Tatskat

Forkusta löytyy Pan, Paul Boothin piirtämä kuva ja silmä. Seuraava tatska joulu tai tammikuussa kasvoihin :dance2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jeah, sain sovittua leima-aikoja vähän aiemmaksi, joten niskaan tulee tavaraa marraskuun lopulla. Takareisi kaunistuu :rolleyes: taasen tammikuun puolessa välissä. Loput sitten huhtikuussa.

I'm häpi. :haart:

Saleen...

:kuola::kuola::kuola:
mustang-saleen1.jpg

Jotenki tuntuu että kaverit jotka ottavat kasvoihinsa tatskan antaa kuvan ettei niillä ole oikein kaikki himassa.. Kerran näin yhdellä vr asemalla sellasen kilipään näköisen kaverin jonka kasvot oli ihan peitettynä erilaisilla voodoo maisilla tikku-ukoilla ja risteillä, näytti juuri itsetehdyiltä piripään neulaleikiltä...kyllä vähän teki mieli ottaa etäisyyttä kaveriin joka tuli pyytämään röökiä

Hei mitäs tatskat tykkää solkusta?
Mä en ole ikinä käynyt, mutta nyt ajattelin olla kerrankin vähemmän kalkkilaivan kapteeni ja kokeilla. Oon vaan kuullut ristiriitaista tietoa, kun osa väittää että haalistuis kovasti ja osa sitten taas sanoo että antaa paukkua..

Me_black_and_gray_large.jpg

Vois kuvitella, että itelleki ottais joskus jonkun tuon tyylisen tatskan. Onko tollanen teidän mielestä ihan vitun ruma?

@ -jesu-

Ei kai sillä ole mitään merkitystä mitä mieltä me/muut ollaan? ;) Jos ite diggaat ja tykkäät että ton tyylinen, kiitos, niin siitä vain neulan alle.

-jesu- toihan on tyyliiä hämärästä aamun koittoon.. mutta en pistäis pahaksi jos mun miehellä ois tollane ja jos hyvässä kuosissa :kuola:

Itellä ainakin haaveena ottaa joku tuon tyylinen, tosin ehkä vähän pienemmässä mittakaavassa eikä missään nimessä noin perinteistä tribaalia. Itse jos moisen otan niin on sen kyllä jotain esitettävä edes jossain määrin. Rintaan ehkä juurikin tuon verran ja vähän vähemmän yläselkään, mutta käteen en itse meinannut noin pitkälle laittaa. Itellä kaikki tosin pelkkää unelmointia vielä, pitää ainakin lissää rahaa säästää koska tuo tuskin on mikään halpa setti.

Kyl tribaali voi mun mielestä olla ihan hyvännäkönen, mutta toi fullsleeve tos yläällä on ehkä yks tylsimmistä mitä oon koskaan nähny.

@ -jesu-

Ei kai sillä ole mitään merkitystä mitä mieltä me/muut ollaan? ;) Jos ite diggaat ja tykkäät että ton tyylinen, kiitos, niin siitä vain neulan alle.

juuri näin mäkin aattelen.... useampi kuva ja vittu...n kinnosta mitä muut aattelee...
"onko muitten mielestä kivannäkönen kuva"...:D

aina joku ei tykkää ja tekis jotain toisin...mä sanonkin et mee ottaan just sellanen kuva ku haluut...se on sun nahkaas..tee mitä tykkäät...

Mielestäni miehellä tatuoinnit olkapäässä tai käsivarressa näyttää hyvältä, varsinkin jos kädet ovat vielä lihaksikkaat. Tosi sexyä! Naisilla alaselässä tatuointi on hieno sekä nilkassa. Itse ottaisin ehkä nilkkaan, jos tatskan ottaisin.

Back
Ylös Bottom