kun olin kotona käymässä kuinka temppu toimii. Vanhapoikakolli tuli kanssa juusto-osingolle ja teki samalla lailla. Persus maahan, etutassut ilmaan ja tassulla paipai! Katsottiin äipän kanssa :eek: . Oli oppinut ihan itsekseen vierestä seuraamalla... Ja teki useamman kerran, ettei ollut vain vahinko... :lol2:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom