2012 vuoden tavoite lisää massaa ja lihasta tämän hetkinen paino on noin 68-69 kg, eli aikamoinen kukkakeppi olen vielä pituuteen suhteuttuna joka on hieman yli 180
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pidä hattu päässä vielä, nostellaan hattuja sitten, kun hommat on paketissa
No niin. Tavoitteissa on tähän asti pysytty. reilu 10kg läskiä lähtenyt, mutta vielä taidan muutaman kilon pudottaa. 3,5kk:ssa on tulokset nousseet samoihin, kuin parhaimmillaan reilu kaksi vuotta sitten. mm. penkkitulos noussut 30kg. Kyllä se lihasmuisti näköjään toimii, vaikka taukoa olisi enemmänkin. Olutta ei juuri ole tullut juotua, mutta tämän tavoitteen pitämisessä on vielä pahin edessä: Kesä, ja siitä seuraava nesteenpuutos elimistössä. Tähän mennessä olen tyytyväinen, toivottavasti syksyllä on samanlainen fiilis, kun katselee kesää taaksepäin.Kahden ja puolen vuoden treenitauon jälkeen, tarkoitus olisi pudottaa ensin 10kg läskiä pois. Bulkkausta en siis lopettanut missään vaiheessa tietenkään. Tavoitteena myös lopettaa kaljan kittaus silloin, kun tarkoitus ei ole juoda sitä hauskanpitotarkoitukseen. Nythän sitä on mennyt välillä 5-6 pulloa joka päivä ihan tekemisen puutteeseen.
Treeni tulikin jo aloitettua, ja tavoitteeena kerrankin treenata läpi vuoden, vaikka kesällä olutpullot, ja muut suuren maailman houkutukset yrittävät miestä viedä. Tähän mennessä kesät on kyllä menneet mahaa kasvattaessa. Mitään suuria tulosparannuksia en odota, enkä sixpäkkiä(löytyy jo vaimo, eli tarpeeton minulle). Eiköhän jos näissä tavoitteissa pysyy, niin tuloksetkin kipuavat korkeammalle, kuin ennen taukoa. Ihmeen vähän on tulokset tippuneet. Peilikuva on kyllä muuttunut aika tavalla.
mutta eikös vaate koon pitäisi suurentua eikä pienentyä?Lostedtilla tainnu mennä kaikki vaatteet uusiks? :O