Tavoitteet 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -jn-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tavoitteena olisi löytää tasapaino kuntoiluun, ruokaan ja lepoon. Jotenkin se on nyt vähän sekaisin.
Mä olen niin fiksaantunut tohon kotona olevaan kuntopyörään, että tekee joka päivä mieli sitä polkea. Nyt huomaa, että lihaksia särkenyt pari päivää. Eli lepoa ollut liian vähän. Eli nyt huominen huilia.
Sit jotenkin toi kalorinkulutus kans mietityttää. Mulla on koko ajan nälkä eli taidan syödä liian pieniä annoksia. No olen kyllä hoikemmassa kunnossakin kuin vuosiin. Imetän vielä nuorempaa, joten se tietty syö noita kaloreita vielä paljon.
Ja kai toi touhuilu kaiket illat lasten kans kuluttaa paljon kaloreita. Mulla on iltaisin aina ihan hirveä nälkä ja sit tuleekin syötyä, kun aikaa on. Mut täytyisi nyt ajan kanssa tarkemmin paneutua tohon syömiseen.

Maastaveto sen kun nousee, tänään 215kg 72,4kg aamupainolla...
Noniin, sitten napsahti selkä. Ei mennyt välilevy mutta aika monta osteopaatti reissua tarvitsee ottaa... Dieettiä ei olis enää kuin kaksi viikkoa ja se olisi tarkoitus vetää loppuun mutta treeni on vähän mitä on.

Noniin, sitten napsahti selkä. Ei mennyt välilevy mutta aika monta osteopaatti reissua tarvitsee ottaa... Dieettiä ei olis enää kuin kaksi viikkoa ja se olisi tarkoitus vetää loppuun mutta treeni on vähän mitä on.

Oijoi :(

Vedätkö sumolla vai perinteisellä? Itse otan kovat vedot aina sumolla mahdollisimman pystyllä asennolla, koska kammoan selkävaivoja.

Nopeesti ne nesteet liikkuu miehestä ulos, 2,5 pvän mässytyksen jälkeen paino 87-> 95,8 kg :D

Tänä aamuna 88,1 kg, kun 4 diettipäivää mäsäytyksen jälkeen takanapäin :)

Oijoi :(

Vedätkö sumolla vai perinteisellä? Itse otan kovat vedot aina sumolla mahdollisimman pystyllä asennolla, koska kammoan selkävaivoja.
Perinteisellä, huvittavinta tässä on se että tein 160kg suht kevyen 5x4, olin tehnyt yhden sarjan jo mikä meni ihan kevyesti ja sitten toisessa sarjassa napsahti. Olin edellisen vklp koulutuksessa, nukkunut hotellin sängyssä ja luentojen kuunnellessa istuttiin lattialla, se riitti siihen että paikat meni ihan juntturaan... :face:

Niin eiköhän se perinteinen ole parempi, jos haluaa että selkälihat ottas kunnolla hittiä treenistä. Sumo soveltuu enemmänkin vain voimatreeniin.

Missä painoluokassa kisaat?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Päätavoitteena on saada ihan v****ti lisää lihaa, etenkin olkapäihin, rintaan ja käsiin, jotka ovat heikoimmat lihasryhmät.
Sivutavoitteitakin on eli mave 260kg, etukkykyykky 160kg, penkki 150kg, takakyykyssäkin vois sen 200kg käydä nappaamassa.

Paino 100kg, nyt 92kg. Uskoisin onnistuvani.

No kyllähän tuo 5x4 äkkisiltään on voimatreeniä.

Aivan varmasti saa myös aikaan hypertrofiaa lihaksissa, mikäli viimeiset sarjat on jo tiukkoja. Vetelihän Colemankin mavessa melko lyhyitä settejä isoilla romuilla. Ja perinteinen tyyli aktivoi aivan eritavalla pitkiä selkälihaksia kuin sumovedot.

joukoback_th.jpg

Eiköhän Jokkenkin selkä ollut pitkälti rakennettu kovilla vedoilla. Kovat maastavedot/polvistavedot varmaan järkevin tehdäkin suhteellisen lyhyillä sarjapituuksilla, jos lihasmassaa hakee verrattuna moneen muuhun liikkeeseen. Intensiteetti tippuu rajusti noin kokonaisvaltaisessa liikkeessä, jos vedellään vaikka 3x10.

Toki Airwalkin tapauksessa voi ollakin että vedot oli vaan voimahakuisia, mutta ehdottomasti perinteinen tyyli toimii massaliikkeenä paremmin kuin sumovedot. Suurin osa salitreenaajista kuitenkin pyrkii kehittämään molempia osa-alueita, treenipainoja ja lihasmassaa.

Juu perusvoimaa on eli hypertrofiaa haetaan, mutta onhan tuo just sitä tyypillisintä settiä voimailijalle. Ei sillä pelkällä maksimivoimatreenillä kovin pitkälle pötki.

Kuitenkin Airwalk tossa aikaisemmin tais sanoa maksimi ykkösiä vedelleensä, joten ei tuo ihan pelkkää bodailua taida olla. Ja jos maksimiraudoista välittää niin ne otetaan sillä tyylillä millä nousee eniten. Itse olen sumotyylin fani koska sillä on helpompi pitää tekniikka täydellisenä jopa kovissa ykkösissä ja rankaan kohdistuu paljon pienempi paine. Tosin ei sumotyylin vetäjän kannata perinteistä unohtaa kokonaan.

Maksimivoima oli hakusessa, tavoite oli 70kg painoluokkaan saada se 220-225kg. Hetken päästä oli tarkoitus siirytä tekemään kolmosia.
No nyt sitten siirrytään bodaukseen ja siellä en perus mavea tee...

Painon pudotus alko aamupainosta 89kg ja tavote ois päästä alle 75kg. Tänään aamupaino 82,6kg.

Samalla bodailla lujaa ja koettaa puottaa mahollisimman vähän lihaa poisa.

13.5.2012 Aamupaino: 86,7 kg

Ja näin se homma porskuttaa eteenpäin :) Maanantaina oli 2,5 päivän älyttömän mässäyksen tuloksena (tuparit + muuta) ylinesteinen paino 95,8 kg :D ja 6 päivää diettiruokavaliota taas ja entinen alinpaino alitettiin 300 grammalla ensi sunnuntaina olisi seuraava tankkaus, ja lopputavoitteeseen matkaa "enään" 11,4 kg ja 33,7 kg pudotettu :)

Vaihtoehto 1: Diettaan 15kg, olen kisa kireä ja voimat laskee tai pysyy samassa.

Vaihtoehto 2: Bulkkaan joku 5-10kg, olen läski ja voimat kasvaa.

Hitto kun ei tiedä...

Ensi vuosi tulee varmasti menemään treenin osalta huonosti(helvetisti edustamista & dokaamista tiedossa jo nyt), mutta jos nyt kuitenkin:

- Kesäksi tiukka rantakondis (tää on ehkä vaikein kun keväällä tulee opiskelijarientojen takia dokattua niin vitusti)
- Penkistä 150kg (nyt ehkä 135 eikä ole noussut kesän jälkeen mihinkään, mutta uudistetulla treenillä tuo ei pitäisi olla paha tavoite jos saa homman toimimaan)
- Puhdas yhden käden leuka molemmilla käsillä, miksei vaikka useampikin (tää voisi melkein mennä jo nyt jos osaisi tekniikan, vasta pari viikkoa treenaillut. Leukojen puhdas lisäpainoykkönen kuitenkin on 60-70kg)
- Painon ei tarvitsisi nousta ainakaan yli 95 tästä about 90 kilosta, lihasta saa tulla lisää mutta samassa suhteessa sit läskiä poijes

Päivitetääs omaksi iloksi.
-Rantakondis jäi, kuten ennustinkin, täysin haaveeksi, kiva kaljamaha kehittynyt tohon vyön päälle. No kesällä ei ole paljoa pakollisia dokauksia niin diettaan ainakin 5 kiloa rasvaa pois.
-Penkistä olisi maksimia tarkoitus kokeilla loppuviikosta, ei tule vielä 150 mutta 140-145 varmasti. Hyvältä näyttää siis loppuvuotta ajatellen.
-Yhden käden leuan harjoitteet on tullut viimeaikoina laiminlyötyä nykyisen salin paskojen reenimahdollisuuksien vuoksi, tätä kanssa eteenpäin kesällä. Painonpudotuskin auttaa varmasti. Loppuojennus on vaikein, about nenään asti nousee.
-Paino nyt lähellä 95 kiloa, kesällä tiukka dieetti ja johkin 85-87 kilon pintaan pitäisi saada helposti. Syksyllä taas lisää massaa sitten.

Suositut

Back
Ylös Bottom