Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin, sitten napsahti selkä. Ei mennyt välilevy mutta aika monta osteopaatti reissua tarvitsee ottaa... Dieettiä ei olis enää kuin kaksi viikkoa ja se olisi tarkoitus vetää loppuun mutta treeni on vähän mitä on.Maastaveto sen kun nousee, tänään 215kg 72,4kg aamupainolla...
Noniin, sitten napsahti selkä. Ei mennyt välilevy mutta aika monta osteopaatti reissua tarvitsee ottaa... Dieettiä ei olis enää kuin kaksi viikkoa ja se olisi tarkoitus vetää loppuun mutta treeni on vähän mitä on.
Perinteisellä, huvittavinta tässä on se että tein 160kg suht kevyen 5x4, olin tehnyt yhden sarjan jo mikä meni ihan kevyesti ja sitten toisessa sarjassa napsahti. Olin edellisen vklp koulutuksessa, nukkunut hotellin sängyssä ja luentojen kuunnellessa istuttiin lattialla, se riitti siihen että paikat meni ihan juntturaan... :face:Oijoi :(
Vedätkö sumolla vai perinteisellä? Itse otan kovat vedot aina sumolla mahdollisimman pystyllä asennolla, koska kammoan selkävaivoja.
Niin eiköhän se perinteinen ole parempi, jos haluaa että selkälihat ottas kunnolla hittiä treenistä. Sumo soveltuu enemmänkin vain voimatreeniin.
No kyllähän tuo 5x4 äkkisiltään on voimatreeniä.
Ensi vuosi tulee varmasti menemään treenin osalta huonosti(helvetisti edustamista & dokaamista tiedossa jo nyt), mutta jos nyt kuitenkin:
- Kesäksi tiukka rantakondis (tää on ehkä vaikein kun keväällä tulee opiskelijarientojen takia dokattua niin vitusti)
- Penkistä 150kg (nyt ehkä 135 eikä ole noussut kesän jälkeen mihinkään, mutta uudistetulla treenillä tuo ei pitäisi olla paha tavoite jos saa homman toimimaan)
- Puhdas yhden käden leuka molemmilla käsillä, miksei vaikka useampikin (tää voisi melkein mennä jo nyt jos osaisi tekniikan, vasta pari viikkoa treenaillut. Leukojen puhdas lisäpainoykkönen kuitenkin on 60-70kg)
- Painon ei tarvitsisi nousta ainakaan yli 95 tästä about 90 kilosta, lihasta saa tulla lisää mutta samassa suhteessa sit läskiä poijes