Terrorismia by kissa

Status
Viestiketju on suljettu.
tribulus sanoi:
Ja taas tämä persialainen aiheuttaa suurimmat tuskat,kun se on niin tyhmä,että vaikka vettä sataisi kaatamalla,se vaan makaa ulkona ja imee vettä karvoihinsa sienen lailla ja kaikki tietää mihin se vesi lopulta päätyy.

Jostain syystä repesin tota kohtaa kun kuvittelin semmosen pallokalan röhnöttämässä kaatosateessa. :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tikari sanoi:
Vähän menee :offtopic: , mutta:
Porukoilla on kaksi shelttiä ja kaksi kissaa. Shelteille äiti on opettanut juustonpalan avulla semmoisen tempun, että istuvat persiillään etutassut ilmassa ja toisella tassulla paipatetaan "heihei". Kerran äiti näytti mulle kun olin kotona käymässä kuinka temppu toimii. Vanhapoikakolli tuli kanssa juusto-osingolle ja teki samalla lailla. Persus maahan, etutassut ilmaan ja tassulla paipai! Katsottiin äipän kanssa :eek: . Oli oppinut ihan itsekseen vierestä seuraamalla... Ja teki useamman kerran, ettei ollut vain vahinko... :lol2:
Kissathan on viisaita mutta ovat vaan niin itsepäisiä. Meidänkin kissa osas painaa ovi summeria että pääsi yöllä sisälle,välil ihmettelin kun alko ovisummeri soimaan keskellä yötä niin kissahan se siel oli.

Tikari sanoi:
Vähän menee :offtopic: , mutta:
Porukoilla on kaksi shelttiä ja kaksi kissaa. Shelteille äiti on opettanut juustonpalan avulla semmoisen tempun, että istuvat persiillään etutassut ilmassa ja toisella tassulla paipatetaan "heihei". Kerran äiti näytti mulle kun olin kotona käymässä kuinka temppu toimii. Vanhapoikakolli tuli kanssa juusto-osingolle ja teki samalla lailla. Persus maahan, etutassut ilmaan ja tassulla paipai! Katsottiin äipän kanssa :eek: . Oli oppinut ihan itsekseen vierestä seuraamalla... Ja teki useamman kerran, ettei ollut vain vahinko...

Öh, tota eivätkös kaikki kissat istu persiillään ja kurottele etutassuilla aina jos vaan jotakin syötäväksi kelpaavaa sattuu jossain pöydällä/kädessä olemaan?

IronMind sanoi:
Öh, tota eivätkös kaikki kissat istu persiillään ja kurottele etutassuilla aina jos vaan jotakin syötäväksi kelpaavaa sattuu jossain pöydällä/kädessä olemaan?

Kyllä se on nenukka jolla ekaks kurotellaan ja haistellaan. Tassuilla aletaan sitten lääppiä sitä suupalaa kun sitä on haisteltu ekaks.

Aikalailla hyvät naurut tästäkin ketjsuta sai, vedeltiin herneitä nenään urakalla.

Olen itsekin kissaihminen, eikä vois vähempää kiinnostaa jos joku sanoo kissoja vihaavansa, sehän on jokasen oma asia. On niitä "kissanvihaajia ja tappajia" meilläkin käynyt ja kummasti tuntuu olevan tärkeä asia, että tämä meidän arempi kissa (kuva mun avassa) tulee ottamaan ruokaa ja että sitä saa silittää.

Mutta mitä tulee kissan käytökseen, niin tavoille opetettu kissa ei pasko nurkkiin, ei revi huonekaluja, ei huuda yötämyöden jne. Ainakin meillä kissat nukkuu yöt ja ne on opettu saamaan ruuan sitten kun ylös noustaa, joskus kello on 5.00 ja joskus 12.00.

Ja en usko minäkään, että toi tamppaaminen johtuu yksin aikaisesta vieroituksesta. Ihan oikeaan aikaan on meidänkin katit vieroitettu ja molemmat tamppaa, tyttökissa enemmän. Joka ilta se tulee mahan päälle ja sitä pitää jonkinaikaa mahasta rapsutella, sitten se lähtee nukkumaan. Ja aamulla ne pomppaa sänkyyn rapsutettaviksi heti kun puhelimen kello herättää, tai sitten jos alkaa puhetta kuulumaan.

Koirat on ihan jees, itelleni en kerrostaloon koiraa ottaisi, ei todellakaan viitti lähteä enää koiran kanssa pihalle, jos on kuuteeen mentävä duuniin. Jos asuisi lahdella ja voisi koiran päästää ulos aamutoimien ajaksi, ottaisinkin varmasti koirankin.

Otan osaa ketjun aloittajalle. Mut itepähän otit.

Kotopuolessa, jossa kissat sai tulla ja mennä niinkuin halusivat. Kissat toi tappamansa hiiret rappusille riviin. Kerran oli yks hiiripoikue siinä rivissä. Ja kissa istui ylpeänä siinä vieressä pää pystyssä. Olin kyllä aika äimän käkenä. Yksi kissoista omisti koiran sielun. Käveli perässä koko ajan, kaipas huomiota aivan jatkuvasti ja oli muutenkin todella tottelias. Hauskin piirre ehdottomasti kissoissa on se valtava uteliaisuus mikä niillä on, ei tarvitse olla kuin peitonkulma kohollaan, niin sinne heti ollaan menossa. Parempaa kalakaveria kuin rannalla rivissä istuvat kissat saa hakea, laiturille koukusta tippunut särki ei nimittäin koskaan pudonnut takas jokeen. Kissojen vesiämpäristä kalankoukintaa on myös hauska seurata. Ja kissanpentujen rallia voi seurata vaikka tuomiopäivään asti, kuten myös koiranpentujenkin juoksua. Koiriakin on talossa ollut, kyllähän ne on niin perheenjäseniä kuin vain olla voi. Koiralla on lisäksi ilmeitä, vaikkakin lieviä sellaisia, hauskin on tietysti rysän-päältä-kiinni ilme, kun koira tietää, että kohta tulee torua. Koirissa vituttaa eniten niitten jotkin tyhmät omistajat. Jos dooperi on purrut paria koiraa, niin sitä tuskin kannattaa sitten irti juoksuttaa yleisessä puistossa. Sitten oma lukunsa on nämä luuserit, jotka ottaa ison koiran itsetuntosyistä. Sen oikein näkee olemuksesta mitä varten koira on hankittu, enkä yleistä rotikoitten, doopereitten ja bullien omistajia. Ne rodut on vain kusipäämagneetteja. Kasvattajien vastuuta ei voi koskaan korostaa liikaa. Koomisin koiranulkoiluttaja on tietysti ähkivä bodari, jolla on kaulassa leijona-vaakuna ja iso rotikka hihnassa. Nyt on mies.

Kasvakaa te, joitten musti syö teidän mustin. Kohta koittaa se päivä, kun fantom saapuu devilin kanssa puistoon ja syö teidän mustit suihinsa. Kun mustanaamio puhuu, niin pygmit kuuntelee. Viidakon vanha sanonta. Jos se ei riitä, hilaan paikalle pari sumuisten vuorten gorillaa, joka eka vetää teidän mustin kahteen pekkaan suihin ja vetää vielä omistajaa kimpassa perseeseen. Loppuu se koirilla uhoilu.

Hau hau. Miu miu. Vuh vuh. Mou mou.

Tomi sanoi:
Lopettaisitko jo tuon lässytyksen? Miken ja minun "status" (mikäli minä olen tuo toinen tarkoittamasi henkilö) ei määrittele meidän mielipiteitä. Ja juuri sinä kuulostat sellaiselta nalkuttavalta pirttihirmulta, joka paiskaisi ukon mäkeen, jos hän tulisi kissoille allergiseksi.

Aika kovaa tekstiä yhden ainoan postauksen perusteella. Ymmärtääkseni minulla VIP-maksun maksaneena on oikeus ilmaista mielipiteeni tämän palstan ja sen ylläpidon/moderaattoreiden toiminnasta, ja jos olen jostain syystä niihin pettynyt, niin kyllä aion sen myös esiin tuoda. Toki olen palstaa paljon myös kehunut ja aion kehua vastakin, kun sen paikka tulee!

Väännetäänpä vielä ratakiskosta, jos kyse oli siitä ettet jostain syystä ymmärtänyt (vaikka taisin tämän jo jossain postauksessa esiin tuodakin): Mikäli elämänkumppanini olisi allerginen/sellainen hänellä puhkeaisi, niin tottakai tilanne pitäisi silloin arvioida uudelleen, mahdollisesti hankkia lemmikeille uudet kodit. Toivottavasti näin ei ikinä tule käymään. Ja JOS taas kyse oli silkasta ilkeilystä/vittuilusta, niin tekisi kyllä mieleni vastata samalla mitalla, mutten taida tällä kertaa sellaiseen alentua kuitenkaan.

Yleisesti: Kenellekään ei liene enää epäselvää se, että kissat OVAT minulle rakkaita otuksia, varsinkin oma ja elämänkumppanin kisut. :haart: Ja kuultuani/luettuani hyvinkin julmia tarinoita kaltoinkohdelluista ja hylätyistä kissoista en vain voi sille mitään, että kissaviha saa sisun kuohahtamaan aika laillakin - kuten muuten mihin tahansa viattomaan luontokappaleeseen kohdistuva kidutus ja kiusaaminenkin. Tarkoitus ei ole ollut loukata ketään - ehkä sitten olen itse liian herkkänahkainen, kun useampikin tässä ketjussa oleva postaus kyllä teki ainakin minulle todella pahan mielen ja jos joku on mimmipuolta vakoillut, niin lienee huomannut, etten kyllä ole ainut :(

EDIT: Tompalle vielä, että minun mielenrauhani ei ole (onneksi) kiinni sinun mielipiteistäsi, vaan lepää onneksi aika paljon järkevämmällä pohjalla. :piis:

Eugen sanoi:
Kotopuolessa, jossa kissat sai tulla ja mennä niinkuin halusivat. Kissat toi tappamansa hiiret rappusille riviin. Kerran oli yks hiiripoikue siinä rivissä. Ja kissa istui ylpeänä siinä vieressä pää pystyssä. Olin kyllä aika äimän käkenä.
Hehehehee sama juttu tääl! Kerranki lojoin himassa 39 asteen kuumeessa ja vähä aikaa kerkesin jo kattelemaan että mitäs paskaa tossa lattialla on ku tajusin että hiirenpuolikashan se siinä! Ajatteli kisu sitte vissiin että se on kohteliasta tarjota "jämät" omistajalle :D Se oli sentään kuollu, enempi häiritsee se ku se tuo eläviä hiiriä sisään, kerranki päästi yhen vahingossa karkuun..

Gillyanne sanoi:
Aika kovaa tekstiä yhden ainoan postauksen perusteella. Ymmärtääkseni minulla VIP-maksun maksaneena

No sitä nyt ollaan niin vippiä että!!! :hyper:

Gillyanne toki saat esittää mielipiteesi, mutta kannattaa myös miettiä, että valitatko turhasta? (tarkoittaen kommenttia, joka viittasi miken ja tomin kommentointiin)

osku sanoi:
No sitä nyt ollaan niin vippiä että!!! :hyper:

Ööö? Olen muuten ollut jo kaksi ja puoli vuotta, joten pointtisi mahtoi olla mikä...?

Ratakisko siis käyttöön taas: Ylläpitäjämme Mike on moneen otteeseen korostanut, että VIPIit ovat erityisasemassa palstalla, josta syystä vippietujakin jatkuvasti kehitetään. Vipeiltä on myös moneen otteeseen toivottu palautetta (toki muiltakin käyttäjiltä), jotta palsta voisi jatkaa kehittymistään. Ja kuten todettua, tällä kertaa oli negatiivisen palautteen ja kritiikin paikka - jos selaat vanhoja postejani, niin huomaat, että tämä VIPPI (:hyper: ) on myös antanut runsain mitoin kehuja palstan toiminnasta.

Rankasti :offtopic:, mutta menköön nyt tämän kerran.

EDIT: ZeiZei, olet ihan oikeassa. Mutta kuten todettua, tämä asia (siis kissoihin kohdistuva viha) nyt vain on sellainen, että se herättää minussa voimakkaita tunteita. Ja toisaalta - näkisin myös niin, että mieluummin antaa liikaa palautetta kuin liian vähän, eikös kaikki palaute ole arvokasta kuitenkin? Veikkaan nimittäin, että tästä ketjusta (ja myös mahdollisesti Miken ja Tomin kommenteista) kiukustui aika moni sellainenkin, joka ei sitä palstalla julki tuonut.

Korostan ja alleviivaan sitä, että tämä EI ole henkilökohtainen hyökkäys Mikeä/Tomia/ketään muutakaan kohtaa. En ole kumpaakaan heistä IRL koskaan edes tavannut, varmaan ovat ihan hyviä tyyppejä kumpainenkin, kukapa tietää. Kritiikkini kohdistui VAIN ja AINOASTAAN muutamaan tässä ketjussa esitettyyn puheenvuoroon, ja sellaisena sitä myös keskustelussa käsiteltäköön. OK?

Gillyanne sanoi:
ja myös mahdollisesti Miken ja Tomin kommenteista) kiukustui aika moni sellainenkin, joka ei sitä palstalla julki tuonut.

Korostan ja alleviivaan sitä, että tämä EI ole henkilökohtainen hyökkäys Mikeä/Tomia/ketään muutakaan kohtaa.
Ole hyvä ja etsi tästä viestiketjusta kissojenvastaiset kommenttini! :curs:

Gillyanne sanoi:
Ööö? Olen muuten ollut jo kaksi ja puoli vuotta, joten pointtisi mahtoi olla mikä...?

Pointti oli se että onkohan tuo nyt hirveen coolia egoilla tolla vip jäsenyydellä?

On se hyvä, että on olemassa absoluuttisia mielipiteitä. Sen verran olen nettisotatantereita kolunut, että kirjoittamassani Sun Zun Nettisodankäynnin taidossa lukee: Se voittaa, kellä on admin oikat.

"Sojat loppuu sotimalla." -Tuntematon (kattokaa telkusta 6.12.)

Mut turha on sauvoja katkoa, jos suksi on poikki.

Mirreistä puheenollen, katsoiko joku joskus sen dokkarin niistä kahdesta tiikeristä, jota valmennettiin ruotsalaisen pariskunnan toimesta eräässä ruotsalaisessa saaressa? Ne tuotiin pentuna sinne ja annettiin niitten temmeltää ja kasvaa rauhassa. Oli aika veikeitä kissoja. Lopulta ne vapautettiin Intiassa. Painivat vielä omistajien kanssa, kun olivat aikuisia. Kun vellikello soi, niin tikrut jolkutteli hännät suorina horsmikosta protskupalalle kuin kotimirri sheba purkin avausäänen kuultuaan. Kerran yks marjastaja eksyi saareen ja tiikerit oli sitten tullu moikkaa kaveria. Oli kuulemma pönttö ja marjat jääneet siihen paikkaan. "Du friia du gamla du...MURNAU!...NEJ!... (hajja hajja hajja)".

Ottaisin minä tikrukatin, jos vain kiinni saisin. Pieneen koloon pistäisin ja kotiin kuljettaisin.

Zealot sanoi:
:offtopic: Onko sulla mökki Kemiössä, kun ilmeisesti asut kumminkin Turussa? Asun nimittäin itse Kemiön naapurikunnassa...

:offtopic: Isovanhempien mökki on Kemiön Mjösundissa. Itse mie asun Joensuussa :)

Asut naapurikunnassa? Paraisilla?

osku sanoi:
Pointti oli se että onkohan tuo nyt hirveen coolia egoilla tolla vip jäsenyydellä?

On tietenkin.

Bändi: 4 ruusua
Biisi: Mä olen niin pop.

Mä olen niin vip. Mä olen niin vip.
Jos sä tahdot pitää hauskaa
niin klikkaa mun mukaan
tänään lokkaannutaan pakkotoistoon
olen huomattavaa seuraa
aktiivi netti-ihminen
olen sarkastinen ja aina iloinen
oooo..tuu mun Vip-kuviin kommentoimaan ja ihailemaan
mä olen vip pakkis
vaikka hannibal päähän kakkis
se on mun työ
kuin tyhjästä ilmestyn joka yö
siellä missä rimakädet
siellä roidraget
ja mä postailemas arskan kuvii vip-chätis
mä olen niin vip

Tomi sanoi:
Ole hyvä ja etsi tästä viestiketjusta kissojenvastaiset kommenttini! :curs:

En väittänyt mielestäni, että kommenttisi olisivat suoranaisesti kissavastaisia. Mielestäni ne olivat kuitenkin paikoitellen sävyltään (varsinkin moderaattorille, joka on osa Pakkotoiston "kasvoja") turhan kärkeviä/vittuilevia, eikä tämä ole ensimmäinen ketju, jossa mielestäni näin on. Fakta kun on kumminkin se, että halusivat tai eivät, modet OVAT tavallaan Pakkotoiston edustajia, ja näin ollen heillä on muita käyttäjiä suurempi vastuu keskustelun tasosta - myös omissa postauksissaan ja erityisesti niissä. Tottakai modeillakin on oikeus mielipiteisiin ja niiden ilmaisuun, mutta IMO niiden muotoilussa on tarpeen vähän suurempi harkinta kuin tavan rivijäsenillä. Mutta se siitä, nyt ollaan jo todella kaukana alkuperäisestä aiheesta, joten eiköhän tämä ala pikku hiljaa olla tässä ...

Oskulle vielä sen verran, että jos tuo oli sinun mielestäsi egoilua, niin etpä ole tainnut poikaparka todelliseen egoiluun vielä koskaan törmätä.

Lopetan osaltani tämän keskustelun kommentoinnin ja myös seuraamisen tähän. Live and let live! :piis:

osku sanoi:

Missähän vaiheessa Gillyanne egoili tolla, että on VIP?

Gillyanne sanoi:
Lopetan osaltani tämän keskustelun kommentoinnin ja myös seuraamisen tähän. Live and let live! :piis:

Jos luet tämän olet kaikenkukkuraksi vielä valehtelia! :rock:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom