Tavoitteet 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -jn-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
2012 vuoden tavoite lisää massaa ja lihasta tämän hetkinen paino on noin 68-69 kg, eli aikamoinen kukkakeppi olen vielä pituuteen suhteuttuna joka on hieman yli 180

- Penkki 85kg --> 100kg
- Kyykky ---> 120kg
- Mave ---> 150kg
- pari kiloa lisää massaa, nyt 183/83
- 3000m kuupperi
- tehdä ainakin yksi try rugbyssä, laji aloitettu 2kk sitten :D

- Penkki 1x omapaino
- Kyykky 1.3x omapaino
- Mave 1.5x omapaino

Paino 110-115kg paikkeille, nyt 199/103.
Opiskelukämppä Helsingistä, sekä löytää hyvä sali.

Kahden ja puolen vuoden treenitauon jälkeen, tarkoitus olisi pudottaa ensin 10kg läskiä pois. Bulkkausta en siis lopettanut missään vaiheessa tietenkään. Tavoitteena myös lopettaa kaljan kittaus silloin, kun tarkoitus ei ole juoda sitä hauskanpitotarkoitukseen. Nythän sitä on mennyt välillä 5-6 pulloa joka päivä ihan tekemisen puutteeseen.
Treeni tulikin jo aloitettua, ja tavoitteeena kerrankin treenata läpi vuoden, vaikka kesällä olutpullot, ja muut suuren maailman houkutukset yrittävät miestä viedä. Tähän mennessä kesät on kyllä menneet mahaa kasvattaessa. Mitään suuria tulosparannuksia en odota, enkä sixpäkkiä(löytyy jo vaimo, eli tarpeeton minulle). Eiköhän jos näissä tavoitteissa pysyy, niin tuloksetkin kipuavat korkeammalle, kuin ennen taukoa. Ihmeen vähän on tulokset tippuneet. Peilikuva on kyllä muuttunut aika tavalla.
No niin. Tavoitteissa on tähän asti pysytty. reilu 10kg läskiä lähtenyt, mutta vielä taidan muutaman kilon pudottaa. 3,5kk:ssa on tulokset nousseet samoihin, kuin parhaimmillaan reilu kaksi vuotta sitten. mm. penkkitulos noussut 30kg. Kyllä se lihasmuisti näköjään toimii, vaikka taukoa olisi enemmänkin. Olutta ei juuri ole tullut juotua, mutta tämän tavoitteen pitämisessä on vielä pahin edessä: Kesä, ja siitä seuraava nesteenpuutos elimistössä. Tähän mennessä olen tyytyväinen, toivottavasti syksyllä on samanlainen fiilis, kun katselee kesää taaksepäin.

tavoitteena pysyä tiukasti kiinni ruokavaliossa cheattaamatta ja vuoden loppuun mennessä penkki 75 (50), kyykky 100 (70), mave 140 (100)

Mun tavoite olisi saada 10 kg pois, tarve on 20 kg joten toiset 10kg on vain suurta ekstraa. Eli päästä parin vuoden takaiseen kuntoon on ehdoton tavoite tänä vuonna, nyt toukokuun alussa aloitettuna se on vielä mahdollista loppuvuotta ajatellen. Parin vuoden tauko näkyy vaikka kuinka ensin sulki silmänsä. Kun kerran on ollut hyvässä kunnossa, helposti ajattelee että aina on, ja on aina se alttius lähteä ja tehdä mitä vain. Viime kuukausien aikana olen huomannut peruskunnon kadonneen maagisesti ja edellä sanottu ei todellakaan päde mun kohdalla. Ja totuus kirpaisi!

Penkistä olisi mukava saada se oma paino nyt näin aluksi (75kg). Sekä tietysti vähän timmimpään kuntoon nyt kesäksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla oli tavote Rasvat alle 10 % tälle vuodelle :). Nyt on 8% ja paino 71kiloo /175cm pituutta. Vatsat ja suonet näkyy, penkistä nousee yli sata ja olut on vitun kylmää sitten kun alkaa kesäloma ! Kunto tuhotaan ja ryypätään kuukausi putkeen, sitten pari kuukautta hirveetä mäkki/hese mässäilyä, paino yli 85 ja vedetään paksut hupparit päällä tonne tammikuulle :) Sama toistuu seuraavana vuonna.. My Life and im loooving it.

Mulla ei nyt kauheena muita tavoitteita ole ku hommata nyt nuo alle kympin rasvat kasikympin painolla ja alkaa pyörimään siinä +-3kg tämän vuoden ajan. Myös 220kg x3 mave ja 140kg penkki ois ihan kiva, jalkoihin lisää massaa. Sitten muita liikunnallisia tavoitteita ois saada tehtyä kaverin kanssa kunnon tappotreenejä kesän aikana mahdollisimman erilaisilla treeneillä, peräkkäin hyppynarusarjoja, räjähtäviä treenejä, koordinaatiota, aloittaa nyrkkeily kunnolla jatkoryhmässä.

2 Päivän tankkaus (Tuparit + krapulapäivä) aloitettiin tänään jo suomen matsin kunniaksi kebabilla + makeisilla eli 12 h etuajassa :)

Paino kuitenkin näin iltasella 87 kg tasan eli tavoitevauhtia ollaan reippaasti edellä, joten ihan hyvällä omalla tunnolla voi syödä :)

Kanelii: On kyllä, tammikuussa (Dietin alku) ängin itseni 40 tuuman housuihin ja nykyään 34 tuumaa on pikkasen väljä ja mallista riippuen 32 tuumaa saattaa jalkaan mahtua :)

itselläni alkaa uusi työ 11.5.2012, työajat ma-pe 06.00-14.00 ja nyt on mahdollisuus alkaa käymään salilla. olen aikaisemmin tehnyt erittäin sekavaa vuorotyötä ja ei ole ollut mahiksia harrastaa mitään. pian alkaa säännölliset elämänrytmit, saa ruoka-ajat täsmällisiksi ja pääsee suoraan työpäivän jälkeen salille. tavoitteena saada ruokarytmit kuntoon ja aloitella g6 saliohjelmalla... tavoitteena saada vuonna 2012 rytmit kuntoon ja alkaa käymään aktiivisesti salilla + kerran viikossa uimassa. lähtäkohdat ovat 184cm/93kg ja lihaskunto varmaan aivan minimissään...

Lisätään nyt kehityskuvat tännekkin,

Eka kuva 118 kg kunnosta ja muut nykyisestä 87 kg kunnosta, vielä olis 11,7 kg tavotteeseen matkaa :whip:

Liitteet

• SANY0007.webp
    SANY0007.webp
    14,3 KB · Katsottu: 417
  • SANY0066.webp
    SANY0066.webp
    25,7 KB · Katsottu: 356
  • SANY0065.webp
    SANY0065.webp
    27,7 KB · Katsottu: 339
  • SANY0064.webp
    SANY0064.webp
    25,3 KB · Katsottu: 312
  • SANY0063.webp
    SANY0063.webp
    25,3 KB · Katsottu: 302
  • SANY0062.webp
    SANY0062.webp
    28,9 KB · Katsottu: 305
  • SANY0061.webp
    SANY0061.webp
    28,9 KB · Katsottu: 292
  • SANY0059.webp
    SANY0059.webp
    24,5 KB · Katsottu: 356
  • SANY0058.webp
    SANY0058.webp
    25 KB · Katsottu: 308
  • SANY0057.webp
    SANY0057.webp
    23,5 KB · Katsottu: 291
  • SANY0056.webp
    SANY0056.webp
    36,7 KB · Katsottu: 322
Tänään tuli tehtyä "tasonmittaus",treeniä mutulla 1v takana ja kunnolla noin 8kk.

PP 105 kg
MV 175 kg (löysiä jäi 5-10kg)
JK 110 kg (120kg ei tullu)
Yht. 390 kg.

Jouluun tavoitteet yht.450kg
Tämän hetken paino 83kg.
Jouluksi yritetään saada 90kg painoa,kuitenkin suhteellisen kireänä pysyen :)
Elokuussa olisi tarkoitus aloittaa painon tavoitteleminen,joten tästä hetkestä elokuuhun mennään +/-0 kaloreilla.
Jalat luulisi kehittyvän kunnolla kun niitä vasta ruvettiin treenaamaan,maastavetokin tulee nousemaan vielä jonkun tovin aika mukavasti.

Joulua odottaen :)

Tuli tupareissa kännipäissään lyötyä vetoa 3000 cooperista 2.9 suoritettuna :D että lisätään sekin nyt tavoitteisiin :D

Suositut

Back
Ylös Bottom